Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
De zin is het probleem niet, maar met 4 wagens blijf ik een beetje achter de feiten aan hobbelen. Ik heb een blok liggen welke ik rustig gereed kan maken, als die klaar is kan ik ze omruilen. Maar eerst komt de bak van de HY.
Ik heb trouwens ook nog even aan Bram gedacht. Klik!
Onderweg kregen we ook nog de nodige positieve aandacht van een leuke combi C4 en C6. Klik! en klik!
patje74 schreef:De zin is het probleem niet, maar met 4 wagens blijf ik een beetje achter de feiten aan hobbelen.
Hmmm, praat me er niet van
Toch zijn die lekbakken van het conservatoire best handig voor in de garagebox.. Tzou me een hoop kattegrit schelen.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
patje74 schreef:Onderweg kregen we ook nog de nodige positieve aandacht van een leuke combi C4 en C6. Klik! en klik!
Kickerdekick. Rouge profond nog wel, een favo kleurtje van me. Alhoewel dan de achterlichten niet helemaal goed uitkomen, zoals Wouter terecht opmerkte van het weekend.
BTW, ik ben moe en heb slaap. Als je ouder wordt en bijna niks meer “gewend” bent dan is zo’n weeked moordend!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Er wordt al voorzichtig gepeild naar een “volgende keer”. Voor diegenen die het hebben moeten missen, hoop ik echt dat ze die kans krijgen. Het is schitterend allemaal om te zien.
dat zou wel helemaal geweldig zijn!
als ik dat zo allemaal lees en zie was het echt een hele leuke dag.
een wel rijdende appeltjesgroene break
hahahaha, ik noem mijn ds ook altijd ‘appeltjesgroen’ (of het groene monster)
- Ami Super
patje74 schreef:Onderweg kregen we ook nog de nodige positieve aandacht van een leuke combi C4 en C6. Klik! en klik!
Nou nog ff: de bestuurder van de C6 heeft zijn mistlichten/breedstralers aan D’eikel, dat kan toch bijna niet automatisch aangaan??
Ik weet het het is off-t, maar moest het even kwijt.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Nu je het over mistlampen hebt, bij een pomp verkochten gele mistlichten, rechthoekig, voor slechts €9,95. Er lagen nog 3, ik heb er maar 2 van meegenomen.
Dit soort dingen heb ik nog nooit voor zo’n prijs in NL gezien.
hogervp schreef:patje74 schreef:Onderweg kregen we ook nog de nodige positieve aandacht van een leuke combi C4 en C6. Klik! en klik!
Kickerdekick. Rouge profond nog wel, een favo kleurtje van me. Alhoewel dan de achterlichten niet helemaal goed uitkomen, zoals Wouter terecht opmerkte van het weekend.
BTW, ik ben moe en heb slaap. Als je ouder wordt en bijna niks meer “gewend” bent dan is zo’n weeked moordend!
Patrick
Die Rouge Profond combi is echt beeldschoon. Echt een prachtkleur voor de C6 (ondanks de achterlichten).
Ondanks dat ik zaterdag al flink had uitgeslapen had ik zondag ook nog een lange nachtrust genomen. Dat resulteerde maandagochtend zowaar wel in een wakker gevoel.
Wat echt een moordend weekend was: de GS Break ophalen uit Frankrijk.
Kort: vrijdagmiddag vrij om dingen te regelen (boodschappen, kortlopende verzekering, EHBO4GS spulletjes halen). s-avonds met 2 vrienden aanrijden (rond een uur of 6), daarna gelijk 2 uur in de file bij Antwerpen. Daarna doorblazen tot voorbij Blois. Tent opzetten op een camping rond half 2 snachts omdat de F1 hotels allemaal volzaten. ‘s-morgens door de dochter (mjammie) van de camping eigenaresse (ook mjammie) wakker gemaakt worden omdat we de tent op de verkeerde plek en nogal onbenullig hadden opgezet. Netjes de situatie uitgelegd en betaald en toen keken moeder en dochter weer lief, vertederd en tevreden. Daarna door naar laRochefoucauld (vlakbij Angouleme in departement 16, dik 900 km van Den Bosch): nog een paar uurtjes te gaan. ‘s-Middags de GS opgehaald en weer terug naar een voor mij bekende camping in de buurt van Blois en daar overnacht. Zondag weer terug en daar gelijk de GS in de stalling gedouwd. We waren om 9 uur ‘s-avonds weer terug en ik geloof niet dat ik op maandag erg productief was… Wel een gaaf weekend gehad.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ha, je GS zit echt aan je te knabbelen hé?! Kom op, fix de dame en ga genieten!!!
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
hogervp schreef:patje74 schreef:Onderweg kregen we ook nog de nodige positieve aandacht van een leuke combi C4 en C6. Klik! en klik!
Nou nog ff: de bestuurder van de C6 heeft zijn mistlichten/breedstralers aan D’eikel, dat kan toch bijna niet automatisch aangaan??
Ik weet het het is off-t, maar moest het even kwijt.
Patrick
daar word ik ook zo moe van….
Wat is dit eigenlijk ? Ik kan het niet thuis brengen ...
Overigens, mijn foto’s en filmpjes komen er ook aan hoor ! Nog even geduld ...
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Better late than never
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
- Ami Super
woutersmits schreef:
daar word ik ook zo moe van….
Héhé, wel on-topic blijven. Ik mag even klagen, maar daar mogen jullie niet op reageren.
Patrick
Ook ik vond het een fantastische dag.
En ik sluit mij bij mijn voorgangers aan; organisatie hartstikke bedankt en Wouter top dat je de tolk wilde zijn.
Velen bij mij in de buurt verklaarden mij voor gek, veertien uur rijden voor twee uurtjes bezoek, maar het was het dubbel en dwars waard.
Zou het morgen zo weer doen.
Alleen jammer dat ik wat te vroeg weg ben gegaan (nog een heel eind te rijden hè), had graag die Picasso nog willen zien.
Maar al met al een top dag!
Oei, weekend meeting op de champs el ysee?
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 56
- ID/DS ID19P
- C6 (2005-2012) 2.7 HDi Exclusive
Hallo allemaal,
@ de organisatie en wouter: ook namens mij bedankt voor de uitnodiging en de nieuwe weetjes die ik heb opgedaan.
@SZ, nogmaals bedankt voor het chauffeuren, anders was ik er niet gekomen. Het leek inderdaad niet veel te schelen met die versnellingen en de koppeling. Heb nu ook een lelijke ratel in de versnellingsbak zitten. Heb sindsdien er niet meer in gereden. De Xm gaat linea recta naar een bevriende Citroengarage waar het leed wordt onderzocht. Ik ga uit van het ergste (lees 2dehands versnellingsbak).
Ook ik had wat foto’s geschoten en mezelf ook maar lid gemaakt van die website. Zie hier het resultaat:
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4UEPOXZ
@ onze voorzitter: ik meende verhalen gehoord te hebben dat er ruimte op de nieuwe server van het forum beschikbaar zou worden gesteld om daar onze foto’s en filmpjes neer te zetten…....is dit er nog even bij in geschoten?
@ de persoon die een filmpje heeft gemaakt van de SM motor in de DS. Kun jij dit filmpje of in ieder geval het geluid ergens online zetten? Het klonk zo mooi…..iedereen werd er stil van…
Citroëns tot op heden:
GSA X3 (‘81), CX 25 GTI (‘87), ID19P (‘65),
XM 2.0 16v (‘95), XM 2.0 16v (‘96),
C5 2.0 16v (‘02), C6 2.7 HDI (‘06).