Totaal aantal Berichten: 27933
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
waarom 1.6 16V tunen als je een 2.0 16V exclusive kan kopen?
meer power en meer luxe en power dan ligne prestige
arjan_verkade schreef:waarom 1.6 16V tunen als je een 2.0 16V exclusive kan kopen?
meer power en meer luxe en power dan ligne prestige
We hebben het hier over een break. . . Een nette break is zowiezo al moeilijk. Dan nog een nette kmstand, dealeronderhouden, onderhoudshistorie. . .
Laat me anders eens een advertentie zien van een Break 2.0 16v Exclusive, maximaal van 2002 en max een ton gelopen. Valt tegen, hoor.
Mijne is trouwens een Bonheur, vraag me niet wat het betekend, maar opzich luxe genoeg. Als extra heb ik ook een regensensor/automatische lichtschakeling, volledige boordcomputer (bc) en volgens mij een gedampte voorruit (dus met speciale laag).
Groeten,
Jan
Totaal aantal Berichten: 27933
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Chinco schreef:arjan_verkade schreef:waarom 1.6 16V tunen als je een 2.0 16V exclusive kan kopen?
meer power en meer luxe en power dan ligne prestigeWe hebben het hier over een break. . . Een nette break is zowiezo al moeilijk. Dan nog een nette kmstand, dealeronderhouden, onderhoudshistorie. . .
Laat me anders eens een advertentie zien van een Break 2.0 16v Exclusive, maximaal van 2002 en max een ton gelopen. Valt tegen, hoor.
Mijne is trouwens een Bonheur, vraag me niet wat het betekend, maar opzich luxe genoeg. Als extra heb ik ook een regensensor/automatische lichtschakeling, volledige boordcomputer (bc) en volgens mij een gedampte voorruit (dus met speciale laag).Groeten,
Jan
alstublieft
tuurlijk zijn er niet veel, maar voor een mooie auto moet je gewoon even goed zoeken
wij hebben ook een Bonheur break thuis, volgens mij gewoon een Ligne Prestige met wat extra’s
arjan_verkade schreef:
alstublieft
tuurlijk zijn er niet veel, maar voor een mooie auto moet je gewoon even goed zoekenwij hebben ook een Bonheur break thuis, volgens mij gewoon een Ligne Prestige met wat extra’s
Oef, die is ruim twee-en-half duizend euro duurder dan mijne was. Mijne was ook nog eens bij mijn eigen dealer EN van de eerste eigenaar. En bijna een half jaar jonger. PLUS wat je nog eens kwijt bent aan inruilwaarde. Dan is tunen naast leuk ook nog eens financieel haalbaar…
OK, het IS een mooie wagen, kon je daar geen vier maand eerder mee komen?
Groeten,
Jan
Totaal aantal Berichten: 27933
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Chinco schreef:OK, het IS een mooie wagen, kon je daar geen vier maand eerder mee komen?
Groeten,
Jan
had je even eerder moeten vragen
tja het blijft gewoon goed rondkijken voor een mooie auto
ach ja 1.6 16v gaat ook prima
Om op tuning door te gaan:
Zou dit zin hebben? Of ben je dan met goedkoop spul bezig en zeg je eigenlijk J.V.C.?
Groeten,
Jan
P.S.: J.V.C.=Jammer Van je Centen
Voor 400 euro kun je de gok natuurlijk wel wagen met zo’n chippie. Mag je er van uitgaan dat je wanneer je een vermogenswinst van ca. 10% pakt, je ook zeg een 10% sneller accelereert? Dan is het begin er…