Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
ook net terug,
was leuk, niks gekocht! geen flowmeter kunnen vinden ‘keine chance’
woutersmits schreef:ook net terug,
was leuk, niks gekocht! geen flowmeter kunnen vinden ‘keine chance’
jammer, ik had wel gerekend op een hele doos van die dingen voor weinig. naja, dan ga ik er ook niet heen
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ja, hier nog iemand die graag in die doos vol flowmeters had willen graaien.
Wedden dat ik er morgen 1 vind.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Ja, hier nog iemand die graag in die doos vol flowmeters had willen graaien.
Wedden dat ik er morgen 1 vind.
kan je er voor mij ook een paar vinden?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Ben net terug en alleen met een ouderwets accumetertje teruggekomen en met een minder leuke ontdekking. Een zeer lelijk die deukje midden in de deur het ding is net twee dagen bij huis, dus van wanneer en waar het is weet ik niet.
Verder ben ik erachter gekomen dat het mooie achterlichtje dat ik bij citromobile voor een paar euro op de kop heb getikt, van een torpedo is. Behoorlijk oud dus.
Het was trouwens niet zo druk wel heeeeel veeeel ds-en gezien
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Vandaag even heen en weer gereden naar Citrorama in Reinsberg en het was weer net zoals voorgaande jaren lekker gezellig.
Het is een stuk minder druk dus je hebt bij de kraampjes de tijd om te kijken en te snuffelen in de bakken. Op Citromobiel heb ik die ervaring niet , daar word je al snel weggedrukt bij de kraampjes als je er zo en zo al bij kan.
Met een goed gevoel en de kofferbak weer vol met leuke GS onderdeeltjes huiswaarts gekeerd. Volgend jaar zeker er weer heen
zeer gezellige dag en ook nog een paar bekende mensen gezien, alleen meer citfo-auto’s als citfo-mensen.
nog twee nieuwe oer v6 velgen kunnen scoren voor 5 tientjes en een c6 1: 18
verder weinig kunnen scoren, volgend jaar weer beter
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
- CX 2200
- CX 2200
ik ook geen citfo-er gezien, maar ja ik ken er niet zoveel van gezicht. Wel nog een mooie rode sport (met ruitewisser in het midden ) gezien. van iemand hier? camera vergeten en ik heb helaas geen geheugen voor nummerplaten.
verder inderdaad veel leuke ‘bakken’ met originele citro goodies. Heel irritant want die moet je dan helemaal doorspitten op zoek naar die flowmeter
@ wouter: ik hoop dat jij die verborgen voorraad vindt
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
woutersmits schreef:ik ook geen citfo-er gezien, maar ja ik ken er niet zoveel van gezicht. Wel nog een mooie rode sport (met ruitewisser in het midden ) gezien. van iemand hier? camera vergeten en ik heb helaas geen geheugen voor nummerplaten.
verder inderdaad veel leuke ‘bakken’ met originele citro goodies. Heel irritant want die moet je dan helemaal doorspitten op zoek naar die flowmeter
@ wouter: ik hoop dat jij die verborgen voorraad vindt
Jij was ook aanwezig gisteren?
En die BX Sport (en je krijgt een Visa Chrono gratis erbij ):
Ik was met Harm, Wings of Freedom en Chevron van dit forum + Rembrandt van het Autoweek forum.
- CX 2200
- CX 2200
hee,
mooie blingbling foto’s van mijn digit!
Ik was met het dsclubje van regio arnhem, kleine toertocht door duitsland gemaakt, was leuk. Er reed ook nog een matra murena mee.
Die Dscabrio waar ik naast stond was een erg mooie auto maar ik heb nog nooit een ds gezien die zoveel olie verbruikt. het leek wel een afgereden kadett (sorrie).
edit: Harm ken ik wel (gti stoelen zitten nog steeds niet in de digit, ik denk dat dat ook niet meer gebeurt..) maar die heb ik ook niet gespot.
Ik ben gisteren vrij op tijd geweest, paar nieuwe koplampen voor de CX gescoord en weer op tijd huiswaarts gegaan. Zeer veel mooie autos en ook leuke onderdeeltjes gezien, gelukkig had ik niks nodig
Ik heb nog wel wat mensen van Citfo gezien, CitroenAZU en Lucas.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
ik ben op zondag geweest.
ik moet zeggen dat ik Utrecht vele malen beter vond.
er stonden wel mooie auto’s maar geen een Mehari
het was mooi voor 1 keer, volgend jaar maar toch alleen naar Utrecht
Dit was de grootste kwijlauto voor mij, de onderkant was als nieuw, dorpels als nieuw, drooooool!
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Ik was er gisteren en vond het een zeer gezellige bende, met mooie dames, voedzame gesprekken en leuke snuisterijen [die doorgaans flink aan de prijs waren]. Ik heb het bij de aanschaf van een lichtschakelaartje voor de DS gelaten.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
T(h)ijs schreef:Dit was de grootste kwijlauto voor mij, de onderkant was als nieuw, dorpels als nieuw, drooooool!
Die was inderdaad erg mooi! Ook leuk was dat er een zo goed als zelfde CX naast stond!