Totaal aantal Berichten: 6316
Geregistreerd: 07-07-2004
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Knipex tangen inderdaad. Kost wel wat, maar is ook geweldig.
Groet,
L
beetje allegaartje
doppenset 1/4 en 1/2 van facom (beide zeskant Ogv profiel) maar ook nog een 1/2 set van ETC (25 jaar oud al en nog als nieuw)
schroevendraaiers van Facom en Belzer
tangen van Facom en Stanley
inbussen van Facom en Stanley, de inbussen voor op de ratel zijn van Stahlwill
ringsteek sleutels van Facom
ringsleutels en steeksleutels van Palmera
verder een allegaartje van merken, heb alles wel driedubbel (op zijn minst ops: )
de laatste jaren probeer ik zoveel mogelijk van Facom te kopen al heb ik nu een hoekverdraaiings sleutel in bestelling van Kraftwerk of zo
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ah, een show-your-tools-topic
Bovenin Rahsol, rechtsonder Gedore, links bit-setje vd Aldi!
Waarom zou er in de Gedore doppenset nou geen nummertje 12 zitten?! Ik grijp er regelmatig naast…
Ook de plastic vakverdeling van Gedore is wat cheap… Rahsol heeft een degelijke metalen vakverdeling.
Verder ouwe losse shit die eens vervangen zouden moeten worden…
Bovenaan de verlanglijst: een mooi setje ring- en steeksleutels.
Merendeel is ouwe zooi of goedkope aldi-achtige troep. Toch werkt het. Alleen 1 krik (ook gereedschap) komt niet meer helemaal omhoog en 1 dop 11 gespleten. Uitzonderingen op dit gereedschap is een Hazet momentsleutel. Volgens mij is dat wel een goed merk Het ding vervult z’n taak in ieder geval uitstekend.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
paso schreef:beetje allegaartje
doppenset 1/4 en 1/2 van facom (beide zeskant Ogv profiel) maar ook nog een 1/2 set van ETC (25 jaar oud al en nog als nieuw)
schroevendraaiers van Facom en Belzer
tangen van Facom en Stanley
inbussen van Facom en Stanley, de inbussen voor op de ratel zijn van Stahlwill
ringsteek sleutels van Facom
ringsleutels en steeksleutels van Palmeraverder een allegaartje van merken, heb alles wel driedubbel (op zijn minst ops: )
de laatste jaren probeer ik zoveel mogelijk van Facom te kopen al heb ik nu een hoekverdraaiings sleutel in bestelling van Kraftwerk of zo
Kraftwerk is niet onaardig spul, zeker niet voor het geld wat het kost
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
op het werk heb ik Kraftwerk, toch wat minder als je Facom gewoon bent
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
ieksEmmu schreef:ah, een show-your-tools-topic
Bovenin Rahsol, rechtsonder Gedore, links bit-setje vd Aldi!
Waarom zou er in de Gedore doppenset nou geen nummertje 12 zitten?! Ik grijp er regelmatig naast…
Ook de plastic vakverdeling van Gedore is wat cheap… Rahsol heeft een degelijke metalen vakverdeling.Verder ouwe losse shit die eens vervangen zouden moeten worden…
Bovenaan de verlanglijst: een mooi setje ring- en steeksleutels.
Haha, dat setje van de aldi ken ik, heeft mijn pa ook eens aangeschaft, de een na de ander breekt af.
Maar ja, kreeg je ook bijna voor nix.
Lelijke Eend schreef:Uitzonderingen op dit gereedschap is een Hazet momentsleutel. Volgens mij is dat wel een goed merk Het ding vervult z’n taak in ieder geval uitstekend.
Volgens mij kwam dat ding toch bij een vreemde leverancier vandaan
Snap-On, verder niets.
nu werk ik met Gedore op het werk, vind het maar niets. slijt bij het leven
Verder thuis wat gereedschap van Midlock en boren/tap-einden van Dormer. Dat is een aparte kist bestaande uit 180 stuks (bitjes, torx, kruis, pozidrive, plat, inbus, houtboren, metaalboren, betonboren en steenboren, 7 gaten zaag, doppen 5 tm/13 voor op de bit, verzinkboren, tapeinden, tapeind draaiers vast en ratel, enz)
En uiteraard voor de griptangen Vise-grip
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
schroevendraaiers gedore en belzer, doppensets 1/4 en 1/2 van gedore, ring en steeksleutels van gedore, een zooi tangen van knipex, hamers voor een groot deel estwing, dan accuboren en slagschroefmachine van dewalt, een elu boormachine voor het fijne werk, en twee metabo’s voor het groffe werk. en dan zal ik mijn houtbewerkingsgereedschap maar besparen (festo, bosch, dewalt) en het natuursteenmachinepark maar helemaal…......
en nog wat slijptollen en een lincoln electric toverlasmachine
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
en oh ja, ik ben er wel tevreden mee
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
hel1 schreef:en oh ja, ik ben er wel tevreden mee
maar heb je het allemaal écht nodig?
ieksEmmu schreef:hel1 schreef:en oh ja, ik ben er wel tevreden mee
maar heb je het allemaal écht nodig?
yep! en het luchtgereedschap ook (tackers), maar natuurlijk niet allemaal tegelijk..
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
Als je in een bx rijdt heb je dat zeker allemaal nodig hoor!
En nog veel meer waarschijnlijk….
Ries schreef:Als je in een bx rijdt heb je zeker allemaal nodig hoor!
En nog veel meer waarschijnlijk….
grappig .... maar het is allemaal nodig (geweest) voor mijn werk, en aangezien mijn werkgebied zich in allerlei richtingen ontwikkelt, breidt de gereedschapverzameling zich langzaam maar zeker uit.
bij een xm heb je niet veel nodig: anwb, goede garage en een creditcard. (en wat is allemaal voor een ding? )
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar