Volgens mij staan jouw BX-en nooit lang stil Hel1 Gefeliciteerd met je zoveelste !
Schijt aan originaliteit.
dank je, het is de 7e en ik heb er nu 3 (als ie er is dan)
kontakt gehad met een stalling, ik ga er maandag even langs, dus dan kan de digit even van de weg en de GT hier naartoe.. (3 auto’s in de verzekering is me even te veel)
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
marx-7 schreef:Heleen, veel succes en plezier met de GT!
Ik zag deze week ergens een wazig klein advertentietje staan van een witte ‘85er. rijdt goed, veert goed was alles wat erbij stond. Hij stond ook niet ver bij me vandaan. Vandaag op de bonnefooi erheen gereden en het bleek een basis 1.4 te zijn die al 10 jaar gestald stond. Compleet origineel, kon geen kras, deuk en roest ontdekken, minder dan 1 ton op het klokkie en zelfs het interieur zag er schoon en netjes uit. Starten en lopen . Had ook nog de oude kentekenplaten er op.
Deze week gaan ze hem “uitgraven” voor me zodat ik hem helemaal kan bekijken…..Als de onderkant er net zo goed uitziet als de bovenkant (en aub niet doordenken ops: ) ben ik waarschijnlijk verkocht…..en heb ook een typje 1
da’s ook wat, ik heb die gasten een paar dagen geleden gemaild en nog niks terug gehoord…. succes ermee!
Abyssion schreef:Gefeliciteerd Heleen…heb je soms geld teveel(hahahah)
nou, ik heb nooit geld teveel hoor! wel af en toe te weinig
vandaag bezig geweest met de grote verplaats-je-citroëns-aktie.
eerst naar haarlem met de 16V om de digit te halen, daarna naar bussum met de digit om de GT te halen, maar eerst even de wielen ruilen omdat de digit nieuwe voorbanden heeft en een achterband die langzaam leegloopt, allemaal zaken die niet handig zijn in een stalling, en in een optochtje van digit en GT naar vrienden ten westen van amsterdam om daar de digit te stallen tot ie in de echte stalling gaat die honderd meter verderop is, waarna ik Erik weer naar huis bracht, om via amsterdam, waar ik de GT even geshowd heb, meteen weer verder naar haarlem te rijden om de GT neer te zetten, en de 16V op te pikken.
valt wel mee hè?
Huh ? Kan je dat nog 1 keer herhalen ?
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
tja, eitje toch?
Lelijke Eend schreef:Huh ? Kan je dat nog 1 keer herhalen ?
zeker, komt ie:
vandaag bezig geweest met de grote verplaats-je-citroëns-aktie.
eerst naar haarlem met de 16V om de digit te halen, daarna naar bussum met de digit om de GT te halen, maar eerst even de wielen ruilen omdat de digit nieuwe voorbanden heeft en een achterband die langzaam leegloopt, allemaal zaken die niet handig zijn in een stalling, en in een optochtje van digit en GT naar vrienden ten westen van amsterdam om daar de digit te stallen tot ie in de echte stalling gaat die honderd meter verderop is, waarna ik Erik weer naar huis bracht, om via amsterdam, waar ik de GT even geshowd heb, meteen weer verder naar haarlem te rijden om de GT neer te zetten, en de 16V op te pikken.
valt wel mee hè?
en oh ja, de auto blijft even staan. ten eerste wil ik even met de 16V rijden, ten tweede weet niemand wanneer een distributieriem vervangen is, en om dan een hoop te gaan rijden, da’s toch een beetje riskant.
ook kan ie denk ik beter afgesteld worden.
maar goed, aangezien ik weer aardig wat geld uitgegeven heb deze maand, en ik eind van de maand weer eens op vakantie ga, gaan we hier onze tijd voor nemen. het steekt hier niet op een paar weken, en ik doe het liever rustig en goed, dan ondoordacht en en te impulsief.
en oh ja, er zijn foto’s gemaakt vandaag, maar de camera ligt in een auto die niet hier in de buurt staat..
Ik vind het niet meevallen hoor ...
Tomtom zal wel versleten zijn
Lelijke Eend schreef:Ik vind het niet meevallen hoor ...
Tomtom zal wel versleten zijn
nee hoor, ik weet waar ik woon, waar mijn ouders in haarlem wonen, waar die vrienden wonen, en waar Erik woont. en dan weet ik ook hoe de wegen tussen die plaatsen lopen.
gewoon een kwestie van een beetje handig heen en weer rijden.
hel1 schreef:
en oh ja, er zijn foto’s gemaakt vandaag, maar de camera ligt in een auto die niet hier in de buurt staat..
hahaha ja dat krijg je met grote verplaats acties In de digit gok ik
Was allemaal goed te doen zo en toch wel weer een record wielen wisselen geloof ik
mzzls
Erik Hannewijk
Alweer een BX. ben je familie van Bram?
(alleen Bram gooit ze er weer uit)
Een verzamelaar is geboren
Erik Hannewijk schreef:hel1 schreef:
hahaha ja dat krijg je met grote verplaats acties In de digit gok ik
Was allemaal goed te doen zo en toch wel weer een record wielen wisselen geloof ik
hè? hoe weet je dat!!! en ik gok ook dat ie onder het kussentje ligt.
René van Maren schreef:
Alweer een BX. ben je familie van Bram?
(alleen Bram gooit ze er weer uit)Een verzamelaar is geboren
ik ben geen familie volgens mij….
en of het nou verzamelen is… ik koop gewoon dat wat ik leuk vind en kan betalen.. tja, dan kan je wel eens opeens een paar auto’s hebben, en zo heb ik ook nog 6 antieke fietsen op zolder, om maar eens wat te noemen (en zo had ik ook nog bijna een brommertje bij de GT gekocht, maar die vond ik dan toch niet leuk genoeg)