wie weet een (handig) programma’s om grote bestanden/mappen, van zeg
600 Mb te verzenden : via e-mail en of outlook houd het vaak met 1 Mb wel op….....
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Succes!
En nu maar hopen dat het over vele Citroën-gerelateerde films, handboeken enzovoorts gaat, want anders is dit wel vreselijk offtopic!
patje74 schreef:
Succes!
En nu maar hopen dat het over vele Citroën-gerelateerde films, handboeken enzovoorts gaat, want anders is dit wel vreselijk offtopic!
Bittorrent,
uploadservers (ff googlen, er zijn er zat: bijv. rapidshare)
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
skype is ook een goede, maakt een p2p verbinding aan en gebruikt gewoon de maximale uploadsnelheid die je hebt, verder kun je nog bellen en sjetten ook!
ik gebruik dat altijd om de nieuwste family guy en simpsons te ontvangen van een klasgenoot van me, die krijg ik dan met een dikke snelheid van 300 kb binnen, maar goed, je upload moet het aankunnen natuurlijk!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
wel heel raar…..........
ik heb toch geen bittorent,limewire of kazaa nodig om een bestand naar een vriend/kennis te verzenden
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Alle opties die nu geopperd zijn, gaan over andere servers. Allemaal dingen die het gemak misschien verhogen, maar het absoluut niet versnellen.
Simpel, oud misschien, maar nog steeds veel en proffesioneel toegepast. En allerminsts achterhaald.
Je hebt een peer to peer of een server client configuratie nodig. Ik weet niet of MSN dat soort hoeveelheden ondersteund maar dat zou je eens kunnen proberen. Anders gewoon cdtje op de post
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
is er andere oplossing dan dat antieke FTP gedoe:
ik heb het net fff geprobeerd gaat maar met 30 KB ps. Dus iets van 2 Mb per minuut.
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
T(h)ijs schreef:Je hebt een peer to peer of een server client configuratie nodig. Ik weet niet of MSN dat soort hoeveelheden ondersteund maar dat zou je eens kunnen proberen. Anders gewoon cdtje op de post
MSN ondersteund dit wel, maar dat gaat idd via een andere server, en wordt dus aanzienlijk vertraagd. Skype maakt een directe P2P (dus pc naar pc) verbinding en verstuurd de bestanden direct en met de hoogst mogelijke snelhied naar de ontvanger (lijk hier wel een promotor )
En dit is voor zover ik kan beoordelen een van de meest makkelijke manieren om grote bestanden te sturen op een snelle manier, programma installeren, gebruikersnaam aanmaken en zendendie hap
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
T(h)ijs schreef:Je hebt een peer to peer of een server client configuratie nodig. Ik weet niet of MSN dat soort hoeveelheden ondersteund maar dat zou je eens kunnen proberen. Anders gewoon cdtje op de post
op de post ik ben met m’n gedachte al bij glasvezelkabel maar nu wordt er nog gepraat alla inbelmodem’s…........
Mechuccio schreef:MSN ondersteund dit wel, maar dat gaat idd via een andere server, en wordt dus aanzienlijk vertraagd. Skype maakt een directe P2P (dus pc naar pc) verbinding en verstuurd de bestanden direct en met de hoogst mogelijke snelhied naar de ontvanger (lijk hier wel een promotor )
En dit is voor zover ik kan beoordelen een van de meest makkelijke manieren om grote bestanden te sturen op een snelle manier, programma installeren, gebruikersnaam aanmaken en zendendie hap
Ik ga ervoor
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
citroen23 schreef:wel heel raar…..........
ik heb toch geen bittorent,limewire of kazaa nodig om een bestand naar een vriend/kennis te verzenden
je kunt het ook branden en per post doen
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
citroen23 schreef:is er andere oplossing dan dat antieke FTP gedoe:
ik heb het net fff geprobeerd gaat maar met 30 KB ps. Dus iets van 2 Mb per minuut.
Antiek zegt niets over de practische toepasbaarheid. We rijden ook nog steeds met een Otto-motor toch?
patje74 schreef:citroen23 schreef:is er andere oplossing dan dat antieke FTP gedoe:
ik heb het net fff geprobeerd gaat maar met 30 KB ps. Dus iets van 2 Mb per minuut.Antiek zegt niets over de practische toepasbaarheid. We rijden ook nog steeds met een Otto-motor toch?
maar ja, wat is praktisch als je leeft in de tijd van glasvezels en Gigabyte’s…..........
als je 1 gige zou willen verzenden volgens het FTP principe dan zou ik een middag vrij voor moeten nemen om het verzend procces te volgen….......
skype antwoord…...
When a transfer is relayed, Skype will limit the file transfer speed to 1.0 kB/second. Only peers with plenty of available bandwidth are used for relay purposes.
1 kB/s
Dat ligt niet zozeer aan FTP maar aan de uploadsnelheid van je verbinding. Als die maar 30kb/s is dan duurt het altijd lang, of je nu FTP of bittorrent of weet ik veel wat gebruikt. Overigens hoeft MSN niet altijd via een server te lopen, dat moet ook p2p kunnen direct naar de andere gebruiker.\
Dus lets refrase, wat voor internetverbinding heb je
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!