Totaal aantal Berichten: 82
- Berlingo I 1.6 HDi 75 Image
- Berlingo II 1.6 e-HDi 92 Millenium
- Berlingo III 1.2 PureTech 110 MAN6 S&S Feel
Ik heb de voormistlampjes van mijn Berlingo eens bekeken, benieuwd of ik meteen kon zien of en hoe ik eventueel een lampje zelf zou kunnen vervangen. Echter, dat blok zit mooi ingekapseld in de bumper. Ik heb nog niet echt grondig gekeken, maar moet voor een vervanging van een lampje een en ander gedemonteerd worden?
wat grappig er staat ook niets over in de handleiding berlingo
zelfs het watage staat er niet in alleen hoe je ze aan en uit kunt zetten
zou ctrn een nieuw soort lamp uitgevonden hebben waarbij vervanging niet nodig is????
berlingo multispace
mijn vrouw heeft een technische dag gehad bij citroen adam en heeft de auto van voor naar achter gehad in de garage deze dag was speciaal voor vrouwen over de mistlampen werd gezecht breng hem dan maar langs dit is een ingewikkelde klus
voor de rest hebben ze van alles gedaan badje wisselen lampjes vervangen olie pijlen taart eten koffie drinken ect ect
berlingo multispace
Totaal aantal Berichten: 257
- C4 (2004-heden) c4 1.6 coupe
- Jumper 2.2 hdi 150
techniese dag
word je daar voor uitgenodigd bij aanschaf van een nieuwe auto, of werkt jouw vrouw toevallig bij Citröen?
C’est le Nooord!!!
toen ik mijn berlingo net gekocht had de dealer in amsterdam een folder aktie iedereen die een citoen in de streek had kreeg een uitnodiging je moest dan opgeven welk type je had en je werd ingedeeld bij het type dat je had dit was een uitleg zodat mensen die er niets van begrepen een uitleg kregen van lampjes verwisselen banden wisselen auto opkrikken ruitensproeier vloeistof nazin wat betekenen de controle lampjes en zo meer van deze eenvoudige stappen onder begeleiding van een monteur
mijn vrouw heeft dit als zeer nuttig en erg leuk ervaren. kortom het was een gelaagde en nuttige aktie van citroen maar wel jammer dat dit geen navolging heeft gevonden in het land.
mischien een om dit aan te kaarten bij je garagist ik denk als ze dit doen en er een jkeine vergoeding voor vragen of als aktie bij hun zoveeljarig bestaan, verzin iets.
berlingo multispace