Hallo Citroën-Forum
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Wat zijn de specs eigenlijk van dit monster?
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ziet er goed uit
mis alleen nog wat CPU’s
als ik het goed zie komen er AMD CPU’s in?
en gok dat er nual 2 Gb aan (Kingston) rakkers inzit
schijven gok ik 2x 10K seagate in raid 1
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Om het budget te sparen zijn het 7.2krpm SATA’s 7200.10 seagate. CPU’s worden Opteron 246’en want die zijn momenteel lekker goedkoop. Ding is een beetje op de groei, als 265’s ed wat betaalbaarder zijn dan gaan die er in + een SAS kaart en 2x 15k SAS schijven… maar eerst even kijken hoe dit loopt. Zit idd 2Gb Kingston in… zou genoeg moeten zijn anders kan 4Gb of 8Gb altijd nog.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
- CX 25 GTi Turbo 2
lijkt me voorlopig ook genoeg
aangezien je nu gedeelde CPU tijd heb (zover ik begrepen heb) zal dit stukken sneller zijn
sans-pareil schreef:4Gb of 8Gb altijd nog.
Er was eens een tijd dat je 4mb in je PC had, en had je 8mb dan was dat veel
ZX1.4i schreef:sans-pareil schreef:4Gb of 8Gb altijd nog.
Wat dacht je van een HDD van 20 MB!
Een webcam lijkt me wel wat, kunnen we live zien of rook uit HDDs komen als we met zijn allen het forum overbelasten!
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
EW schreef:ZX1.4i schreef:sans-pareil schreef:4Gb of 8Gb altijd nog.
Ik begon met een HD van 200 MB, de PC was een 486DX 40Mhz, Vesa-Local bus videokaart met 1mb geheugen, een monster dat het toen was
EW schreef:ZX1.4i schreef:sans-pareil schreef:4Gb of 8Gb altijd nog.
Sja, en nu heb je een USB flashcard van 1 gieg (ter grootte van een sleutelhanger) waar de muziek van pakweg 10 LPS’s op past.
Goh, wat was dat ook alweer, zo’n LP?
Graag een beetje ontopic blijven…
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
mpostma schreef:Goh, wat was dat ook alweer, zo’n LP?
Dat was en is geweldig. Het geluid is bijzonder levendig, de dynamiek beleef je veel intenser en de sfeer er omheen is gewoon lekker.
Ik heb dan ook nog steeds een draaitafel paraat met een behoorlijke collectie albums.
Echoes van Pink Floyd op LP >> genieten!!!
Ontopic; de nieuwe server, draait die al? Ik vond het forum nogal traag aan het begin van de avond.
patje74 schreef:mpostma schreef:Goh, wat was dat ook alweer, zo’n LP?
Dat was en is geweldig. Het geluid is bijzonder levendig, de dynamiek beleef je veel intenser en de sfeer er omheen is gewoon lekker.
Ik heb dan ook nog steeds een draaitafel paraat met een behoorlijke collectie albums.
Echoes van Pink Floyd op LP >> genieten!!!Ontopic; de nieuwe server, draait die al? Ik vond het forum nogal traag aan het begin van de avond.
Inderdaad. Het was niet vooruit te branden en spoedde mij gelijk naar dit topic om mij op de hoogte te stellen van de laaste status van het forum. Tot ik werd afgeleid door leuke discussies over oude hardware.
@Patje. Ik heb ook nog een (werkende) draaitafel met enige LP’s. Vooral klassieke muziek doet het nog steeds goed op LP. Al moet ik zeggen dat ik de draaitafel al een hele tijd niet meer gebruikt heb.
Toch heeft een USB stick vol met MP3z, een autoradio die daar wat mee kan onmiskenbaar voordelen boven een draaitafel met LP’s als je onderweg musique wilt luisteren
- CX 25 GTi Turbo 2
misschien heeft het daarmee te maken
even afwachten denk ik
volgens mij is het vanavond in elk geval véél sneller
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017