Ziet er zeer fraai uit
Mocht ik het ooit eens tegen komen weet ik wat me te doen staat….
Maar wie is die man op de derde foto met dat bezwerende vingertje?
Had je wat uitgespookt :
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
marx-7 schreef:Maar wie is die man op de derde foto met dat bezwerende vingertje?
Had je wat uitgespookt :
wat dat ze vader niet?
volgens mij is dat afkeurend naar die golf
ziet er netjes uit verder
marx-7 schreef:Ziet er zeer fraai uit
Mocht ik het ooit eens tegen komen weet ik wat me te doen staat….
Maar wie is die man op de derde foto met dat bezwerende vingertje?
Had je wat uitgespookt :
Aaah..en golf en dat vingertje..dat moet z’n pa zijn…
arjan_verkade schreef:marx-7 schreef:Maar wie is die man op de derde foto met dat bezwerende vingertje?
Had je wat uitgespookt :wat dat ze vader niet?
Wat zou ie gezegd hebben? En nu is het genoeg met dat geklooi hier op straat!!!!
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ziet er goed uit
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
PrutsyLJ schreef:Nou ik heb vanmiddag ff lekker geklust aan mijn wagen. Het motortje van de centrale vergrendeling van de linkerachterdeur was kapot. Die is dus vervangen door een sloop exemplaar. Verder had ik de laatste tijd nogal eens het probleem dat het lange schakelstangetje bij het uitlaatspruitstuk eraf schoot. Die heb ik vanmorgen maar even van de sloop gehaald. Dit exemplaar is een stukbeter aangezien ik hem alleen met een moordenaar uit de sloop BX kreeg
Maar het allermooiste was natuurlijk wel het bevestigen van de *bling* Na de chromen strips en het grilletje even snel gepoetst te hebben heb ik ze maar gemonteerd. En…. ze blijven zitten!!!! Ik vind het super staan. Maar genoeg geouwehoerd weer. foto’s:
=============================================
Hee, wat grappig!!! Dat soort verchroomde strips had ik vroeger ook zitten op m’n ‘86-er BX GTi.
Deze waren afkomstig van een BX Chic.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
marx-7 schreef:arjan_verkade schreef:marx-7 schreef:Maar wie is die man op de derde foto met dat bezwerende vingertje?
Had je wat uitgespookt :wat dat ze vader niet?
Wat zou ie gezegd hebben? En nu is het genoeg met dat geklooi hier op straat!!!!
nah gaat over die golf
==============================
maare LJ ziet er mooi uit ( kwijl )
marx-7 schreef:Wat zou ie gezegd hebben? En nu is het genoeg met dat geklooi hier op straat!!!!
Dat is inderdaad mijn vader die een bezwerend vingertje naar de mensen in de golluf opsteekt Sommige mensen he….
Gisterenavond de auto ook nog ff gewassen. Zo nog even wat foto’tjes maken
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Nou ik ben er vanmiddag even op uit geweest om foto’s te maken. Maar aangezien ik een waardeloze fotograaf ben is meer dan driekwart te donker Maar goed bij deze toch nog maar wat kiekjes van mijn grandioze automobiel op de gevoelige plaat vast gelegt door de meest waardeloze amateurfotograaf ooit
Link
Link
Link
Link
Link
Link
Link
Link
Link
Tot zover lieve kijkbuiskinderen
- AX GT injection ph1
leuke foto’s alleen jammer dat ze wat donker zijn, mja duidelijk genoeg om te zien dat je bixje er super uit ziet
Zo, dat was weer een leuke avond vandaag. Ik ben uit school weer eens naar Ee/Dokkum afgereist om daar ten eerste wat zooi bij Erik (Ijs) op te halen namelijk; 16v skirts, een pookknop, mistlampschakelaar en wat gele lampkappies voor eigen gebruik. En een 16v mk2 spoiler en roostertjes voor Tony (Mechuccio) die via Raoul (mssl) daar zullen geraken als het goed is.
GTi heeft zich prima gehouden behalve dat mijn pas op de sloop gescoorde schakelstangetje eraf knalde waardoor ik niks anders kon doen dan de auto in de berm zetten en het stangetje weer er op te klikken. Maar goed, daarna kwam ik dus niet meer weg uit de friese blubber
Gelukkig waren Erik en Ab bij me, en nadat we bij Emiel een mooi stuk touw hadden gescoort zijn we maar eens aan de bergingspoging begonnen. Is allemaal gelukkig redelijk vlot gegaan waarna we nog maar even bij de McDonalds in Leeuwarden hebben gehangen en geouwehoerd.
Daarna ben ik maar weer op huis aan gegaan met de bovengenoemde BX zooi. Ik ben het nu wel zat met dat schakelstangetje en ga maar een nieuwe bij de dealer bestellen. Op de sloop zijn de goede stangetjes erg schaars aan het worden. Maar goed, tot zover weer ....
En natuurlijk nog een paar foto’tjes:
Link
Link
- AX GT injection ph1
wat zijn die gti’s toch schoon
Ziet er leuk uit, zo bij elkaar. Een echte cifo-happening!
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
PrutsyLJ schreef:Nou ik ben er vanmiddag even op uit geweest om foto’s te maken. Maar aangezien ik een waardeloze fotograaf ben is meer dan driekwart te donker Maar goed bij deze toch nog maar wat kiekjes van mijn grandioze automobiel op de gevoelige plaat vast gelegt door de meest waardeloze amateurfotograaf ooit
Tot zover lieve kijkbuiskinderen
Je doet jezelf tekort als fotograaf. Ze zien er prima uit hier. Ligt het aan jullie beeldschermen wellicht?
Zonder dollen, een leuke serie zo, mooi perspectief.
Ga zo door!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
En welke was het schoonst?