Eigenlijk moet je voortaan als je langs de Hegru ff gaat ff een seintje geven. Dan kun je nog ff een bakje koffie of Citroënthee komen drinken.
winnetou schreef:Ha, kanarieolie!! Is weer ‘s wat anders dan smurfenolie .
Ik gooi er altijd Citroënsap in?
Ich bin ein Breaker
mpostma schreef:Eigenlijk moet je voortaan als je langs de Hegru ff gaat ff een seintje geven. Dan kun je nog ff een bakje koffie of Citroënthee komen drinken.
doe ik…had er niet aan gedacht dat dat een mogelijkheid was
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
winnetou schreef:Ha, kanarieolie!! Is weer ‘s wat anders dan smurfenolie .
Wel een verrekte mooie verzameling BX-en is dat geworden zeg. Maar de 16V zou ik idd absoluut niet weg doen. Maar ben je nu niet een vermogen kwijt aan stallingskosten? Omgeving Amsterdam is nu niet bepaald het goedkoopste stukje Nederland….
valt mee: 1 staat hier in de buurt, mijn dagelijkse auto, de GT. 1 staat in haarlem bij mijn ouders, de16v. 1 staat in een niet te dure stalling hier in de buurt en 1 staat nog in wouters stalling te wachten tot ie mag donorren. de digits
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
geel valt nog mee!
dit was de LHM in me 1400
http://www.mijnalbum.nl/Foto=KHDZBXN6
rechts is echte LHM
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Je moet er ook geen thee in doen
@McDean: foei… al kan het nog wel erger. Die urrie die uit mijn GS kwam leek meer op datgeen dat je normaal in een rottende stinksloot vind. Vieze bruinzwarte derrie die wel 3 x zo dik is als normaal.
ja, geel valt ook wel mee, maar ik vind groen gewoon mooier en ruikt ook lekkerder
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:ja, geel valt ook wel mee, maar ik vind groen gewoon mooier en ruikt ook lekkerder
Groene Citroën Thee?
gewoon groene thee met citroën
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
afijn,
ondertussen weer even on topic..
als derde fase is het lopen van de motor aangepakt.
ten eerste begon de motor, naarmate het blok warmer werd, steeds sneller te lopen, iets in de carburateur.
en buiten dat tikten de kleppen ook steeds harder naarmate het blok warmer werd.
dit alles na laten kijken en klaar, de auto loopt weer als een zonnetje.
een beetje flauw misschien op deze manier, maar behalve dat de kleppen gesteld zijn, heb ik nog niet gehoord wat er aan de carburateur was, omdat de betreffende monteur er niet was toen ik de auto haalde.
oh ja, de diverse vloeistoffen zijn ook ververst in en om het blok, dus dat scheelt ook weer.
teer hoort op de weg en niet in een blok (en @waterman: ik bedoel dan als asfalt en niet als lekkende olie, want geloof het of niet, er zijn bx-en die niet lekken )
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
hel1 schreef:afijn,
ondertussen weer even on topic..
als derde fase is het lopen van de motor aangepakt.ten eerste begon de motor, naarmate het blok warmer werd, steeds sneller te lopen, iets in de carburateur.
en buiten dat tikten de kleppen ook steeds harder naarmate het blok warmer werd.
dit alles na laten kijken en klaar, de auto loopt weer als een zonnetje.
een beetje flauw misschien op deze manier, maar behalve dat de kleppen gesteld zijn, heb ik nog niet gehoord wat er aan de carburateur was, omdat de betreffende monteur er niet was toen ik de auto haalde.oh ja, de diverse vloeistoffen zijn ook ververst in en om het blok, dus dat scheelt ook weer.
teer hoort op de weg en niet in een blok (en @waterman: ik bedoel dan als asfalt en niet als lekkende olie, want geloof het of niet, er zijn bx-en die niet lekken )
Goed hè, die niet lekkende bxxen. De mijne sinds gister ook niet meer (nieuwe hoogteregelaar!).
gefeli met de grote beurt van het snorrende masjien.
dank u beleefd, u ook met hetzelfde.
nu nog even wassen en dan mag ie officieel bekeken worden (tot nu toe alleen maar sneak-previews)
dus dan komen er eindelijk de foto’s
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Ha fijn lijkt me leuk!
En wanneer kom je weer eens op MSN?
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Alcyone schreef:Ha fijn lijkt me leuk!
En wanneer kom je weer eens op MSN?
na het weekend elke dag wat mij betreft. maar je bent ook uitgenodigd voor een officiële kennismaking op een nader te bepalen plek in dit land
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar