marx-7 schreef:
Echt mooi… voor een Honda!
Totaal aantal Berichten: 355
- C3 1.6 e-HDi 90 airdream Selection
jaco schreef:marx-7 schreef:
Echt mooi… voor een Honda!
hmmm, een BX CRX?
Verkocht, helaas schade gereden!
Je kunt het zo niet benoemen denk ik. Je ziet wat voor reacties zo’n oerlelijke sticker opwekt. Zegt dat dan wat over de gemiddelde forummer of over die ene eigenaar van die BX CRX…?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Even off-topic;
Sjonge, jij snapt er echt geen reet van. Laten we weer gewoon BX’en spotten hier.
Als je niet weet wat een Digit is, moet je maar eens gaan googlen.
Het feit dat je niet ziet dat mensen hier hun mening geven over die Deauville, is echt vreemd hoor. Dat mag namelijk gewoon op een forum; persoonlijke meningen geven. Dat jij het dan afzeiken noemt, is jouw eigen probleem.
Ami 8 Club (1970)
Ik heb het maar even via pb uitgelegd, hopelijk komt ie weer terug.
Nogmaals wijs ik op de inleiding bij elk Gespot&Gepost;-topic:
Heb je een leuke/mooie/bijzondere/gewone/stomme/buitenaardse Citroën gezien,
en wil je er wat over kwijt?
Dan kan je het onder het juiste type in het “Gespot & gepost”-topic plaatsen.
hier mogen natuurlijk foto’s bijstaan!
maar dat moet heus niet.
je hebt namelijk niet altijd de tijd en de kans om een foto te maken.In deze topics mag lekker geouwehoert worden,
en is off-topic gepraat geen probleem,
omdat het meestal toch niet om vragen die beantwoord moeten worden gaat.
Mensen mogen wat mij betreft aangeven of ze een BX mooi of lelijk vinden. Dat heeft niet altijd met originaliteit te maken. En “jullie” is wel erg makkelijk praten als enkele BX-rijders aangeven dat ze niet van stickers op een BX houden.
Ami 8 Club (1970)
O jee, heb ik iets verkeerds gezegd? ops:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben absoluut geen originaliteitsfreak. Ik vind het juist leuk om te zien als mensen hun auto een eigen gezicht weten te geven. De één doet dat naar mijn idee mooier dan de ander, maar ieder zijn eigen smaak.
Die BX CRX ( ) vind ik eigenlijk best een geinige creatie, maar ik moest gewoon meteen denken aan een zekere groep Honda-rijders. Vandaar mijn opmerking. Misschien had ik er even een bij moeten zetten.
Mwoah, Abyssion heeft zelf meestal het eerst zijn opmerking/mening klaar, dus ik denk niet dat je je schuldig moet gaan voelen om een mogelijke opmerking. Hij houdt van opsmuk, vertelt dat graag, maar voelt zich aangevallen als anderen aangeven dat niet mooi te vinden.
Lijkt me toch echt iets voor hemzelf om mee rond te komen, al zie ik ieder forumlid liever komen dan gaan. Er gaat bovendien niets boven diversiteit (niet qua BiXxen èn niet qua mensen) wat mij betreft…!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Over lelijk gesproken… vandaag zag ik bij het stadhuis in Terneuzen een zilvergrijze BX. Met sideskirts, afgeplakte achterlichten en een voorbumper die van een compleet andere (veel rondere) auto afgekomen moest zijn. Ik had niet de gelegenheid om ‘m op de foto te zetten, maar het was een van de lelijkste dingen die ik ooit heb gezien
Abyssion schreef:Nee ik snap niet dat ik hier nog langer zit…heb het nog lang uitgehouden met jullie orgineelsrakkers...mensen tabee….
Ik noem dat citroën-puristen hahahahaha
Emiel
Rukeenden toch?
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
metro2005 schreef:Rukeenden toch?
Dat is alleen voor Xantia-puristen .
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
BX19trs schreef:Abyssion schreef:Nee ik snap niet dat ik hier nog langer zit…heb het nog lang uitgehouden met jullie orgineelsrakkers...mensen tabee….
Ik noem dat citroën-puristen hahahahaha
Emiel
...Citroën-puristen…
Nou, dat is ook de laatste keer dat ik eens een bx (crx) spot en met foto plaats. Mocht die jongen zich aanmelden durft ie volgens mij niet eens iets te zeggen
Het is mijn ding ook niet die tribals of hoe heet dat, met originaliteit heb ik zowiezo weinig te maken (zie mijn creatie ) maar deze bx (crx) zag er werkelijk zeer goed uit, eerlijk is eerlijk!
Marc
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gister in Naaldwijk een grijze BX GTi
En vanmiddag in naaldwijk reed ik achter een 14 TE en 1 min later zag ik nog een BX langs de veiling staan
iemand van hier :
Ben het eerlijk gezegd wel met Marc eens.
De bestickering mag dan niet iedereens smaak zijn, maar op de foto is duidelijk te zien dat hij toch heel veel tijd en liefde in zijn BX stopt, wat ik van de meeste Citroriginelen hier niet kan zeggen!
Laten we gewoon elkaar in z’n waarde laten, ieder z’n ding.