Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Ahum, Google Earth heet het officieel dus, alom bekend denk ik, iedereen fijn zijn eigen huis bekijken. Bij mij in Spaarndam zitten we nog in de blur. Een beige vlek voor de deur wat mijn wagen zou kunnen zijn… maar Amsterdam is al redelijk scherp, daar zie je (on-topic) Garage Auto Renaissance in Zuidoost met wat snoeken ervoor en in Noord is DS Advies ook te zien, niet zozeer aan de snoeken maar wel aan de stille getuigen: olievlekken op de straat
Maar als allerscherpste is toch wel Le Garage Van der Velde in Wassenaar te zien! Duidelijk zichtbaar zijn 2CV’s, een DS en zelfs een SM!
In dat kader kan ik ook melden dat geheel Frankrijk (met de overzeese gebiedsdelen) haarscherp te zien zijn op deze website.
Mooiste feature is dat er tegelijkertijd een kaart meeloopt (klik op “cartes” aan de rechterkant). Inclusief zoekfunctie. Exclusief militaire gebieden (die hebben ze eruitgeknipt. Maar dat zoeken we dan wel weer op googleearth
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Maar als allerscherpste is toch wel Le Garage Van der Velde in Wassenaar te zien! Duidelijk zichtbaar zijn 2CV’s, een DS en zelfs een SM!
Gaaf. Aan de voorkant van het pand staat ook nog een zilvergrijze CX.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
robb schreef:In dat kader kan ik ook melden dat geheel Frankrijk (met de overzeese gebiedsdelen) haarscherp te zien zijn op deze website.
Mooiste feature is dat er tegelijkertijd een kaart meeloopt (klik op “cartes” aan de rechterkant). Inclusief zoekfunctie. Exclusief militaire gebieden (die hebben ze eruitgeknipt. Maar dat zoeken we dan wel weer op googleearth
En inclusief prototypes spotten op La Ferté Vidame?
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Kees-Jan Smit schreef:
En inclusief prototypes spotten op La Ferté Vidame?
Dat worden dan wel achterhaalde proto’s…. Ik zie zojuist mijn oude werkgever nog in zijn oude pandje aan de kudelstaartseweg te Kudelstaart zitten. Terwijl we in januari 2005 naar een pand in Aalsmeer gingen!
Gr Martijn
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Mulder schreef:Maar als allerscherpste is toch wel Le Garage Van der Velde in Wassenaar te zien! Duidelijk zichtbaar zijn 2CV’s, een DS en zelfs een SM!
Gaaf. Aan de voorkant van het pand staat ook nog een zilvergrijze CX.
Het kan aan mij liggen, maar ik kan er geen model uithalen .... zie alleen wazige vlekken.