8 van de 8
« Eerste  < Vorige 6 7 8

Jaco’s BX 19TZI Rouge Florentin [ze is weg p8]
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 21 mei 2007 08:08 PM
  [ # 106 ]
jaco schreef:

De laatste keer was inderdaad in april.

Even met startkabels aan de gang dus? Vrijdag komt m’n vader toch langs, ik zal eens aan hem vragen of hij startkabels heeft. Anders zelf even kopen.

Goed idee….en haal voor de zekerheid ook even de 2 accupolen los, maak ze goed schoon en zet ze er dan weer op.
Vaak zit er nogal wat aanslag op (tussen).

Profiel  

fiorano
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 913

- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gepost: 21 mei 2007 08:36 PM
  [ # 107 ]

Zou ze zelf halen, is nooit weg en echt duur zijn ze ook niet

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4870

- Xsara Scootertje.
Gepost: 21 mei 2007 08:39 PM
  [ # 108 ]
jaco schreef:
eXpelliarMus schreef:

Je kan gebruik maken van katrollen om zo de kracht te verdelen, om de BX niet in tweeen tetrekken?  Wink

Jij hebt het nu waarschijnlijk over het rechttrekken en niet over het starten, neem ik aan?

Yes!? Wink

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Xsara Scootertje.
Gepost: 21 mei 2007 08:42 PM
  [ # 109 ]

Waar in A’dam woon je? ik heb wel start kabels ergens liggen!! Wink

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6103

Gepost: 21 mei 2007 08:47 PM
  [ # 110 ]

Ik woon in Gaasperdam (Gein, ZO). Maar ik ga zo weg en kom pas laat thuis, dus morgen ben ik er op z’n vroegst weer.

Maar ga denk ik hoe dan ook zelf een paar van die kabels kopen. Altijd handig om te hebben.

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten

- Xsara Scootertje.
Gepost: 21 mei 2007 08:50 PM
  [ # 111 ]

Oke!? Wink

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 05 juni 2007 03:40 PM
  [ # 112 ]

Einde verhaal, voor mij tenminste.

Via Marktplaats heb ik een mooi bod gekregen en vandaag is de BX opgehaald. De man gaat hem opknappen en, neem ik aan, weer doorverkopen. Gelukkig maar. Very Happy

Wellicht zien we haar over een poosje weer op het forum verschijnen. Confused:

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 05 juni 2007 04:46 PM
  [ # 113 ]
jaco schreef:

Einde verhaal, voor mij tenminste.

Via Marktplaats heb ik een mooi bod gekregen en vandaag is de BX opgehaald. De man gaat hem opknappen en, neem ik aan, weer doorverkopen. Gelukkig maar. Very Happy

Wellicht zien we haar over een poosje weer op het forum verschijnen. Confused:

Dat wordt dan je avatar aanpassen Jaco.  Wink
Ik hoop dat een echte liefhebber ermee aan de haal is gegaan. We blijven alert natuurlijk.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 05 juni 2007 05:02 PM
  [ # 114 ]

O ja, helemaal gelijk. Ik ga daar zo snel mogelijk werk van maken. Very Happy

Profiel  

mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2502

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 29 juni 2007 08:47 PM
  [ # 115 ]

Nav tip van Martijn de Ruijter: Daar is ze weer!

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 30 juni 2007 02:12 PM
  [ # 116 ]
D. Peters schreef:
mkatgert schreef:

Nav tip van Martijn de Ruijter: Daar is ze weer!

Wat is er met de lak gebeurd? Vergelijk de foto’s op marktplaats eens met de foto’s op pagina 1 van dit topic! Mag wel eens een goede poetsbeurt hebben!

En op mijn aanbod van een bumper in de juiste kleur, te ruilen tegen een andere TZxi-bumper is ook niet gereageerd. Geen porem zo.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 02 juli 2007 03:14 PM
  [ # 117 ]

Hé, ik kom net terug van vakantie en zie nu dat ze is opgelapt en te koop staat. Daar ben ik blij om. Very Happy

De lak ziet er op de foto’s nogal vaal uit, maar dat ligt volgens mij voornamelijk aan de fotograaf. Toen ze ruim twee weken geleden bij mij werd opgehaald, was de lak gewoon og net zo mooi als een toen ik haar kocht.

Die bumper ziet er inderdaad niet uit Crying or Very sad. Maar Karel, op jouw aanbod om te bumpers te ruilen heb ik wel gereageerd hoor, meerdere keren zelfs. Het kwam er alleen niet van om iets af te spreken (om verschillende redenen die jij ook best weet). Uiteindelijk heb ik de auto verkocht en is het niet meer aan mij om achter jouw bumper aan te gaan.

Maarre… is het niks voor jou om haar te kopen? Heb je ook eindelijk wat aan die bumper van je Wink

Profiel  

karel
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 02 juli 2007 03:33 PM
  [ # 118 ]
jaco schreef:

Die bumper ziet er inderdaad niet uit Crying or Very sad. Maar Karel, op jouw aanbod om te bumpers te ruilen heb ik wel gereageerd hoor, meerdere keren zelfs. Het kwam er alleen niet van om iets af te spreken (om verschillende redenen die jij ook best weet). Uiteindelijk heb ik de auto verkocht en is het niet meer aan mij om achter jouw bumper aan te gaan.

Klopt, maar op mijn laatste PB had ik niets meer van je gehoord - maakt me ook niet zoveel uit, en doet er ook helemaal niet meer toe. Ik heb ook geen probleem met die bumper in de stalling hoor Wink

Maarre… is het niks voor jou om haar te kopen? Heb je ook eindelijk wat aan die bumper van je Wink

Nee, ik heb geen interesse, zie andere draad ovr de 16trs - ik ben al van speelgoed voorzien…

Ich bin ein Breaker

Profiel  

8 van de 8
« Eerste  < Vorige 6 7 8

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook