Zonde van dit AX’je ...gevonden op internet (filmpje).
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Die lui zijn echt ziek zeg
Totaal aantal Berichten: 1349
- BX SPORT
- 2CV Special
pak dan een kadett ofzo :
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Ach Citroen,kadett,ibiza, of wat dan ook…...
Deze lui hebben gewoon:
Totale hersenbeschadiging !!!
Ps, gooi dit topic maar op slot, zonde van het forum ruimte en de energie die we erin steken.
inderdaad goed ziek, je zal ze maar tegen komen
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Afgezien van het feit dat ze ziek zijn, bewijst het filmpje wel hoe sterk een AX is, de auto houdt het behoorlijk lang uit.
Vraag me af of de verzekering dit leuk vind, iemand die kan uitzoeken waar dit karretje verzekerd is
Het kenteken DG-TP-40 is in iedergeval nog bekend bij de RDW:
Merk CITROEN
Handelsbenaming AX 11 TGE INJECTION U9
Kleur(en) Groen
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1124 cm3
Datum eerste afgifte Nederland 8 november 1991
Datum eerste toelating 8 november 1991
Datum aanvang tenaamstelling 25 april 2006
Vervaldatum APK 9 januari 2006
Totaal aantal Berichten: 27922
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
zoals er stond, de auto was toch al afgeschrefven.
of je hem nu naar de sloop brengt, of eerst even wat lol mee heb (dan wel zonder andere lastig te vallen natuurlijk).
Totaal aantal Berichten: 245
- Xsara 1.6i coupe chrono
die gaste sporen toch niet, zogenaamde superboeren twisted twisted
en dan nog wel met een ax, doe het lekker met de ford van je suster maar niet met een ax.
die ax zag er nog best goed uit ook cry evil
Vind het filmpje niet zo boeiend.
Iemand enig idee wat ze hier in Tukkerland allemaal doen met auto’s? Daar is dit kinderspel bij.
Bij mij op de camping heeft een jaar of twee een Golf gestaan die overmidden geslepen was met een slijptol en waar ze in de winter mee over de camping jakkerden.
En in Isidorushoeve doen ze elk jaar met Hemelvaart schansspringen met auto’s (en racen met landbouwcombines).
In Tuk bij Steenwijk (das geen Tukkerland) zit Mannenkoor het Karrenspoor. Die bouwen elk jaar een groot feest. Wat die elk jaar met auto’s verzinnen gaat echt je verstand te boven.
Jos van der Voort
Geef mensen zonder hersens.. een camera en een auto…
En ze zullen een filmpje maken waarbij ze zichzelf niet harder voor lul kunnen zetten.. DIT dus
Speed is Nothing Whitout Control!
zo erg is dit nou toch ook weer niet ... was het dan het geld waar geweest om dat ding weer op te gaan knappen? denk ´t dus niet
Citroën D Special 1970
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
ontzettedn triest filmpje met nog triestere lui, of het nu een golf of een ax of wat dan ook is.
gelukkig is het maar een ax, had ook een ds ofzo kunnen zijn, dan heb ik er meer moeite mee
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Totaal aantal Berichten: 367
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
PHoskam schreef:
gelukkig is het maar een ax, had ook een ds ofzo kunnen zijn, dan heb ik er meer moeite mee
Sorry, maar dit vind ik ook een wat trieste reactie.
Groet, Rogier
1. Heb respect voor iedereen.
Je dient je te gedragen als een gast. Beschouw iedereen als gast en handel hiernaar. Iedereen heeft een eigen mening en deze dient gerespecteerd te worden. Je eigen mening is per definitie niet de juiste mening! We sluiten ons graag aan bij een citaat van het Edge forum; “This is not a democracy, and you don’t have a right to free speech. This is Edge’s house, and if you come in and you’re abusive and annoying, you get kicked out.”
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Stuur ze een kerstkaart:
Domain Name: BURNINGRUBBERCLUB.COM
Registrant:
R. V.
R.S.R. V. (.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken))
*******boulevard 59
s-Hertogenbosch
Tel. +31.736220***
Officiele en complete gegevens te vinden van registrant via whois
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
ZX1.4i schreef:Afgezien van het feit dat ze ziek zijn, bewijst het filmpje wel hoe sterk een AX is, de auto houdt het behoorlijk lang uit.
Wat hij zegt.
Ik kan me nog heugen dat ik zulke misbruiken met andere merken heb gedaan; die hielden het meestal maar 5 minuten vol.
Overigens lijkt me de rode AX ook tamelijk overleden…