Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
BX19trs schreef:Heeft de type 1/2/3 politie niet toevallig nog een afgeschreven dienstauto staan??
Emiel
volgens mij heeft een van de korpsleden nog een witte TZI automaat over…..
BX19trs schreef:Heeft de type 1/2/3 politie niet toevallig nog een afgeschreven dienstauto staan??
Emiel
Ja, bij Thijs staat nog een blauwe (de type 1/2/3 rijdt natuurlijk wel met franse politiekleuren)
knäckor schreef:Ijs schreef:Wat wou je ook alweer voor de bx ?
Wil je weer een BX Ijs?
Alle XM-rijders terug naar de BX!
Sterker nog, er komt een bx bij..
@mpostma
Nou en of
Emiel, wil je niet een zwarte GTi? Ik zeg HINT!
mpostma schreef:BX19trs schreef:Heeft de type 1/2/3 politie niet toevallig nog een afgeschreven dienstauto staan??
Emiel
Ja, bij Thijs staat nog een blauwe (de type 1/2/3 rijdt natuurlijk wel met franse politiekleuren)
Is dat de ex 10eke bak?
dat is een 14 in overtreding, er zit witte tape op…
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
BX19trs schreef:mpostma schreef:BX19trs schreef:Heeft de type 1/2/3 politie niet toevallig nog een afgeschreven dienstauto staan??
Emiel
Is dat de ex 10eke bak?
dat is een 14 in overtreding, er zit witte tape op…
hij is niet voor niks van de weg gehaald door de type 1 politie.
fiorano schreef:Maar als ik nu als 1e auto een bx koop (en die kans is groot) moet ik dan ook examen afleggen en voor de commisie verschijnen ?
dat is allemaal op de website te vinden, afhankelijk van het type uiteraard
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ijs schreef:knäckor schreef:Ijs schreef:Wat wou je ook alweer voor de bx ?
Wil je weer een BX Ijs?
@mpostma
Nou en ofEmiel, wil je niet een zwarte GTi? Ik zeg HINT!
Ga je de GTi van Sjoerd uit Naarden kopen? Ik dacht van hem te hebbben begrepen dat de koppeling en nog een paar dingen zijn vervangen en nu verkoopt hij hem voor 475 euro
Eveneens ben ik tevens ook.
ik heb een rondje gereden in die zwarte bx uit naarden, er was heel veel olie te zien op de stoep, er zat te weinig olie en kvs in, auto had veel deukjes en aardig wat roest. ook was het dashboard wat lelijk.
knäckor schreef:Ijs schreef:knäckor schreef:Ijs schreef:Wat wou je ook alweer voor de bx ?
Wil je weer een BX Ijs?
@mpostma
Ga je de GTi van Sjoerd uit Naarden kopen? Ik dacht van hem te hebbben begrepen dat de koppeling en nog een paar dingen zijn vervangen en nu verkoopt hij hem voor 475 euro
Neen, een andere.. 87’er..zonder roest voor veel meer minder
Maar weer even ontopic.. ops:
Ijs schreef:knäckor schreef:Ijs schreef:knäckor schreef:Ijs schreef:Wat wou je ook alweer voor de bx ?
Wil je weer een BX Ijs?
@mpostma
Neen, een andere.. 87’er..zonder roest voor veel meer minder
Maar weer even ontopic.. ops:
Met trekhaak en type 2 politie-keurmerk?
Emiel
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ik wil best voor je gaan zoeken Emiel. Met deze site: kan je een aantal sites in een keer afstruinen.
Wel balen trouwens dat ik van mijn eigen korpschef(fin) thuis geen BX mag aanschaffen….. Welke manieren zijn er om de mazen in die wetgeving te omzeilen??
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
tijdje terug stond er een witte Bx GT te koop bij duckservice leek (van een klant) ik weet alleen niet of die er nog is
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
hogervp schreef:
Wel balen trouwens dat ik van mijn eigen korpschef(fin) thuis geen BX mag aanschaffen….. Welke manieren zijn er om de mazen in die wetgeving te omzeilen??
De korpschef inruilen?
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hogervp schreef:
Patrick
je moet haar duidelijk maken dat een Bx hebben een pre is!! het is een levensbehoefte!!!
En dan vertel je nog even dat het je hobby is en je graag met je hobby verder wilt gaan. dat je even weg bent van deze drukke wereld als je met je hobby bezig bent.. dat het je ontspant!
En je wilde altijd al een BX en als je even wacht kan je zelfs een hele bijzondere Bx GT kopen!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Die chic ziet er goed uit patrick, echter ik vermoed dat ik ook een diesel moet rijden i.v.m. de kilometers enzo, ik heb m’n zoekgebied inmiddels verbreed met de 205 diesel als alternatief… ops:
Emiel