Er waren in het najaars-meeting-draadje positieve reacties op een Ci-fo bijeenkomst bij Citrorama, wat plaatsvindt in het weekeinde van 9 en 10 september in Rheinbergen (DE): http://www.citrorama.de/
Ik wil er geen hele kermis voor organiseren (dat doet Citrorama wel), maar het is een leuk extraatje voor Ci-foers die sowieso naar de Citrorama willen gaan, als we daar met het forum even samenkomen en nababbelen over de beurs en ons merk.
Ik stel het volgende voor;
-Mensen die net als ik ook het hele weekeinde daar willen zijn en niet vies zijn van een nachie in een tent en wat avondlijke campingpret met Wurst und Bier, kunnen dat hier melden vóór maandag 4 september. Ik reserveer dan op de dichtsbijzijnde camping een stuk gras waar we bij elkaar kunnen staan.
-Op zaterdag de 9de om 17uur spreken we af op een nog nader te bepalen plek in de directe omgeving van Citrorama. Daar kunnen we eventueel nog even elkanders dametjes bewonderen en aansluitend gezamelijk ergens een vorkje gaan prikken. Op deze manier kan een dagje Citrorama op een aangename manier gecombineerd worden met een bijeenkomstje van Ci-fo, zowel voor de dagjesmensen als voor diegene die het hele weekeinde blijven.
Wie heeft er ZIN!!? [smilie=270.gif] [smilie=270.gif] [smilie=270.gif] [smilie=270.gif] [smilie=270.gif] [smilie=270.gif] [smilie=270.gif]
Animal triste post coitum
Ik kom in elk geval de zaterdag, heb afgesproken met wat mensen van het autoweekforum die hier ook lid zijn
ik moet helaas afhaken,
jammer ,
wellicht een volgende keer
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Ik ben er wel op de zaterdag
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Mods, mag deze draad sticky!?
We moeten maar eens ff zoeken of er daar in de buurt een leuke plek is waar je met een paar mensen wat kunt eten. Alle suggesties zijn welkom!
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Leuk plan! Voor mij is het ook nauwelijks omrijden, dus ik doe mee met die rit! Ik kom wel met de DS, maar dat zal de ID/Dsclub vast niet erg vinden
- CX 2200
- CX 2200
vast niet..
Tot mijn grote schaamte kan ik er zaterdag niet bij zijn. De plicht roept mij die dag elders. Zondag ben ik er wel, maargoed daar was bovenstaande oproep niet voor.
Totaal aantal Berichten: 27927
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
hoe is citro-rama vergeleken met citromobile?
- CX 2200
- CX 2200
zelfde idee, wat kleiner en leuker (en iets goekoper…)
Ik ga er straks weer vroeg uit om rond het middaguur aan te komen bij Citrorama. Ik kom alleen vandaag en niet op zondag.
Wie weet kom ik nog wat forummers tegen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
ik ga zondag, ben benieuwd! Is toch groter dan citromobile?
robbie25cx schreef:ik ga zondag, ben benieuwd! Is toch groter dan citromobile?
Hmm, vandaag had ik het te druk om nog tijd vrij te maken voor Citrorama.
Ik ga dus ook morgen!
Ze mochten willen daar in Duitsland dat ze groter zijn dan Citromobile. Alleen de ICCCR en Eurocitro zijn bij mijn weten groter dan Citromobile.
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
DriverD schreef:Net terug van Citrorama. Leuke beurs, wel Renault en Peugeot erbij nu.
Ff gas ingetrapt met de DSpecial: (In Duitsland natuurlijk)Nijmegen-Rheinberg 40 minuten
Dat kan nóg harder hoor, zie hier .
Ik ben benieuwd, want ik ga dus morgen naar Rheinberg. En oude Peus en Renaults vind ik ook erg interessant, dus dat is mooi meegenomen.
Ami 8 Club (1970)