Steeds vaker lees ik verzoeken om hulp bij grote projecten.
Daar er hier nog geen apart topic voor is wilde ik dat hier beginnen.
Laat ik maar gelijk aftrappen:
Wie kan mij binnen korte tijd helpen met het wisselen van een achterdraagarm bij een AX? Mijn AX wel te verstaan.
Op de ax club site staat al uitgelegd hoe je die kan vervangen, echter is hulp en eventueel wat gereedschap nooit weg…
dus bij deze, wie o, wie…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ff een kickje, kan alleen deze week aan onderdelen komen, moet dus snel beslissen of ik het zelf doe of ik het laat doen…
Zelf doen is een optie, mits met hulp van andere…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7790
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Waar / wanneer wilde je een en ander doen? Echte mechanicien ben ik niet maar ik heb wel twee rechterhanden…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Sowieso in Eindhoven, de auto is niet in zoverre rijdbaar dat ik er de weg mee op durf..
Tijd weet ik nog niet daar ik dan zelf nog even voor de onderdelen moet zorgen..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik ben ook altijd wel in om met een project te helpen!
Echter ben ik ook geen echte mechanicien maar wellicht kan ik wel enige nuttige ondersteuning bieden.
Ik ga alleen eerst op vakantie….
Nou, dan wil ik het nog wel eens vragen. (het is geen groot project, maar voor mijn ervaring is het al een onderneming)
Er moeten wat onderdeeltjes vervangen worden aan ons BX-je, en ik ben niet zo bekend met het sleutelen aan HP onderdelen. Ik ben überhaupt maar een amateursleutelaar, maar ik vindt het leuk en ik leer steeds meer.
Wat moet er gebeuren:
Het gaat om een 1.4 deauville btw, dus er is wat ruimte onder de kap.
-vervangen remservo
-voorremmen gangbaar maken (de blokken zitten nu op de schijf; van wat ik begrijp is dit relatief eenvoudig af te stellen.
-Stationair toerental afregelen.
Afhankelijk van de resultaten die dit heeft moet misschien de HD-pomp ook nog vervangen worden.
Helaas heb ik geen overdekte ruimte waar dit alles plaats kan vinden en kan ik geen garanties geven over het weer, maar ik kan in ieder geval wel zorgen voor koffie, broodjes en een rijsttafel oid.
Dit verhaal zou plaats moeten hebben op vrijdag, zaterdag of zondag.
Dus: verblijf je in Enschede of omstreken? Draai je voor deze klussen je hand niet om en (niet onbelangrijk) vind je het leuk om te doen? dan hoor ik graag van je. Je kunt altijd een PB achterlaten, ik kijk toch zo’n beetje dagelijks..
Gorgelt u ook al met LHM?
is er toevallig ook iemand die mn motor op lokatie kan uitlezen ?
of kan uitleggen hoe ik met de knippercodes moet werken
Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl
Ik vrees dat die bij jou niet gaan werken in het forum moet je eens zoeken op obd of fout codes en helaas woon ik niet in de buurt
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Waarom zouden die bij Ronald niet werken?
Volgens zijn bouwjaar en orga moet het wel werken!
Ronald, stel je vraag in het draadje van malle pietje in het XM forum.
om dat het een v6 is en die een andere ecu hebben normaal gesproken