Hoi allemaal,
Ik ben bezig met het inbouwen van een nieuwe radio in mn xsara, en daarbij wil in een kabeltje voor mn mp3 naar het dashboardkastje leggen. Daarvoor moet het kastje er uit, maar dat krijg ik niet voor elkaar
Heb wel een vraagbaak, en daar staan vijf schroeven aan de bovenkant en drie onderaan bij de klep. Ik kan alleen drie schroeven bovenin vinden en 3 onder de klep. Maar die drie onderaan kan ik niet bereiken…
Bij de dealer kon die het ook niet in zn computer vinden..
Wie weet raad??
Zovast bedankt,
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Er zijn totaal zes schroefjes. Drie zichtbaar aan de bovenkant en nog drie verstopt onder de bekleding van het kastje, vlak achter het dekselscharnier. Je kunt ze voelen door met je vinger langs de rand te gaan en je moet de plakkerige bekleding met een plat schroevendraaiertje optillen.
Als het niet lukt maak ik er wel even een foto van.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dus toch onder de bekleding…
Had al zo’n vermoeden, maar om dat er nou uit te trekken zonder het zeker te weten
Das mooi, dan heb ik hem er zo uit als het goed is…
Kan ik meteen mn mp3 aansluiten en het geheel afmaken
Dan alleen de speakers nog….
Weet iemand toevallig waar de originele scheidingsfilters zitten van zowel de boxen in de deur als de tweeterkabels die dr al origineel liggen?
Xsara_Coupe
Volgens mij zitten er geen scheidingsfilters in. De fabriekstweetertjes hebben zelf een condensator, bij wijze van filtering. Ik zal het eens nakijken in de Haynes..
Oh ja, als je zelf een composet wil aansluiten doe dan niet moeilijk net zoals ik maar tak de bekabeling nog voor de ISO stekker af
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
En waarom zou ik niet de originele bedrading gebruiken? De scheidingsfilters zijn kleine dingetjes die je in de draad kan zetten. Niets spannends. En als er nergens een filter zit kan ik deze mijns inziens gewoon in de draad net voor de speaker zetten….
Xsara_Coupe
We gaan een beetje offtopic maar goed.
Ikzelf heb de speakerkabels naar de deurspeakers vlakbij de deuren onderbroken en elke keer als mijn auto in de wasstraat is geweest heb ik een storing in mijn radio omdat het ergens niet optimaal verbindt. Wordt dus een keer alles loshalen, solderen en met krimpkousjes isoleren en hopen dat ‘t niet terugkomt..
Nu ist niet meer offtopic
Maar het is dus het beste om de kabels nog binnen te onderbreken… Zal dr op letten!
Xsara_Coupe