arjan_verkade schreef:nieuwe lamba, dat kost weer paar centen toch?
Het word ook geen nieuwe . Wat moest ik toch beginnen zonder de sloop
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Mja, met lambdasonden loop je altijd een risico, als ie het vandaag nog doet kan het morgen over zijn…
Daarom liever een nieuwe(desnoods universeel van Bosal ofzo)
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
woensdag morgen dus mag prutsy voor zijn rijbewijs
nu hopen we natuurlijk dat hij in zijn gti mag rije.. aangezien ik da niet mag ben ik dan heel jaloers
Ach, ,jou tijd komt ook nog wel hoor
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
jup denkt ook wel, over maand of 2-3 als je instructeur zijn hoofdkantoor het nu niet verneukt had mocht ik al afrije..
mja de komende lessen allemaal gratis voor die fout is ook wel goed dan
Ben benieuwd….
en ach, die maar daagjes/weekjes… je komt er wel overheen hoor
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
succes met je rijexamen, m’n vriendin is vorigeweek ook geslaagt voor de eerste keer (goed van d’r) nu ben ik m’n dieseltje kwijt daar rijd zij nu in.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Pff eindelijk wat hoopgevende reacties Maatje van me kwam net langs moest vanmorgen om 0800 afrijden maar die is wel gezakt.
Ik ben ook lichtelijk zenuwachtig nu ops:
Nou goed ik wacht het maar af.
Nou ik laat de autosleutels verstoppen want ik ben gezakt . En ik ben ook niet genaaid, nee het lag 100% aan mezelf ik reed gewoon als een gestresste kip zonder kop. kan het zelf nog amper geloven ops:
Ach mijn jongen, ik deed er drie keer over! Wel jammer!
2CV R.I.P (1977)
2CV R.I.P. (1980)
BX 16rs R.I.P. (1985)
BX 19TZI R.I.P. (1991)
BX 16 TZI R.I.P. (1992)
BX Chic R.I.P. (1992)
Xantia 1.8i 16V sold (1996)
Xantia 1.8i 16V R.I.P.(1997)
Xantia 2.0i 16V Break Exclusive sold (1999)
Xsara Picasso 1.8 16v (2000)
Sjeee, kut man..nou hopen op de 2e dan
PrutsyLJ schreef:Nou ik laat de autosleutels verstoppen want ik ben gezakt . En ik ben ook niet genaaid, nee het lag 100% aan mezelf ik reed gewoon als een gestresste kip zonder kop. kan het zelf nog amper geloven ops:
Shit happens. Het is mij ook overkomen met het eerste rij-examen. Rijlessen gingen al lang goed, ware het niet dat ik zo zenuwachtig was als de pest en het verklote. Niks aan te doen dus. Verdergaan met lessen en hopelijk tref je het beter de volgende keer. Nu wil ik niet de schuld geven aan de examinatrice, maar de chemie met de examinateur bij de tweede keer afrijden was wel van een andere categorie, hetgeen wel helpt om de nervositeit om te buigen tot een prettige vorm van alertheid.
Met motorrijden ging me weer heel anders. ik had 2 regelmatige instructeurs waarvan 1 een arrogante zak hooi was die ik niet mocht. helaas was die knakker mee met het examen. Hij was ervan overtuigd dat ik ging zakken. Ik was daardoor eigenlijk best relaxed. De examinateur vond vervolgens dat ik mijn roze papiertje wel mocht ophalen. Daarna kreeg ik van die instructeur nog weer de wind van voren dat ik nog lang niet klaar was voor de weg en dat ik nog een hoop moest leren, blablabla…. Nou, daar had ik op dat moment helemaal niks mee mee te schaften
Maar goed: zit er niet al teveel over in. Het is natuurlijk kloten als je zakt terwijl je je al flink had verheugd op het autorijden. Achteraf is het vaak toch peanuts en dan heb je er des te meer lol van. Heel veel mensen zakken de eerste keer en dat heeft lang niet altijd met je rijkwaliteiten te maken.
hè wat rot! nou ja, je weet nu wat je de tweede keer moet doen en laten… hou vol!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
nou, het kan vast wel erger…
ik heb het in 1x gehaald, al zou ik mezelf denk ik nooit laten slagen…
hopen dat het de volgende keer meezit..
het is niet eens belangrijk om je aan de regels te houden, zolang je altijd maar veilig bezig bent en goed oplet…
Gewoon even doen alsof je al jaren stiekem autorijdt schijnt ook een stuk te helpen…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
3x is scheepsrecht
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere