Weet ik.
Toen ik die foto’s zag;—> rechter muisknop, opslaan als, etc.
Dit vind ik toch wel een hele mooie foto, zo onderweg op de autoroute in Noord-Frankrijk:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Wat ziet die Turbo D12 van jou er toch strak uit, Marten! Die velgen maken het plaatje van de auto helemaal af, die zou ik ook nog wel een keer onder de mijne willen.
Poekoek schreef:Wat ziet die Turbo D12 van jou er toch strak uit, Marten! Die velgen maken het plaatje van de auto helemaal af, die zou ik ook nog wel een keer onder de mijne willen.
Dank je ops:
XBXG schreef:xm'metje schreef:vrijdag gespot bij oosterwolde in de buurt ,een witte cannes of deauville ( niet goed kunnen zien ) met grote letters met CITROEN op de motorkap
Deze toevallig? —> klik!
Afgelopen vrijdag stond deze BX namelijk zomaar toevallig op het parkeerterrein van her Conservatoire Citroën bij de Citroën-fabriek in Aylnay-sous-Bois bij Parijs.
De eigenaar is GoofBlikscha en zit hier op het forum.
nee dat was em niet ,dat dacht ik eerst ook maar er stond gewoon in rooie letters citroen op
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Ow, zo veel witte BX’en met rode Citroën-stickers zullen er toch niet rondrijden, dus ik moest meteen aan de Deauville van GoofBlikscha denken.
Vandaag de BX 19 TGD Break van forummer Lucas Unger gespot in Amsterdam. Deze BX is daarvoor ook nog van Bram geweest, en nog een forummer wiens naam ik even niet meer weet. ops:
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:
Die ziet er nog mooi strak uit!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
16V spatbordverbreders
Misschien heeft er iemand belang bij, staat op marktplaats:
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
heb geboden
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
mpostma schreef:Poekoek schreef:Wat ziet die Turbo D12 van jou er toch strak uit, Marten! Die velgen maken het plaatje van de auto helemaal af, die zou ik ook nog wel een keer onder de mijne willen.
Dank je ops:
Vanaf morgen zal m’n auto waarschijnlijk een stuk meer op de joune lijken, want als het goed is liggen er vanaf morgenmiddag BX GTI velgen onder
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Deze zie ik regelmatig in Naaldwijk staan/rijden
een Palmaris dus
vorige week zondag reed deze voor me van Naaldwijk richting de A4
als je goed kijkt zie je dat er XM style logo’s opzitten
het is een BX van ‘93 nieuw geleverd door mijn eigen dealer en nog steeds in bezit van de eerste eigenaar
als ik het zo snel kon zien zat er een GTi interieur in.
het was overigens een 1.9 Routiere
er zaten 2 mannen op leeftijd in
de BX zag er zo op het eerste gezicht ook nog als nieuw uit
later op de A4 kwam ik deze nog tegen
in helaas wat mindere staat, later zag ik dat de rechter zijkant flinke krassen had.
arjan_verkade schreef:vorige week zondag reed deze voor me van Naaldwijk richting de A4
als je goed kijkt zie je dat er XM style logo’s opzitten
het is een BX van ‘93 nieuw geleverd door mijn eigen dealer en nog steeds in bezit van de eerste eigenaar
als ik het zo snel kon zien zat er een GTi interieur in.
het was overigens een 1.9 Routiere
er zaten 2 mannen op leeftijd in
de BX zag er zo op het eerste gezicht ook nog als nieuw uit
De BX 19 TGI Routière is altijd geleverd met die zilverkleurige typeplaatjes op de achterklep. Zo is de BX Chic ook ervan voorzien. En in Biarritz en Millésime ook. etc. etc.
Ami 8 Club (1970)
Soms kan een overleden BX nog erg mooi zijn… Gisteren kwam ik op sloperij H. vd Berg in Eemnes deze witte BX 16 RE Biarritz tegen. Dit is een model met volledig zwart GTI-interieur wat nog redelijk intact is.
Ami 8 Club (1970)
Ik zag net deze BX te koop staan op MP, vraagt er wel een Godsvermogen voor
(3250 euro voor een 92’er TGI)
Ziet er heel fraai uit, dat wel.
(Sorry voor die lange link, normaal komt er altijd een kleine link tevoorschijn) ops:
Edit door ijs//
Fixed
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Hanzl schreef:Gespot op i-net
Hmmm, in het Conservatoire heb ik een aantal van die super BX’en in het eggie gezien…..
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Krijg dan een foutmelding ...