Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Re: xm break’s ?
robbiedee schreef:eXpelliarMus schreef:hai allen.
zijn er nog meer xm break’s op het forem?
Ja. Maar ik ben aan het sparen voor een C6. Voor als daar een Break van uitkomt
Ja, daar ben ik het nou helemaal mee eens!
Het is wel hopen dat er een break C6 komt. Ik kan niet wachten.
tot XM
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
hallo ik silverbreak ook sinds 2001
Kachel radiator + pakkingen vervangen, de oude lekte. Kosten ca Euro 71,00 voor nieuwe radiator + pakkingen.
Luchttoevoer naar de kabine schoon gemaakt, het leek af en toe wel herfst als ik de ventilator van de kachel aanzette, allemaal berkentroepsels die door de roosters naar binnen vlogen! Hoort hier niet ergens een filter te zitten?:) :
Stadslichthouder bestuurderszijde vervangen door nieuwe, oude was ondoorzichtig geworden.
nu nog eens onder het dashboard voor de kabel van het luchtschuifje te controleren, waarschijnlijk losgeschoten bij alle radiator perikelen. Ach zo blijf je bezig.
in ieder geval weer een warm gevoel in koude dagen!
- Xsara Scootertje.
Aan alle break’s
Ik heb XM speedline (je weet wel die onder een V6 24klepper zitten)velgen onder mijn dame gezet en pirelli P6, het ziet er eindeloos uit.
tot XM
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
zaterdag ga ik mijn 24v wielen ophalen!!!! ik kan niet waaaaaaaaaaaaaaachten!!
- Xsara Scootertje.
Break vrienden.
Misschien een stomme vraag maar hoeveel KG mag een break dame eigenlijk mee nemen in haar balzaal, voor dat ze door haar bollen zakt?
tot XM
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Hey Broer,
ff graven op autoweek.nl daar staat de hele mikmak
- Xsara Scootertje.
eXaMple schreef:Hey Broer,
ff graven op autoweek.nl daar staat de hele mikmak
Ik doelde eigenlijk op ervaringen van andere break rijders. ops:
Ik denk dat er zo’n 600kg wel in mag!? Wat ik bedoelde is na hoeveel Kg ze inderdaad door de bollen gaat, is het bijvoorbeeld bij een van ons al eens gebeurd?
tot XM
Ik heb geen XM ervaring van betekenis, maar ik denk dat je de rest van je wagen al aan gort drukt voor de bollen het begeven.
Schijt aan originaliteit.
- Xsara Scootertje.
Gisteren ff 8 velgen + banden en drie volwassenen in den lande op ge haald in m’n break, makkie hoor in zo’n rijdende balzaal. Ik had nog ruimte over voor een net aangeschafte hoedeplank voor een xm sedan.
Er gaat wel veel in, heb al een bankstel, een kast, en nu vol geladen met banden. Perfekt raak er niet over uit geluld.
tot XM
Een bankstel (3-1-1) heb ik ook al vervoerd met de “gewone” XM. Uiteraard in twee keer, maar dat komt meer omdat de beschikbare breedte van de auto niet voorzien was op dat bankstel.
Uiteraard is een XM Break lomp groot, daar niet van. Maar vlak alsjeblieft de gewone versies niet uit. Of de BX, waar je ook met gemak een koel-vriezer inschuift en de klep dichtdoet.
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Daffodil31LE schreef:Uiteraard is een XM Break lomp groot, daar niet van. Maar vlak alsjeblieft de gewone versies niet uit. Of de BX, waar je ook met gemak een koel-vriezer inschuift en de klep dichtdoet.
Let wel: BX Berline Maar da’s off topic.
- Xsara Scootertje.
Helemaal mee eens een bx break is ook tegek. Een cx break kan er ook wat van, maar het was mijn ervaring gevoel dat je toch wel erg veel in ging + nog eens drie volwassenen.
tot XM
- Xsara Scootertje.
Hee citrovaarn
Mooi man, dan hebben we de zelfde dame’s.
Wat voor een kleur heeft jou dame?
Sluit jou klep nog goed af? heb je nog zo’n plastic armsteun?
Die moetje snel vervangen door eentje uit een ambieance of een type2 sx
Succes met je dame.
- Xsara Scootertje.
Break vrienden.
Ik heb momenteel wel motorproblemen, zo af en toe gaat ze stotteren en af slaan, dan gaat er een oranje motorlampje branden maar het brand nooit lang het gaat ook weer uit. Ik heb haar nieuwe bougiekabels, bougies, luchtfilter, olie+filter, stappenmotor is ook schoon gemaakt!?
Onder het gaskleppenhuis zit een wit gekleurd stekkertje naast een rubber slangetje en de aansluiting van de grote plastic luchtbuis.
Dit stekkertje geeft volgens mij het probleem, maar weet het niet zeker!!
Het plastic stekkertje heeft drie draatjes die zijn aangetast het plastic rond de draatjes is gewoon weg, ze raken elkaar dan en geeft een storing aan op het dashboard, heb deze draadjes apart van elkaar af geplakt en dat werkte, maar sins ik er nieuwe bougies in heb zitten zijn er dus weer van die kleine storingen. Heb de stekker draadjes op nieuw af geplakt, ik denk beter dan voor heen. Maar het gebeurd nog steeds, dan loopt de toerenteller even op en dan weer normaal, GRRRRRR Krijg het niet voormekaar, ik wil niet meteen naar een speciaalist hollen namelijk.
Zijn er mensen die dit probleem herkennen, kunnen die mij verder helpen
Bwa, niet exclusief jouw aangehaalde problemen met je storingslampjes. Wel heb ik last gehad van verkruimelende isolatiemantels die om kabeltjes horen te zitten. Van afplakken ging het niet helemaal meer mooi eruitzien, dus ik heb de kabelboom op de motor systematisch (draadje per draadje) doorgeknipt en met twee stukken trekhaakkabel (7 kleuren per kabel) weer opgebouwd. Is wel een zenuwenwerk, maar het loont echt de moeite; je kabels zijn dan weer vers en het ziet er een stuk minder warrig uit.