XBXG schreef:- Hilversum, gisteren; BX TZD Turbo Break Service (grijs kenteken): klik!
BX TZD Turbo2??? :
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
ronama schreef:zoals beloofd het bx-en park bij mijn dealer
Waar is dit en wat doet-ie ermee? Zou eventueel wel die Break als donor willen misbruiken…
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
oudelut schreef:XBXG schreef:- Hilversum, gisteren; BX TZD Turbo Break Service (grijs kenteken): klik!
BX TZD Turbo2??? :
Hee Roel tiemersma heeft de VS-53-DN!!!!
Emiel
oudelut schreef:BX TZD Turbo2??? :
Waar haal je die 2 vandaan?
BX19trs schreef:oudelut schreef:XBXG schreef:- Hilversum, gisteren; BX TZD Turbo Break Service (grijs kenteken): klik!
BX TZD Turbo2??? :
Hee Roel tiemersma heeft de VS-53-DN!!!!
Emiel
Oja, ik dacht al iets bekends te zien in het kenteken!!
Dit is die van Roel;
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 840
- Dyane 6 Commerciale
gespot: prachtige bx uit 1983!
Michiel van Ginkel schreef:gespot: prachtige bx uit 1983!
Was ie grijs?
En wat was het kenteken?
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 840
- Dyane 6 Commerciale
voor zover ik weet was hij inderdaad grijs, of iets beigeachtigs metallic. Hij stond bij TNO in zeist.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Erg mooie en late BX Break 16 TGI vandaag gespot in Enschede, Vert Triton gekleurd. Kenteken is HP-FJ-37.
oudelut schreef:ronama schreef:zoals beloofd het bx-en park bij mijn dealer
Waar is dit en wat doet-ie ermee? Zou eventueel wel die Break als donor willen misbruiken…
Nou dat valt goed mee.
ik stuur je een PB
zeuh vanmiddag in Hwijk een 16 tzi met ABS en origineel schuifdak gespot en om het feest compleet te maken een erg goed uitziende BX Sport!! Enige optische minpuntje wat ik zo 1, 2, 3 kon zien was een klein scheurtje in de voorbumper. Maar goed foto’s:
BX 16 TZI:
BX Sport:
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Nou nou, wat steekt zo’n sport toch in mooi contrast af tegen die corsa en dat andere japanse spul wat ernaast staat
Blijft toch apart
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Op de sloop in drachten, een BX met een apparte blauwe kleur:
Met Jannes als muziek smaak
De wagen was in goede staat toen die binnenkwam, geen schade te zien aan de buitenkant.
Nu is die half gesloopt en staat een wagen op zijn dakje.
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
@ G.O.D.: die kleur is Bleu Olympe. Eén van de mooiste kleuren ooit door Citroën geleverd naar mijn bescheiden mening.
Ami 8 Club (1970)
Gespot in Abbekerk, een BX met een wit koetswerk, maar grijs metallic plaatwerk. (dus alles grijs behalve dak en raamstijlen).
Op de klep staat Chic, maar zegt in dit geval nix denk ik.
Ik ben in ieder geval niet meer de enige met een BX in ‘t dorp
Gisterenavond kwart voor 8 een rode break bij Medemblik, kwam me tegemoet en zag ‘t iets te laat, maar zag er erg netjes uit.
In Twisk staat ook nog een mooie donkerblauwe routiere met spoiler op de achterklep.
Ride to live, live to ride
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Venom schreef:Gespot in Abbekerk, een BX met een wit koetswerk, maar grijs metallic plaatwerk. (dus alles grijs behalve dak en raamstijlen).
Op de klep staat Chic, maar zegt in dit geval nix denk ik.
Ik ben in ieder geval niet meer de enige met een BX in ‘t dorp
Gisterenavond kwart voor 8 een rode break bij Medemblik, kwam me tegemoet en zag ‘t iets te laat, maar zag er erg netjes uit.
In Twisk staat ook nog een mooie donkerblauwe routiere met spoiler op de achterklep.
Ik rijd dagelijks langs Abbekerk op weg naar Hoorn, wie weet spot ik je nog een keer.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!