ik heb de draagarmen in het geheel vervangen met rubbers en al en de veerpoot zit ook goed in elkaar want ik dacht eerst ook dat dit het probleem was. ook zitten er 2 nieuwe stabstangetjes onder. ik ga er zaterdag middag wel weer ff mee bezig op de brug en dan horen julie het wel. hoop dat ik het nu eindelijk eens op kan lossen. 1 ding scheelt aan onderdelen geen gebrek.
gegroet de sloper
hmm, ik heb ook last van gebonk in me auto,
als ik rijd hoor je echt van alles,,
naar
mijn oplossing was een versterker, dubbele subwoofer en nieuwe autoradio, het gebonk is weg
drum and bass ervoor in de plaats..
adios
maaaaar toch bedankt . dank zij jullie weet ik misschien hoe ik ook van het gebonk in m’n furio afkom.
later
@sloper,
Wat bij mij de boosdoener was, was de stang die uiteindelijk de stuurkolom met het stuurhuis verbind. Ding kost bij de dealer 70 eurie incl.
Je trekt je stuurkolom eruit nadat de bouten los zijn
Kruipt onder de auto, draait daar de moer los en SCHUIFT um er zo vanaf. nieuwe erop en een wereld van verschil.
Wat mij het meeste verbaasde was hoe weinig, werkelijk minimaal de speling maar hoeft te zijn om zoveel irritatie te hebben.Had oud en nieuw naast elkaar. Voelde bijna geen verschil maar het was wel de oplossing.
ik heb die stuur koppeling al liggen zal hem er binnenkort eens onder martellen. en die suwoofer die is er al hoor moet er alleen nog ff een versterker bij