Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Beste forummers.
Aankomende vakantie gaat er voor het eerst een caravan achter de Berlingo. Zijn er forummers die een bepaald type caravanspeigels adviseren? Er zijn verschillende merken en typen op de markt, maar welke bevalt het beste?
Dank alvast voor jullie reactie.
Patrick
Die de Xantia na lang overwegen niet meeneemt maar wel die lekkere ruime Berlingo met werkende cruise control
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik zal m’n pa eens vragen wat voor spiegels hij op de berlingo gezet heeft. Ik weet wel dat hij ze licht aan moest passen ...
Schijt aan originaliteit.
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ik heb inmiddels een set spiegels gekocht (wat een prijzen zeg…. ) Ik zal er een foto van maken. De spiegels zietten uitstekend vast en heb onderweg nauwlijks last van trillende spiegels gehad. Het merk is me nu even ontschoten maar dat post ik nog wel.Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
En dit is de spiegelset geworden: merk Repusel, type Luxmax.
Prima stabiliteit en goed zicht:
Patrick