leoneke schreef:hoe kan je zien of de lampen keuringvrij staan de hoogte bedoel ik hier mee
dat staat op uw factuur van de garage
nee serieus, lampen en co laat ik voor de control in de garage nakijken
en helpen? weet alleen niet wanneer
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
ik heb geen mailtje gekregen heb je het na .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) gestuurt . Zou ik het riskeren om zonder eerst na de garage morgen al meteen na keuring gaan. Hij is een helf jaar geleden in 1x zonder opmerkingen door de keuring geraakt .
Kan je die mailtjes nog eens proberen door te sturen altijd makkelijk
groeten leoneke
hoe moet die gekeurd worden? met garage platen?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
ik ga het zo proberen voor de kosten te stillen : morgen ga ik na de verzekernig laat ik men auto inschrijving dan moet ik normaal na de keuring om enkel een stempel van administratie halen dan terug na de verzekering , deze vragen men platen aan , dan rijd ik na alken ga ik men platen halen , schroef ik deze op de c15 , laat ik hem slepen naar de keuring laat ik hem keuren en hopen dat die goed gekeurd word . Zo gaat dat toch ook hoop ik want Z-platen ben je snel 70euro aan die garage kwijt
bel eerst naar de keuing of je hem zo mag aanbieden, ik betwijfel het sterk als je hem als personenwagen wil laten keuren
ik weet wel niet hoe het zit met ex-militair voertuig, kan zijn dat daar andere regels voor gelden
als je met garageplaten voor 70euro gesteld bent dan ben je goedkoper gesteld dan ik destijds
maar in Limburg zitten er meer die dit voor je willen doen dan in Antwerpen dus is best mogelijk, op Kapaza staan er wel kerels die dit doen
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
bedankt voor de mailtjes . Ik weet niet goed wat doen . Ben vandaag gaan zien na de autohij start meteen en reed ook niet slecht . Alleen er was roest bij de raam zag je op de foto , kan dit veel kwaad? de zetels van voor was zo de bovenste naad in midden van de zetels los . Kan er wel een hoes rond trekken . En onder de motorkap was wat roest zo aan de achterkant kant van de zetels niet bij de gril , kan dit kwaad ? Het is 400 euro is dit teveel ? Hij starte wel meteen
ben nu ook eens te goei naar jouw foto’s aant kijke . De roest zit zo bij men zekeringen onder men motor kap denk zo lijk bij u , en de vloer bekleding is niet zo voor bekleed als bij u gewoon juist een betje omhoog en dan niks meer .Of heb je dit zelf verder bekleed? Dat zwart stof? voor de rest niet zoveel roest als de uwe
Altijd spannend zo’n eerste aankoop. Ik heb die van mij voor 650 gekocht (uit 94) en grand Volume, maar wel iets meer roest denk ik, maar ben dr echt suuuuper happy mee!
Ik heb wel wat standaard onderhoud voor de boeg, maar hoop dat zelf te kunnen doen. Veel Plezier dr mee leoneke!
@ rataplan: Ik ben ook wel erg geinteresseerd in de kopietjes van het onderhouds boekje…..
Zou jij (of leoneke, als die m nu ook heeft….) hem ook naar mij door kunnen mailen!?? Zou echt super zijn. Of als er iemand weet waar ik n compleet boekje vandaan kan halen?? Bedankt iig!
Groet Tijmen
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) (en dat is niet n selffullfilling prophecy…. hoop ik)
400 lijkt me toch een prima prijs
mijn wagen heb ik zelf verder aangekleed, vooraan heb ik een mat vanuit een ax passend gemaakt, achteraan ligt een stuk nieuw uit ???????
de zijkanten aan de achterbank heb ik bekleed met een stuk goedkope tapijt, zoiets met een schuimrubber rug en een euro of 6 per lopende meter (is dus een stuk van 1 op 4 meter)
verder die roest zoals jij hem beschrijft is inderdaad geen erg, zo weg te werken
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
en de zetels dat is zo bij die naa los vanboven zou ik die nog met hand kunnen naaien? Dacht misschien ook aan stevige plakband (ducktape) de 2 naden terug tegen 1 trekke dan plakke maar zo plakband in zetel geen zicht hé en als die eraf is plakt dat helemaal
groeten leoneke
met wat meer werk kan je ook de hoes van de zetel halen en even doorstikken met een naaimachien
ik heb dat gedaan omdat ze bij ca 270000km aardig doorgezeten zijn, dus beetje opgevuld met extra moesse
ik heb achteraf een hoes erover gedaan, grijs is maar grijs hé
binnenkort ga ik trouwens eens kijken of ik geen stoelen uit een ford kan installeren (zijn ook niet te breed), ik wil namelijk meer instapruimte maken voor achterin
ik laat het wel weten op het forum hoe dat gaat
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
hoegaat het in zijn werk dan voor de hoese er af te halen? Het zijn alleen de twee voorste met wat naat los. Moet ik dan alle naden os doen? En krijg je de bekleding dan te goei over de zetel terug ? Ik heb beige stof (soort “nep"leer denk ik)
groeten leoneke
je moet de zetel eruit halen, ondersteboven leggen, bevestigingen losmakenen dan kan je de hoes eraf halen
terug monteren in omgekeede volgorde, je hebt dan wel straps nodig (plastiek kabelbinders)
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Nu nog iets, ik heb er nog eens mee gereden . als ik er mee rijd moet ik men ambriage volledig laten komen , Hij zei dat je da dat kunt afstellen dat moment maar zou het ook niet kunnen dat deze bijna op is ? kan ik dat ergens zien ? Want anders vind ik het toch te kostelijk distributie riem en ambriage vervangen . Ook als het hard regent drupt het een klein beetje binnen , ik weet echter nog niet langs waar , hij heeft er wel een nieuw vooruit in gestoke misschien de rubber niet te goei erin gezet . Het is bij de bestuurder en komt zowa aan zijn voeten terecht
groeten
koppeling testen : zet hem op de handrem (hard optrekken), zet hem in zijn 3 en probeer weg te rijden, motor moet afslagen
je kan de koppeling inderdaad afstellen, ik heb een nieuwe en zo geregeld dat die ook zo goed als boven pakt
water insijpeling is vast een afvoer dat verstopt is
400€ is echt een goede koop, kijk maar eens op kapaza wat ze voor eentje in slechtere staat vragen, en nog geneens ene met de volledige ruitenset
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017