Ik heb net nog even gesproken met mijn kameraad.
De centreerbus voor het vliegwiel is wel degelijk gebruikt. Dus het vliegwiel kunnen we zo goed als uitsluiten. Blijft, en dat hoor ik ook net pas, dat het onderblok van een XU van Peugeot is.
Kan het zijn dat de distributie daarom niet op tijd te krijgen is?
Kan het daarom ook zijn dat ik de paspen niet in het goede gat krijg?
Wat een puinh…p!
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 480
Geregistreerd: 30-07-2003
- Xantia Turbo Diesel Break
Laat hem die stukjes van mij lezen en op die manier moet je zekerheid
krijgen.want ik ben jaren leermeester geweest en zonder enig merkteken
moet je op die manier een distriburie goed krijgen en ook de ontsteking
op het juiste tijdstip.Dus zuiger van 1 in BDP en nokken van 4 op tuimelen
Dan moet cil 1 zijn vonk krijgen en zit cil 4 tussen uitlaat en inlaat in.
Gerard, dat is precies wat hij mij vertelde.
“Ik wordt hier flauw van… Ga het op mijn eigen manier doen”.
Vervolgens vertelt hij mij precies hetzelfde verhaal. Morgen heb ik zelf wat te doen maar donderdag gaat het zo gebeuren.
Ik hou je op de hoogte.
Jos
Jos van der Voort