leuke beurs, niet super groot. Had t idee dat het in Utrecht een stuk levendiger was, diverse standhouders waren er ook nog niet bij de opening net na 10 uur op zondag. Geeft denk ik wel aan dat het geen “hot” beurs voor de handel was….. Nog 2 modelletjes gescoord en een leuke dag gehad, maar geen “ga ik elk jaar naartoe” beursgevoel, en bij citromobile heb ik dat wel… Toch wel diverse nl kentekens gezien, en ook wat nl standhouders!
Het was inderdaad erg leuk. Vooral het weer werkte mee.
Je moet vooral niet verwachten dat je op een Citromobile II terecht komt. Die Duitsers hebben een leuk beursje uit de grond gestampt, maar meer is het niet. Als je daar vanuit gaat is het een leuke meeting/beurs naar mijn mening.
Ik heb slechts 1 forumauto gezien met de bijbehorende forummer (de DS van Serge).
En ik heb weer eens in de mooiste/leukste/fijnste Citroën allertijden mogen zitten…:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
robbie25cx schreef:diverse standhouders waren er ook nog niet bij de opening net na 10 uur op zondag. Geeft denk ik wel aan dat het geen “hot” beurs voor de handel was…..
En zaterdag waren er ook al een aantal vroeger weg. Ik vond het wel minder dan het vorige jaar (weeral), en dat heb ik het over wat er binnen stond.
Ik vraag mij af of deze beurs gaat blijven bestaan.
hel1 schreef:en de flowmeters?
Hmm, ik voelde dat ze érgens daar moesten liggen, maar ik heb ze niet kunnen vinden.
Toen vroeg ik het maar aan Bart Ebben himself. Toen ik vroeg naar Digit-onderdelen, zei ie dat ik vooral niet moest vragen naar flowmeters, want er waren al meerdere mensen geweest die hem ernaar hadden gevraagd.
Helaas, volgende beurs zal wel weer een paar nieuwe flowmeters opleveren.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:hel1 schreef:en de flowmeters?
Hmm, ik voelde dat ze érgens daar moesten liggen, maar ik heb ze niet kunnen vinden.
Toen vroeg ik het maar aan Bart Ebben himself. Toen ik vroeg naar Digit-onderdelen, zei ie dat ik vooral niet moest vragen naar flowmeters, want er waren al meerdere mensen geweest die hem ernaar hadden gevraagd.
Helaas, volgende beurs zal wel weer een paar nieuwe flowmeters opleveren.
oh, nu ben ik weer gerust gesteld…
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
Toen vroeg ik het maar aan Bart Ebben himself. Toen ik vroeg naar Digit-onderdelen, zei ie dat ik vooral niet moest vragen naar flowmeters, want er waren al meerdere mensen geweest die hem ernaar hadden gevraagd
haha, ik heb hem twee weken geleden best wat werk bezorgd door ernaar te vragen. Eerst hebben ze in de compu lopen zoeken en toen hebben ze het aan een oudere monteur gevraagd die wist te vertellen dat die dingen altijd kapot zijn… tsja, dat wisten we al
What the hell! Ik ben er zondag geweest. Foto’s komen nog. Was best wel gezellig, alleen waren wij met de verkeerde auto, namelijk een grijze Seat Ibiza 1.8 20VT FR. Ja, dat grijze lelijke hok:P Verder ben ik een schaalmodelletje rijker van de CX Prestige van Minichamps en een T-shirt-dinges.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Hier dan toch eindelijk de foto’s die door mij gemaakt zijn.
http://s5.photobucket.com/albums/y170/Volvopowerr/2006-09-10-Citrorama/?sc=1&addtype=local
Wel in een link,want het zijn 116 foto’s:S
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
CX-power schreef:Hier dan toch eindelijk de foto’s die door mij gemaakt zijn.
http://s5.photobucket.com/albums/y170/Volvopowerr/2006-09-10-Citrorama/?sc=1&addtype=local
Wel in een link,want het zijn 116 foto’s:S
Ah, ik ben gespot ( klik )
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Oo ik denk al, dat din komt me bekend voor. Hmm, heb je zelf niet gezien…..
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.