Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Ik heb net in een niet nader te noemen Duits hok een vitrine vervoerd….
Ik dacht dat het wel kon (alleen maar rijksweg met 90 per uur….)
Helaas, de vitrine is niet heel aangekomen. Op een hele kleine dwarsrichel in het wegdek hoorde ik een “KNAP” achter me en dat was de achterwand van de vitrine.
Had ik nu toch maar even gewacht en mijn besteleendje gewoon opgehaald…met de AX had ik em nog wel heel overgekregen zelfs… Wat een comfort zeg zo’n Duits ding…om te janken…
Ik ben net verhuisd en heb diverse vitrines in Citroëns vervoerd en nooit een probleem. Nu hield ik er zelfs al rekening mee dat het een Duitser was en reed dus heel netjes en rustig en dan nog breken gloeiende, gloeiende….
Voor mij dus nooit zo’n skelter…
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Heb je er zelf geen hersenschudding overgehouden dan???
Of tindelende handen, zoals het gevoel dat je na het gebruiken van een schuurmachine overhoudt.
See, buy, fly C5 V6
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Ik ken het gevoel hoor, ik heb mezelf vandaag ook in een duits hok vervoerd, bij mij zei het ook knak.. het lijkt wel een plank met wielen :S
vind het nog best meevallen met stuiteren, maar wie ben ik ...
Wrs een uitzondering
Ik rij ook zo nu en dan in een VW/Audi.
Tante heeft een A4 Avant Quatrro 2.5 V6 TDi, en dat rijdt behoorlijk lekker. Kan me niet herinneren dat dat ding stuitert. Haar vorige auto (Opel Astra Coupe 2.0 16v) was wat stugger.
Verder een heleboel km’s in een Polo SDi gemaakt (en een Polo/Seat Ibiza TDi met sportonderstel), en daarbij merkte ik dat het sportonderstel wel stug was, maar niet vervelend.
Kijk, een Mini, dat stuitert, die hokken hebben nu echt geen vering, maar een duits merk, dat veert best…
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Tom Duckpower schreef:vind het nog best meevallen met stuiteren, maar wie ben ik ...
Wrs een uitzonderingIk rij ook zo nu en dan in een VW/Audi.
Tante heeft een A4 Avant Quatrro 2.5 V6 TDi, en dat rijdt behoorlijk lekker. Kan me niet herinneren dat dat ding stuitert. Haar vorige auto (Opel Astra Coupe 2.0 16v) was wat stugger.Verder een heleboel km’s in een Polo SDi gemaakt (en een Polo/Seat Ibiza TDi met sportonderstel), en daarbij merkte ik dat het sportonderstel wel stug was, maar niet vervelend.
Kijk, een Mini, dat stuitert, die hokken hebben nu echt geen vering, maar een duits merk, dat veert best…
Zeker weten dat de banden op normale druk waren??
Mijn schoonpa heeft een Meriva, ‘k moet zeggen…mijn rug heeft gelukkig het vermogen nog om te herstellen na een ritje woonerf.
Harde stoelen, stug onderstel en rumoerig blok (1.6).
Daarvoor had hij een Astra station met dezelfde ellende.
Nu is slopel hier in Huizen voor een deel afgebrand, dus Citroën Rovam zal beter zaken doen (hoop ik)
See, buy, fly C5 V6
Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
zonde hoor
dubbel pech dus…
zelf stuiteren en glaze kassie stuk
Heb ooit ook 2 weken in een Caddy Hondenhok moeten rijden, wat een hobbelbak zeg
Snap niet dat de meerderheid op dit soort hokken valt, “Duitse degelijkheid” :kots
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Zonde Martijn, maar nu zijn wij gelukkig gewaarschuwd.
Vreemd idd dat een deel van het volk valt voor duitsche stuiterbakken. Ik reed vanmiddag even mee in een Polo. Ik wist niet dat de spoorwegovergang in het dorp zo hobbelde, vandaar dat andere auto’s daar vaak even remmen…..
Verder waren de stoelen erg hard, ik heb maar niet te veel commentaar gegeven, voor je het weet word je uit de auto gedonderd en dat asfalt is ook al hard.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Zo heb ik vorig jaar een ritje naar België <> Friesland gemaakt. Bij thuiskomst had ik geen vulling meer in mijn mond….
Maareh Martijn, moet jij niet in Grootschermer zitten? WIj vertrekken morgenvroeg. (in de BX)
Van de week heb ik meegereden in een ander duits hok: een 530i van BWM. Bepaald geen straf moet ik zeggen. Wat een comfort en power . Ik ruil mijn C5 zo om voor dat ding, ondanks het veercomfort van de C5.
Ik kan hem alleen niet betalen
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
patje74 schreef:Zo heb ik vorig jaar een ritje naar België <> Friesland gemaakt. Bij thuiskomst had ik geen vulling meer in mijn mond….
Maareh Martijn, moet jij niet in Grootschermer zitten? WIj vertrekken morgenvroeg. (in de BX)
Dat was wel de bedoeling…maar tussen willen en kunnen zit toch een behoorlijk verschil blijkt nu…misschien kom ik zondag nog even kijken…
xm_turbo schreef:Nu is slopel hier in Huizen voor een deel afgebrand, dus Citroën Rovam zal beter zaken doen (hoop ik)
:schater :whoohoo
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
xm_turbo schreef:Zeker weten dat de banden op normale druk waren??
Jeps, en de audi heeft nogal lage bandjes, maar ondanks dat, stap je na een lange rit uit alsof je net uit je bed stapt.
En het mag dan allemaal stuiteren, rammelen hoor je het niet..
En al onze comfortable wagens maar rammelen…
Welke auto’s zitten dan beter in elkaar?
Tom Duckpower schreef:xm_turbo schreef:Zeker weten dat de banden op normale druk waren??
Jeps, en de audi heeft nogal lage bandjes, maar ondanks dat, stap je na een lange rit uit alsof je net uit je bed stapt.
En het mag dan allemaal stuiteren, rammelen hoor je het niet..
En al onze comfortable wagens maar rammelen…
Welke auto’s zitten dan beter in elkaar?
ik begin te twijfelen aan de oprechtheidvan je citroën liefde
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Bovendien hoor ik mijn Xantia maar weinig rammelen hoor, eigenlijk helemaal niet… Zo’n audi zit ook wel in de prijsklasse van een hele dikke C5, dan moet je ‘m ook niet gaan vergelijken met een 2cv natuurlijk