Morgen waarschijnlijk even naar een gti-je kijken. Er staat echter bij de advertentie dat de motor af en toe inhoud. Kan iemand wat zinnigs zeggen wat dit zou kunnen zijn? Hard weglopen van de auto of voor een appel en een ei te repareren?
Verder zijn tips natuurlijkwelkom betreffende het bekijken naar een ax, zie mijn eerdere topic.
Ah, die van Albert Noena!! (Wilnis) Is een beetje een handelaartje vanuit zijn huis.
Weinig zekerheid, maar de auto is ook goedkoop. Heeft wel dik in de 2 ton gelopen maar er zou een nieuwe motor in moeten zitten maar hij heeft daar geen documentatie van.
Inhouden kan van alles zijn ops:
Bij mij zijn het vaak de vacuümslangen die voor ongein zorgen.
Als je zelf een beetje handig bent en de auto rijdt verder prima dan kun je de gok wel een keertje wagen.
Rob GT schreef:Ah, die van Albert Noena!! (Wilnis) Is een beetje een handelaartje vanuit zijn huis.
Weinig zekerheid, maar de auto is ook goedkoop. Heeft wel dik in de 2 ton gelopen maar er zou een nieuwe motor in moeten zitten maar hij heeft daar geen documentatie van.
Inhouden kan van alles zijn ops:
Bij mij zijn het vaak de vacuümslangen die voor ongein zorgen.Als je zelf een beetje handig bent en de auto rijdt verder prima dan kun je de gok wel een keertje wagen.
Okee bedankt! Scheelt weer een ritje! Een auto hoeft voor mij niet echt perfect te zijn en zeker niet voor dit geld maar heb geen zin in onbekende verbouwingen en motorenwissels die bovendien niet zijn gemeld in de ad. Weer even verder zoeken dus, heeft geen haast gelukkig…
mvbbx schreef:maar heb geen zin in onbekende verbouwingen en motorenwissels die bovendien niet zijn gemeld in de ad. ...
Dat soort AXen zijn meestal voor Kakanox bedoeld
Toch eens kijken naar die slangetjes dan, want dat inhouden bij mij wordt nu toch wel storend…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI