Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Daar komt het dan wel op neer, in die zin als circa 250/300 berichten het referentiepunt is.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
En dat is het natuurlijk niet. Want een gebruiker die zich vorige maand heeft geregistreerd en 200 posts heeft is aktiever dan een gebruiker van 2004 met 1000 posts. Met andere woorden: alleen het aantal berichten is niet relevant, het aantal berichten per dag wel.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 245
- Xsara 1.6i coupe chrono
Ik lees meer dan ik post (heb nog niet voldoende verstand van dingen om iets zinnigs te posten bij problemen van mensen).
ops: ops: ops: ops:
Ik wordt er toch niet uitgegooid hè
Gr mark
Ik lees ook meer dan ik post,ook omdat ik van dit lezen meer leer ,over hoe een citroen in mekaar steekt, en omdat ik belangstelling ,heb hoe sommige leden zaken oplossen.
Maar ja ik heb dan ook nog maar drie grijs.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
kijk aan, zo zie je maar weer dat je niet zomaar een waarde oordeel kan vellen. nu deed ik dat overigens niet hierboven laat dat duidelijk zijn.
in den beginne heb ik ook nooit zoveel gepost, dat groeit langzaamaan, zeker wanneer je een keer naar een meeting bent geweest en meer forummers leert kennen.
patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ja en als je stamgast bent in de kroeg, dan stijgt het gemiddelde wel erg rap.
dus da’s ook geen referentie,dus.
mvgr wupke:
mark15 schreef:Ik lees meer dan ik post (heb nog niet voldoende verstand van dingen om iets zinnigs te posten bij problemen van mensen).
ops: ops: ops: ops:
Ik wordt er toch niet uitgegooid hèGr mark
Nee, dat gaat zo maar niet
hee Rene jij hier ook al?
je zou bijna denken dat je op de hielen zit
ok ok,, oftopic, sorry..
mvgr wupke ops:
We zitten overal hoor… Maar wel leuk dat het ledental nog steeds groeit.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
hogervp schreef:check gewoon eens het aantal leden dat bijvoorbeeld meer dan 300 posts heeft, dan wordt het aantal rap minder.
Patrick
Naast het feit dat dit klopt, zegt dat helemaal niets. Kijk eens naar dit topic…
Deze TS is al meer dan een jaar lid, de kans is groot dat hij redelijk intensief vele topics volgt, maar gewoon op de achtergrond blijft. Deze leden zijn niet minder waard dan leden met meer berichten op hun naam.
Als je goed oplet, dan duiken er regelmatig users op die weinig op niets gepost hebben, maar wel al tijden lid zijn.
Om die reden vind ik het dan ook volkomen kolder om posten verplicht te stellen of om z.g.n. inactieve gebruikers te wissen.