dag chic hallo Xantia (zoekt iemand een hele mooie chic)
ericbx
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 87

Gepost: 14 augustus 2006 02:48 AM

Na 8 jaar BX ,3 jaar een 1.4 Dauville en 5 jaar een chic is er dan toch een einde gekomen aan onze BX tijd Crying or Very sad .
Gister hebben we bij de Mazda dealer in Dirksland een hele mooie zilver grijze Xant 1.8 16v + van 2001 op G3 met 172000 km gekocht.
We moesten 4250 euro bij betalen en dat vonden we een hele goede deal Very Happy
Als iemand nog een mooie en goede chic zoekt moet je snel zijn want ik denk dat ie voor eind van de week nog naar een handelaar gaat.
Ik denk dat je hem voor weinig hebt 500-750 euro
Complete onderhouds historie zit erbij.Alle beurten zijn gedaan,
Afgelopen 2 jaar ; nieuwe schijven ,handremkabels, bollen op druk en smurfen olie Adal,uitlaat,opbrengstregelaar en startmotor zijn gereviseerd
vorigemaand gekeurd ,al het onderhoud heb ik zelf gedaan(muv de bollen) maar staat allemaal op papier,al 4 jaar geen aantekeningen bij de apk km stand 189500 waarvan 83000 van ons . ik heb de onderhoudslijst vanmiddag afgesloten en kwam op 2,1 centper Km aan onderhoud .lijkt het je wat ? Laat maar weten dan zoek ik even het telefoon nummer voor je op . Ik zet binnen kort nog wat spulletjes op aangeboden , dauville velgen , midden reflector , lelijke gti spoiler chic , org BX spatlappen ,Kluwers handboek,Achterklep tzi , vloer matten ,dakdragers en ruitenwisser motor achter alles voor weinig en verhuis dan naar de Xantia afdeling. Nog veel rijplezier met de BX-en MVG; Eric

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 14 augustus 2006 02:50 AM
  [ # 1 ]

jammer hoor, van een karakterbak naar een gewoon vervoermiddel… vergeet niet te vermelden dat je een nieuw citroen-embleem hebt gemonteerd Wink

Profiel  

ericbx
< 100 berichten
Rank

Gepost: 14 augustus 2006 02:53 AM
  [ # 2 ]

O ja Surprisedops: Harm nog bedankt voor het citroen embleem waarmee de achterklep weer helemaal compleet was (shit embleem rippers)

Profiel  

ericbx
< 100 berichten
Rank

Gepost: 14 augustus 2006 02:58 AM
  [ # 3 ]

Er zat ook een stukje economie bij ,17000 km per jaar op benzine is niet leuk meer en ik ga nog meer km’s maken .het zou dus gas of diesel worden en een jonge diesel paste niet in ons budget ,ik vond dit eigenlijk wel een goede deal

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook