2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
gasinstallatie inbouwen tips: adressen…
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 17 oktober 2006 03:55 PM
  [ # 16 ]
bogaard77 schreef:

Draai de schoef in de gas leiding ( tussen verdamper en carb) een slag terug.

dan weer testen!

Cool

Mijn mening; Bij LPG niet te veel naar het verbruik kijken. Prestatie en rijgenot zijn i.m.o. belangrijker. LPG is toch al zo goedkoop.

Enneh, met die schroef draai je letterlijk de prestaties omlaag waardoor ze zuiniger zal rijden.

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 17 oktober 2006 03:59 PM
  [ # 17 ]

Ja een slag indraaien. en dan kijken of ze nog lekker optrekt enzo..ontsteking een heel klein beetje vroeger en GAAN!

Mijn 2300 rijdt met gemiddeld gebruik ( stad en snelweg en files) 1 op 7 a 7,5…
Cool

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Polleke
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 67
Geregistreerd: 05-04-2006

Gepost: 17 oktober 2006 07:26 PM
  [ # 18 ]
bogaard77 schreef:

Ja een slag indraaien. en dan kijken of ze nog lekker optrekt enzo..ontsteking een heel klein beetje vroeger en GAAN!

Mijn 2300 rijdt met gemiddeld gebruik ( stad en snelweg en files) 1 op 7 a 7,5…
Cool

Oke ga ik proberen, van de week worden kleppen gesteld en bougies vervangen. goed uitgangspunt om te experimenteren. Ik zal onthouden wat de originele stand was en zal met hele slagen draaien.

resultaat of vragen gaan volgen…....

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 17 oktober 2006 07:28 PM
  [ # 19 ]
Polleke schreef:

Ik zal onthouden wat de originele stand was en zal met hele slagen draaien.

Tip, gebruik tip-ex

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 17 oktober 2006 10:32 PM
  [ # 20 ]

is het mogelijk om in een injection electronique ook een gasinstalatie te bouwen? de prijs van het gas is verleidelijk héé!!

Profiel  
 
Robert73
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 54
Geregistreerd: 10-03-2005

Gepost: 18 oktober 2006 01:58 AM
  [ # 21 ]

Kijk hier eens:

 

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 18 oktober 2006 02:27 AM
  [ # 22 ]
Robert73 schreef:

Kijk hier eens:

 

thanx!! goeie site
alles word er vakkundig uitgelegd Wink

Profiel  
 
Polleke
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 67
Geregistreerd: 05-04-2006

Gepost: 24 oktober 2006 12:42 PM
  [ # 23 ]

Draai de schoef in de gas leiding ( tussen verdamper en carb) een slag terug.

dan weer testen!

Cool

Gisteren haar weer opgehaald bij mijn citroen specialist. Kleppen zijn gesteld, nieuwe bougies en onsteking gesteld.
Gasinstallatie zat er netjes in werd er verteld. Alleen was het een lastige af te stellen verdamper. een kleine verdraaiing op de verdamper geeft als veel effect dus het is erg gevoelig. Beter is dat er meer bereik in zou zitten dus dat je de afstel schroef meer moet draaien voor resultaat. Die gevoeligheid heeft ook een nadeel dat temperatuurverschil meer invloed heeft op de afstelling. de motor loopt nu trouwens heel netjes met voldoende kracht, het kleppen orkestje in de kop is ook hoorbaar minder, hmmm wat een feest, ik ben benieuwd wat de LPG pomp er binnnenkort van zegt haha.
Wordt vervolgd..

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook