8 van de 11
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

Najaarsmeeting Citroenforum: 23 September?
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 16 augustus 2006 02:26 AM
  [ # 106 ]

Kan je link niet bekijken tenzij dit is wat je bedoelt:

Informatie

Geen toegang

Laughing

Xsara_Coupe

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 16 augustus 2006 02:31 AM
  [ # 107 ]

ja ze hadden wat spamprobleempjes geloof ik…

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 16 augustus 2006 03:20 AM
  [ # 108 ]

Als het in Duitsland gehouden gaat worden, dan haak ik af. Confused

Ik dacht dat we het al eens waren over 23 september ergens in het zuiden ?

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7314

- SM 2.7 carb
Gepost: 16 augustus 2006 03:38 AM
  [ # 109 ]

10 september dan zit ik lekker in enkhuizen gebroederlijk naast m’n traction broeders cq voorgangers Wink mischien ook wel op 9 sept Surprisedops:

9 en 10 september 2006: Najaarsevenement
De Citroën ID/DS-club organiseert dit jaar op 9 en 10 september samen met de Traction Avant Club Amsterdam de bijzondere flirt van Dame en Godin.

Op dit najaarsevenement van bezitters en bewonderaars van deze bijzondere auto´s zullen oude tijden herleven. Dit jaar werken we samen met de Traction Avant Club Nederland en zijn van beide soorten vele modellen te bewonderen.

Dit alles in een historische omgeving van het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen waar een dorp anno 1930 is nagebouwd. Een prima kombinatie dus met het Buitenmuseum van het Zuiderzeemuseum waar de tijd heeft stilgestaan en het kloppende autohart en een dagje uit voor het hele gezin in goede harmoniesamengaan.

In het Zuiderzeemuseum wordt op een actieve wijze getoond hoe de Nederlanders in het verleden leefden met het water. De “bewoners” geven demonstraties van bijna vergeten ambachten. En daar waar de ouders staan te dromen bij de honderden mooie voitures, is voor de kleinere kinderen het Sprookjeswonderland op een steenworp afstand, een mooie plek om te dromen.
Onder het genot van de franse sfeer en muziek is er een kofferbakverkoop, een verkoopstraat en zullen vele miniaturen te bewonderen zijn. Ook zal de Citroëndealer vd.Maat vertegenwoordigd zijn.
Het is zelfs mogelijk om uw auto op het evenement te laten taxeren.

Zaterdag 9 september is het Open Monumentendag, zodat u uw bezoek aan Noord-Holland wellicht zaterdag al kan kombineren met een bezoek aan één van de monumentale panden in de omgeving.
Voor clubleden zal met een openingsdiner al op zaterdag 9 september het evenement starten.
Overnachten is o.a. mogelijk op het naast het Zuiderzeemuseum gelegen campingterrein alwaar tussen de vele Godinnen het gevoel van de Parijse jubileumcamping kan worden opgehaald.

Hierbij alvast een voorproefje van het programma:

Zaterdag 9 september

* Diner (tegen betaling) in het restaurant van het museum voor de vroegkomers. (d.m.v. voor-inschrijving via het formulier op de site)
  * Overnachten (tegen betaling) mogelijk op de naast het museum gelegen camping. (graag aanmelden via het formulier op de site)

Zondag 10 september

* Ontvangst met koffie en een broodje, aangeboden door Citroëndealer Van der Maat.
  * Ruime gelegenheid om elkaars auto op het parkeerveld te bewonderen.
  * Op vertoon van de lidmaatschapskaart toegang tot het museum tegen een gereduceerde prijs. Volwassenen € 7,50 en kinderen tot en met 12 jaar € 5,00. Museumjaarkaarthouders hebben gratis toegang.
  * Bewonderen opgestelde DS’en en Tractions in het museum.
  * Gezellig terras.
  * Handelaren-tent
  * Kramen van diverse bedrijven
  * Mogelijkheid om uw auto door “Helms Klassieker Taxaties” in samenwerking met Hans Kloos te laten taxeren tegen de spectaculaire prijs van € 75,—, waarna u een officieel taxatierapport thuisgestuurd krijgt. (alleen mogelijk bij voor-inschrijving via het formulier op de site).
  * Sprookjeswonderland op vertoon van uw lidmaatschap bezoeken tegen een gereduceerd tarief. Sprookjeswonderland is een park voor de kinderen waar o.a. diverse opstellingen en speelmogelijkheden staan die verband hebben met onze bekende sprookjes.
  * Toertocht door de omgeving.

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3210

Gepost: 16 augustus 2006 03:47 AM
  [ # 110 ]

Raar gezwalk Confused

De poll voor 9 en 10 september mag wat mij betreft geschrapt worden, zodat dit draadje vrij blijft voor een zuidelijke of oostelijke ci-fo meeting.

Ik open morgen wel een nieuw draadje voor Citrorama.

Animal triste post coitum

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- SM 2.7 carb
Gepost: 16 augustus 2006 03:58 AM
  [ # 111 ]
Serge schreef:

Raar gezwalk Confused

De poll voor 9 en 10 september mag wat mij betreft geschrapt worden, zodat dit draadje vrij blijft voor een zuidelijke of oostelijke ci-fo meeting.

om 00.47 is het al morgen Shocked dus bij deze: goeie morgen Exclamation

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 16 augustus 2006 04:34 AM
  [ # 112 ]

Slaap zacht Rolling Eyes

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 16 augustus 2006 11:37 AM
  [ # 113 ]
Serge schreef:

Raar gezwalk Confused

Je zit wel vol goeie ideeen!  Wink

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 16 augustus 2006 12:47 PM
  [ # 114 ]

Dank je ieks, ik hou ook van jou.

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten

- SM 2.7 carb
Gepost: 16 augustus 2006 01:17 PM
  [ # 115 ]
Serge schreef:

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 16 augustus 2006 01:32 PM
  [ # 116 ]
Serge schreef:

bedoelde t niet lullag…  Razz  

ik zien nog geen citrorama topic?  Wink

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 16 augustus 2006 01:44 PM
  [ # 117 ]

ik rijd in ieder geval de 9e met mijn ds broeders (m/v) van regio arnhem mooi binnendoor naar citrorama. Ik denk wel dat de bx meegaat. de ds is niet moeders mooiste op dit moment..

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 16 augustus 2006 04:55 PM
  [ # 118 ]

Als het in Duitsland gehouden gaat worden, dan haak ik af.

Waarom dat? lekker stukkie rijden is toch altijd wel lekker? en zo ver is ‘t nou ook weer niet

Profiel  

marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 16 augustus 2006 11:50 PM
  [ # 119 ]

Pfff wat een gehannes allemaal…..

Vraagje, hoe zuidelijk willen jullie gaan?

Ik heb afgelopen Juni met de RX-7 club een toerrit ge-organiseerd, we reden met ongeveer 35 rexxen een rit door duitsland, nederland en belgie. Die rit heb ik hier nog wel ergens liggen. We starten in Sittard en we eindigden in Thorn, een plaatsje in midden limburg net onder roermond en voor iedereen perfect te bereiken want ligt op een steenworp afstand van de A2. Rit hoef ik maar een beetje aan te passen en kan eventueel bij Citroen dealer Nizet in Sittard langsgaan of we hen mogen misbruiken als startplaats.

Thorn (ook wel het “witte” stadje genoemd) is autoluw maar voor clubs e.d. valt er op het marktplein wel wat te regelen. Het is werkelijk een prachtige lokatie. Naast de markt ligt een panne(n)koeken huis waar we toen met zijn allen gezeten hebben. Dit pannenkoekenhuis kan grotere gezelschappen aan.

Indien jullie interesse hebben wil ik daar eventueel wel gaan informeren, die man kan ook het plein regelen. Eventueel om wat te gaan eten…..wat? ik denk pannenkoeken Wink
foto van marktplaats thorn onderaan: http://www.mijnalbum.nl/Album=FFJQBPVE

Dit zou betekenen een toerrit van ongeveer 100 kilometer. Indien er animo voor zou zijn wil ik het wel graag op tijd weten en indien men zich aan meldt ook komen! Ga niet reserveren voor tig man en we staan daar met 2 bx’en en 1 cx Rolling Eyes
Verder zou het beter zijn dit met meerdere mensen te organiseren. Zoveel tijd heb ik zelf momenteel ook niet.

Dus samengevoegd:
*is er animo voor zo’n rit?
*kan uiteraard ook zonder rit, maar dan alleen in thorn samenkomen en daarna lekker eten
*zo ja, wie in het zuiden voelt zich geroepen me daarbij te helpen.

Ik zet dit verhaal er maar neer omdat er veel geroepen wordt maar niks beslist.

Marc

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 17 augustus 2006 12:02 AM
  [ # 120 ]
Harm schreef:

Als het in Duitsland gehouden gaat worden, dan haak ik af.

Waarom dat? lekker stukkie rijden is toch altijd wel lekker? en zo ver is ‘t nou ook weer niet

Bij een (CF) meeting denk ik aan een plek ergens in NL, waar we met de auto’s bij elkaar staan….wat OH’en over van alles en nog wat, foto’s maken, onder de motorkap kijken….en dan weer terug naar huis.
Zoals dus in Borculo, Abbenes e.d.

Als ik nu lees wat sommigen allemaal voorstellen, zal dit hooguit een man of 10 gaan worden die hier aan meedoen…..ik niet dus. Cool

Profiel  

8 van de 11
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook