Multiplex en hobby-en
Chinco
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 746

Gepost: 30 juli 2006 10:50 PM

Hallo luitjes,

Ik wil eens proberen een boom op te zetten over multiplex en zels sleutelen aan je wagen. Wie weet komen we al discussieërend wel op mogelijkheden.
Het gewone onderhoud wordt volgens mij niet moeilijker van multiplex (mpx). Zolang alles blijft functioneren of wanneer het een mechanisch probleem is kun je volgens mij nog bijna alles zelf doen. Moeilijker is volgens mij storingzoeken en vervangen van electrische apparatuur. Of bijvoorbeeld een zwaardere motor plaatsen, dat ik volgens mij al helemaal onmogelijk. Iets wat bij de oudere auto’s natuurlijk prima ging, erg leuk om op die manier je wagen wat op te peppen. (Zoals de 2.0i 16
Sport van Erik Wink )
Zouden er bedradingsschema’s voor mpx te vinden zijn? En een hobby-uitleesapparaat? Of gaat het vanaf het mpx alleen maar dealerwerk worden voor alle dingen?
Ik zou wel eens in de software willen kijken waarmee de BSI wordt uitgelezen. Een keer een middagje rommelen, zegmaar. Wink
Iemand ideeën, tips, aanvullende vragen, opmerkingen? Vroeg of laat krijgen wij zelfsleutelaars ermee te maken. . .

Groeten,
Jan

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook