binnendeurbekleding
Dsander
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22

Gepost: 08 september 2006 04:24 PM

Tot mijn grote ergenis blijft de bekleding van de deur aan de binnenkant aan de bestuurderskant niet vastzitten.  Het is dat de armsteun er zit anders zou het niet blijven zitten. Ik heb al eens eerder alle bevestiginghaakjes vervangen. Dan blijft het even zitten maar laat weer los. Is vastschroeven met parkers het enige alternatief of zijn er andere?

Profiel  

DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 10298

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 08 september 2006 04:43 PM
  [ # 1 ]

Zitten de bevestigingsclips wel in kunststof busjes/dopjes (die weer in de gaatjes in de deur gaan)? Anders eerst die kunststof dingen kopen en aanbrengen. Parkers zijn echt voor barbaren….. Cool

Citroen!

Profiel  

gerardeux
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 314

Gepost: 08 september 2006 11:04 PM
  [ # 2 ]

Inderdaad verse plastic busjes. Verder zijn er twee typen klemmetjes. Het type dat er uitziet als een langgerekte krabbeschaar en een soort driehoekjes. Het laatste type houdt beter als je ze er tenminste inkrijgt. Te veel van die driehoekjes is ook niet goed want dan krijg je die platen er nauwelijks meer af. Verder behoren er ook nog van die metalen vouwbare klips over de bekleding heen te zitten die houden het boeltje ook wel tegen maar kunnen in de loop der jaren afgebroken zijn.

Profiel  

tatababa
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 69

Gepost: 09 september 2006 02:30 AM
  [ # 3 ]

Verse “knabbelschaartjes” werken in mijn ervaring het best. Zijn wel prijzig, iets van € 0,90 per stuk als ik het me goed herinner.

If it runs, don’t fuck with it (Arnold Duijvestijn)

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook