Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
voge schreef:Xsara_Coupe schreef:Wat mij betreft gaan we voor de 23e. Is eigenlijk de enige reeele mogelijkheid op dit moment. Er zijn zoveel andere meetings
Alleen de lokatie is dan nog van belang, en zoals bram al zei zal dat snel moeten gebeuren!
Dus graag zo veel mogelijk ideeen voor leuke lokaties in zuid-nederland en dan zullen we een beslissing moeten nemen…
Is er nou niemand uit zuid-nederland (ergens anders vandaan mag natuurlijk ook ) die ook wel zin heeft om een beetje organisatorisch werk te doen?Xsara_Coupe
Ik heb ‘t op ‘t moment redelijk druk, vandaar dat ik ook even niet heb gereageerd. Ik woon in Zeeland en wil wel wat organisatorisch werk doen. Ik heb alleen geen idee wat er allemaal moet gebeuren om een meeting te organiseren dus wil wel wat hulp hebben van iemand die ‘t al vaker heeft gedaan.
Locatie: zeeland wil ik niemand aandoen, is voor de noordelingen toch echt iets te ver. We kunnen eens bij Ton van Soest in Bosschenhoofd aankloppen om te vragen of die dit niets vind, ik weet niet of die van meetings houdt..
Ik kom eigenlijk altijd bij Hesselink in Dirksland. Hele leuke zaak maar ik weet niet of die een meeting zien zitten.
Langs/op/voor die Zeelandse waterwerken heb je natuurlijk wel waanzinnige fotoshoot lokaties… Parkeerplaatsen zat en vaak ook een frietkraam op de parkeerplaatsen.
En voor Noorderlingen wellicht leuk te combineren met een uitstapje naar Neeltje Jans.
Is de driehoek Gorinchem-Raamsdonkveer-Den Bosch een uitgangspunt?
En dan ergens langs de rivieren? Uitkijkpunten dus parkeerplaatsen?
Wat is dat vestingstadje? Zit op Google Earth te gluren…
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
hangt helemaal van mn werk af of ik kan of niet, als ik kan kom ik of het moet 1e weekend september zijn dan zit ik bij de SBK op Assen.
kwa plaats maakt het mij weinig uit, een stukkie cx rijden is altijd leuk en idd bijv. ton van soest in Bosschehoofd is een mooie locatie.
het is dat ik altijd moeilijk zit met werk en tijd anders had ik wel wat meegedaan/geregeld.
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Heusden ?
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
PHoskam schreef:
Heusden ?
yep iek geloof t wel…
In zeeland heb je inderdaad genoeg leuke locaties, te denken aan de brouwersdam (aan het noordzeestrand), de Neeltje Jans (kunnen jullie de toerist uithangen) en zo zijn er nog wel een paar te verzinnen. Het enige nadeel is dat Zeeland best wel een uithoek is…
En is er echt weinig animo voor 23-09?? Volgens mij staan hier toch al 6 pagina’s vol! Kom op mensen, reageer even als je interesse hebt svp!!
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
eerst hier nog ff doorneuzelen over een lokatie?
en dan een topic openen met 23-9-2006 citroen-forummeeting in ...vul hier de plaatsnaam in ....?
Heusden moet ook wel te regelen zijn
Zit ik momenteel iedere dag! Heel leuk stadje en daar zit mn pa ook met zn bedrijf…
In het dorpje zelf is best leuk een meeting te houden. Het stadje is opgebouwd uit allerlei oude pandjes uit het hele land. Op die manier is geprobeerd al deze panden netjes te bewaren voor toekomstige generaties. Dit kan hele leuke foto’s opleveren!
In het stadje zelf is een groot parkeerterrein, maar die mogelijkheid is natuurlijk een beetje afhankelijk van de opkomst. Bovendien is er net buiten het vestingstadje op de wallen een grote parkeerplaats. En net iets verderop is nog een industrieterrein waar wij dus zitten.
Op zich wel een leuke lokatie… Zeker om nog een paar geslaagde forum foto’s te schieten!
Xsara_Coupe
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Xsara_Coupe schreef:Heusden moet ook wel te regelen zijn
Zit ik momenteel iedere dag! Heel leuk stadje en daar zit mn pa ook met zn bedrijf…
In het dorpje zelf is best leuk een meeting te houden. Het stadje is opgebouwd uit allerlei oude pandjes uit het hele land. Op die manier is geprobeerd al deze panden netjes te bewaren voor toekomstige generaties. Dit kan hele leuke foto’s opleveren!
In het stadje zelf is een groot parkeerterrein, maar die mogelijkheid is natuurlijk een beetje afhankelijk van de opkomst. Bovendien is er net buiten het vestingstadje op de wallen een grote parkeerplaats. En net iets verderop is nog een industrieterrein waar wij dus zitten.
Op zich wel een leuke lokatie… Zeker om nog een paar geslaagde forum foto’s te schieten!Xsara_Coupe
tsja, ik zou zeggen… tsjakka!
Ik wil geen zeikerd zijn, maar ik heb totaal geen moeite met überhaupt welke afstand, maar dan moet het wel de moeite waard zijn en ‘een parkeerplaats’ in een stad lijkt me niet erg aantrekkelijk. Er zijn toch legio andere leuke dingen te verzinnen. Zo is er b.v. op 9 en 10 september de Citrorama in Rheinbergen (DE). Kort over de grens. Lijkt me prima gelegenheid om een bijeenkomst te houden.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Goed plan Serge!
CitroRama is altijd leuk en zo is er ook nog wat te beleven en hoeft er niets geregeld te worden….
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Serge schreef:Ik wil geen zeikerd zijn, maar ik heb totaal geen moeite met überhaupt welke afstand, maar dan moet het wel de moeite waard zijn en ‘een parkeerplaats’ in een stad lijkt me niet erg aantrekkelijk. Er zijn toch legio andere leuke dingen te verzinnen. Zo is er b.v. op 9 en 10 september de Citrorama in Rheinbergen (DE). Kort over de grens. Lijkt me prima gelegenheid om een bijeenkomst te houden.
zeg zei… is ook leuk idee!
t is al eens eerder gezegd, misschien moeten we de citroen-forum.nl meeting maar 1 keer per jaar (in t voorjaar) houden…
Rheinbergen is eigenlijk maar 2 uur rijden vanuit Den Haag, valt ook wel weer mee…
waar is me agenda?...
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
23 ste is er ook een HY meeting
Weet niet of dat voor complicaties zorgt ???
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Serge schreef:Ik wil geen zeikerd zijn, maar ik heb totaal geen moeite met überhaupt welke afstand, maar dan moet het wel de moeite waard zijn en ‘een parkeerplaats’ in een stad lijkt me niet erg aantrekkelijk. Er zijn toch legio andere leuke dingen te verzinnen. Zo is er b.v. op 9 en 10 september de Citrorama in Rheinbergen (DE). Kort over de grens. Lijkt me prima gelegenheid om een bijeenkomst te houden.
where the PIEP is Rheinbergen?
probeer het via Mappy maar kom er niet uit…
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Hier Zeer goed te doen, centraal voor iedereen.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Noorderlingen und Westerlingen sammeln bei Arnhem ueber die Grenze und mit 200 km pro stunde richtung Ruhrgebied blasen(?) (zal wel anders heten…