heb nog een perfect blok voor een 24v te koop en is lopen te horen ( evt nu nog rijdend ) te zien pb maar bij intresse wel zelf demonteren.
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
een bougiekabelsetje kost echt geen 250 euro ...........
en de uitlaat is ook echt niet zo duur .......
dan koop je echt op een verkeerd adres je spullen
Totaal aantal Berichten: 2474
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Ja ik heb de wagen in utrecht gezien op internet maar velgen waren niet echt origineel en de kleur was ook niet echt mijn smaak….
In het geval van een v6 motor? Is dat te doen om die er zelf in te lepelen?
Want daar zit toch al wel wat elektronica in niet?
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
alles is zelf te doen , er zijn geen grenzen ......
althans niet voor mij
nu verkeer ik een beetje in een oneerlijke situatie , want ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- CX 2.5 Prestige
Ja dat is anders natuurlijk ik wil gewoon een mooie wagen voor meer in de winter mee te rijden in de zomer DS in de winter CX en XM… En dan liefst een speciale versie zoals een v6 24v spijtig dat de tax zoveel geld kost… nu ja dat kan dan ook niet anders.
Rijden er in nederland nog veel v6 24v rond?
EH Autoservice schreef:alles is zelf te doen , er zijn geen grenzen ......
althans niet voor mij
nu verkeer ik een beetje in een oneerlijke situatie , want ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt
Wat is bescheidenheid toch een mooi ding
Zoekt een mooie BX type 1, luxe uitvoering, donkere kleur
—-
XM: http://images.spritmonitor.de/263967.png
waarom blijft het bericht van citroen23 hier steeds onderaan staan iedere keer als iemand anders wat nieuws schrijft kijk ik steeds tegen dat oude bericht aan
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- CX 2.5 Prestige
citroen23 schreef:is wel waar maar,... als die uitlaat verrot blijkt te zijn kost ie al (met aanschaf) 3000 euro en met 4 nieuwe bandjes erbij 4000 en een setje bougie kabels 4250…............
heb ik het nog niet gehad over wegen belasting en verzekering
Daar heb je gelijk in
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- CX 2.5 Prestige
ja begrijp ook niet hoe dat komt…
Ik denk dat ik de gok maar zal wagen maar ga proberen de prijs te doen zakken naar 1000 euro….van de wagen
xm'metje schreef:waarom blijft het bericht van citroen23 hier steeds onderaan staan iedere keer als iemand anders wat nieuws schrijft kijk ik steeds tegen dat oude bericht aan
komt door de afwijkend ingestelde tijd .....
forum denk steeds dat het bericht van citroen23 recenter is
maar de prijzen zoals in zijn bericht genoemd zijn wel wat overdreven
Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Setje bougiekabels kostte me nieuw bij de dealer een twee jaar geleden 100 euro. Dus 250 is wel wat overdreven. 1500 voor de uitlaat bleek bij mij ook waar… Dus heb ik maar een xm gekocht en de uitlaat die net was vervangen eronderheen laten halen en gemonteerd onder mijn eigen auto. Motor van de donor was kaduuk (kapotte ketting… en lekke kop…)
Toen kostte de uitlaat me opeens 0. Want de rest van de onderdelen bracht voldoende op om de kosten te dekken.
V6.24 rijden is goed voor de creatieve geest.
Domme vragen bestaan niet.
is wel waar maar,... als die uitlaat verrot blijkt te zijn kost ie al (met aanschaf) 3000 euro en met 4 nieuwe bandjes erbij 4000 en een setje bougie kabels 4250…............
heb ik het nog niet gehad over wegen belasting en verzekering
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Simmetje schreef:Setje bougiekabels kostte me nieuw bij de dealer een twee jaar geleden 100 euro. Dus 250 is wel wat overdreven.
Heb nog geen 2 weken gelden een prijsopgave bij de dealer gevraagd voor setje bougiekabels voor een 24V uit 1991. Ex BTW 230 euro en een beetje. Is met de BTW bijna 275 euro…
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Toeters en bellen schreef:Simmetje schreef:Setje bougiekabels kostte me nieuw bij de dealer een twee jaar geleden 100 euro. Dus 250 is wel wat overdreven.
Heb nog geen 2 weken gelden een prijsopgave bij de dealer gevraagd voor setje bougiekabels voor een 24V uit 1991. Ex BTW 230 euro en een beetje. Is met de BTW bijna 275 euro…
Klopt! Maar ik had begrepen dat er een gebruikte set aan zat te komen….?
Gr M
Ik lever iedereen hier de Bougiekabelset voor 100 euro , voor diegenen die hier belang bij hebben .......
stuur maar een PB bij interesse ......
Edgar .