Jeeeeeeeeeeuh
Alle spullen zijn binnen! Ziet er super uit was netjes verpakt top!
Alleen nu vraag ik mij af omdat ik eigenlijk nog nooit echt goed alles bekeken heb toen er remslangen los waren. Zitten hier iets van afdichtings rubbertjes in? En is het nodig om deze te vervangen? Zullen wel niet zo duur zijn als ze erin zitten of wel?
Mvgr,
Ronald
AX Soupapes 16 152.8 Bhp @ 6513 rpm/ 185Nm @ 4803 rpm
Jeroen.k schreef:Minimaal om de twee jaar complete systeem verversen inderdaad…en je moet eens weten hoeveel mensen dit niet doen…ik die het liever bij elke auto die ik koop direct voor de zekerheid…
Ik herinner me nog van ‘vroeger’ dat bij een beurt altijd de remvloeistof werd getest op de aanwezigheid van water. Teveel water, dan vervangen. Zouden garages dat nog steeds controleren?
Jeroen.k schreef:En een Speedbleeder? Dat ken ik niet, is dat een handig remontluchtingstooltje ofzo?
De professionele variant werkt op perslucht. Kan je in je eentje in een kwartiertje de remvloeistof verversen.
Je kunt er ook zelf een maken van een plantenspuit.
KMvrtr schreef:
De professionele variant werkt op perslucht. Kan je in je eentje in een kwartiertje de remvloeistof verversen.
Je kunt er ook zelf een maken van een plantenspuit.
de professionele versie lijkt me wat duur om te kopen, ik heb het pakweg 2 keer per jaar nodig
maar vertel hoe je het moet maken met de plantenspuit
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017