Vandaag gespot op cccn site:
De Evenementencommissie organiseert een leuke najaarsrit door mooi Oost-Groningen / Noord-Drenthe. Het startpunt van deze rit is Hotel Restaurant Boschhuis in Ter Apel. Het hotel werd ooit gesticht als bier- en brouwhuis ten behoeve van het middeleeuws Kruisheren Klooster uit 1464, dat tegenover het hotel is gelegen.
Om 11.00 uur ontvangen wij u graag met koffie / thee en cake. Ca. 12.30 uur start de (niet te lange) mooie najaarsrit met gezellige pitstop(s).
De rit eindigt op een locatie waar traditiegetrouw rond 17.00 uur het diner wordt genuttigd. Inschrijven voor de rit is dus noodzakelijk.
BRON: http://www.citroen-cxclub.nl/
Ik moet ff checken wat de APK doet, anders ben ik er denk ik wel bij. Even ter info, je moet dus wel lid zijn, en inschrijven a 20,- p.p.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 6491
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ik zal er zijn (zeer waarschijnlijk…)!
het is wel weer lekker naast de deur trouwens, eerst Zuid-Limburg, en nu het uiterste noorden. Gelukkig is het er wel mooi, dat scheelt. En een mooie rit in de CX er naartoe, da’s ook weer meegenomen.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Lijkt me gezellig. Es ff kijken of ik ook vervoer kan krijgen.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
nog even en kan mijn verzekering gaan aanpassen.Wel erg veel Kilometers dit jaar ,maar ga zeker naar groningen voor de najaarsrit,en dan direct door naar de stalling.
Grompie schreef:nog even en kan mijn verzekering gaan aanpassen.Wel erg veel Kilometers dit jaar ,maar ga zeker naar groningen voor de najaarsrit,en dan direct door naar de stalling.
Idem hier, bijna aan mijn limiet van 20.000km per jaar dit jaar Maar als de APK goed uitvalt dan is dat ook het laatste ritje van het jaar, en daarna idd ook de stalling in.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Mijn foto’s van de CX meeting (118 stuks) zijn te vinden op Poekoek.nl
Was een leuke meeting Als niet-lid ook lekker toegankelijk, erg prettig.
het was inderdaad een hele leuke meeting en mooie foto’s hoor.
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Mooie foto’s, vooral deze
Ik had niet zo’n hoge opkomst verwacht, gezien de afgelegen locatie maar ik hoorde iets over 90 mensen (dus ik schat zo’n 40 auto’s). Het was weer erg gezellig.
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Ook ik heb inmiddels mijn foto’s op m’n website gezet, met begeleidende al dan niet zinnige tekst.
Commentaren uiteraard welkom via de desbetreffende knop, worden alleen wel eerst gescreend voor plaatsing (dat is nu eenmaal zo) en dus niet gelijk zichtbaar.
Overigens…. @ Poekoek…
grappig dat je bij ons in het team zat….
en ook al je foto’s op het net hebt gezet, konden wij mooi onze rit terugzien met wat leuke momenten…[/img]
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
2Black schreef:Ook ik heb inmiddels mijn foto’s op m’n website gezet, met begeleidende al dan niet zinnige tekst.
Commentaren uiteraard welkom via de desbetreffende knop, worden alleen wel eerst gescreend voor plaatsing (dat is nu eenmaal zo) en dus niet gelijk zichtbaar.Overigens…. @ Poekoek…
grappig dat je bij ons in het team zat….
en ook al je foto’s op het net hebt gezet, konden wij mooi onze rit terugzien met wat leuke momenten…[/img]
Grappig inderdaad, zo kom je nog eens iemand tegen
Het duurt even maar mijn foto’s van de CX dag staan ook op het net. Ik reed samen met Poekoek mee in de CX van cxfanatic en zat met 2black in hetzelfde team.
Collin, hoe was de koek?
Ons team 7 won de derde prijs, een schaalmodel 1.43 van -uiteraard- de CX. Deze werd door cxfanatic en Poekoek genereus aan mij als verzamelaar geschonken en dit wordt de aanzet voor een collectie van 1.43 CX’jes.
Ik als C5 rijder begreep zondag weer waarom de CX zo’n 11 jaar geleden mijn hart heeft gestolen en mijn voorliefde voor ons favoriete merk deed ontstaan. Wat een schitterende auto is het toch. Het rijcomfort blijft onovertroffen. De weg vanaf Zwolle naar Deventer terug met mijn eigen geliefde C5 was toch wel afkicken.
WOF
WOF
De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4
Wings of freedom schreef:Collin, hoe was de koek?
Ik heb de koek zelf niet op…
maar de mede inzittenden van Witje hebben mij bericht dat de koek erg lekker was…
Totaal aantal Berichten: 27931
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
wat waren jullie aan het doen?
er zijn een soort actie foto’s met parkeren ofzo?
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Achteruit-slalommen. Erg leuk! Vooral leuk met een Prestige, Limousine of Break…
Die zwarte Prestige die 2black laat zien, daarin zat ik. (Had Meat-Loaf.nl shirt aan, omdat het ding met de CX achterop in de was lag:P )
Ik zie dat mijn foto’s er nog niet in staan. Zal ik alle 130 foto’s dan maar uploaden en dan alsnog linken?
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.