ik krijg constant een melding dieseladditief niveau te laag terwijl het pas twee weken geleden is dat dit additief is bijgevuld. De computer is in detussentijd reeds twee keer gereset en toch blijft de melding verschijnen. De dealer heeft nog een 2.2hdi met dit zelfde probleem. Heeft hier nog iemand ervaring mee of nog beter een oplossing voor dit probleem?
Wat voor een auto praten we over??? C5 neem ik aan???
Re: dieseladditief melding
niettepruimen schreef:ik krijg constant een melding dieseladditief niveau te laag terwijl het pas twee weken geleden is dat dit additief is bijgevuld. De computer is in detussentijd reeds twee keer gereset en toch blijft de melding verschijnen. De dealer heeft nog een 2.2hdi met dit zelfde probleem. Heeft hier nog iemand ervaring mee of nog beter een oplossing voor dit probleem?
ronama schreef:niettepruimen schreef:ik krijg constant een melding dieseladditief niveau te laag terwijl het pas twee weken geleden is dat dit additief is bijgevuld. De computer is in detussentijd reeds twee keer gereset en toch blijft de melding verschijnen. De dealer heeft nog een 2.2hdi met dit zelfde probleem. Heeft hier nog iemand ervaring mee of nog beter een oplossing voor dit probleem?
waarom stuur je mensen naar een ander forum als het gewoon hier te halen is?
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=170078&postdays=0&postorder=asc&start=0
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
ops: ops:
spammen