Ds23man schreef:Is dat alles? Mijn werkplaats is 800m2 groot en dan heb ik nog een los staande werkplaats van 80m2.
GRG
mooi, dan komen we allemaal naar jou met onze projecten
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:Ds23man schreef:Is dat alles? Mijn werkplaats is 800m2 groot en dan heb ik nog een los staande werkplaats van 80m2.
GRG
Helaas, het is vol!
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
hoe kan dat nou??
ha Thijs,
mooi man,
eindelijk de grote wens in vervulling.
ik ben al menigeen boutjes en koelvloeistof bij jou in ‘t zand kwijtgeraakt
grts, Hugo
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Ds23man schreef:hel1 schreef:Ds23man schreef:Is dat alles? Mijn werkplaats is 800m2 groot en dan heb ik nog een los staande werkplaats van 80m2.
GRG
Helaas, het is vol!
Sja, hoe meer ruimte, hoe meer rommel je gaat bewaren.
ach dat vergeet ik nog: gefeliciteerd thijs met de ruimte! dat wordt wel wat!
mpostma schreef:Ds23man schreef:hel1 schreef:Ds23man schreef:Is dat alles? Mijn werkplaats is 800m2 groot en dan heb ik nog een los staande werkplaats van 80m2.
GRG
Helaas, het is vol!
Tsja, twee Audi’s, twee troenen, twee trekkers, kieper, hooipers, 4 schaar wentelploeg, cyclomaaier, culti, schudeg, schudder, trommelschudder, 6 wagens,amazone,weidesleep,kunstmeststrooier, wegschaaf 500 pak hooi, stro, enz enz
GRG
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
mpostma schreef:Sja, hoe meer ruimte, hoe meer rommel je gaat bewaren.
dat ken ik
Succes met de werkplaats Thijs, ziet er mooi uit!
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrĂȘte pas, les restaurations ne s’arrĂȘtaient jamais.
Ds23man schreef:mpostma schreef:Ds23man schreef:hel1 schreef:Ds23man schreef:Is dat alles? Mijn werkplaats is 800m2 groot en dan heb ik nog een los staande werkplaats van 80m2.
GRG
Helaas, het is vol!
Tsja, twee Audi’s, twee troenen, twee trekkers, kieper, hooipers, 4 schaar wentelploeg, cyclomaaier, culti, schudeg, schudder, trommelschudder, 6 wagens,amazone,weidesleep,kunstmeststrooier, wegschaaf 500 pak hooi, stro, enz enz
GRG
Tsja, dan heb je het dus over een boerenbedrijf. Ik ken een meubelboulevard hier in de buurt met 25000m2….
Test
gefeliciteerd man ,zeker jaloers ! kom ik aan met mijn airport en garage tje waar alleen de auto in kan
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Thijsvandebles schreef:Ds23man schreef:mpostma schreef:Ds23man schreef:hel1 schreef:Ds23man schreef:Is dat alles? Mijn werkplaats is 800m2 groot en dan heb ik nog een los staande werkplaats van 80m2.
GRG
Helaas, het is vol!
GRG
Tsja, dan heb je het dus over een boerenbedrijf. Ik ken een meubelboulevard hier in de buurt met 25000m2….
Nee hoor, puur hobbymatig!
GRG
Re: Nieuwe werkplaats aan huis
Thijsvandebles schreef:patje74 schreef:Thijsvandebles schreef:Volgende week is het beton oud genoeg om er een epoxy afwerklaag overheen te smeren.
Vraagje, wat gaat zoiets eigenlijk kosten. In mijn geval gaat het om 120m2.
Maareh, goed werk man! Ik ben benieuwd naar de pics, en jaloers op je brug, die zal bij ons nog wel even moeten wachten…
120m2…Dat is 12 kuub cement als je een vloer van 10cm dik wilt hebben.
Dat is ongeveer 1300 euri. Epoxy kost 65 euri per 25m2. Dus reken maar uit.
lol en de rest van de materiaalen dan
citroenc2 schreef:Thijsvandebles schreef:patje74 schreef:Thijsvandebles schreef:Volgende week is het beton oud genoeg om er een epoxy afwerklaag overheen te smeren.
Maareh, goed werk man! Ik ben benieuwd naar de pics, en jaloers op je brug, die zal bij ons nog wel even moeten wachten…
Dat is ongeveer 1300 euri. Epoxy kost 65 euri per 25m2. Dus reken maar uit.lol en de rest van de materiaalen dan
Ach ja, betonijzer enz. enz. Laten we zeggen dat het vloertje zowwat 1800 gekost heeft. Dat is dus 10 euro per m2.
En dan heb ik het nog niet gehad over:
-Nieuwe stoppenkast
-45 TL bakken
-Installatie matriaal
-gereedschap
-bruggen
-kolomboor
-inrichting kantine/kantoor
-onderdelen klein
-bandenapparatuur
-lasapparaat
-luchtgereedschap
-enz enz enz
Dus voor dat ik er helemaal ben, zijn we weer even een stukje verder..
Oh ja, een goed alarmsysteem….
Test
Thijsvandebles schreef:citroenc2 schreef:Thijsvandebles schreef:patje74 schreef:Thijsvandebles schreef:Volgende week is het beton oud genoeg om er een epoxy afwerklaag overheen te smeren.
Dat is ongeveer 1300 euri. Epoxy kost 65 euri per 25m2. Dus reken maar uit.lol en de rest van de materiaalen dan
Ach ja, betonijzer enz. enz. Laten we zeggen dat het vloertje zowwat 1800 gekost heeft. Dat is dus 10 euro per m2.
En dan heb ik het nog niet gehad over:
-Nieuwe stoppenkast
-45 TL bakken
-Installatie matriaal
-gereedschap
-bruggen
-kolomboor
-inrichting kantine/kantoor
-onderdelen klein
-bandenapparatuur
-lasapparaat
-luchtgereedschap
-enz enz enzDus voor dat ik er helemaal ben, zijn we weer even een stukje verder..
Oh ja, een goed alarmsysteem….
O ja Thijs, je hebt e-mail en een PB. Reageer even svp.
Ich bin ein Breaker
Goed bezig, Thijs
Ik heb de betonvloer mogen aanschouwen tijdens de rondrit van het Kampeerweekend van de BX Club. Het zag er zeer professioneel uit. Dat wordt een mooie plek om te klussen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX