Lastig kwaaltje forum
Ds23man
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1240

Gepost: 04 oktober 2006 10:34 PM

Als je in een subforum zoekt en daarna na een threadje gaat, en je weer terug wil naar je zoekresulteten en dus op vorige klikt, krijgje de foutmelding : deze pagina is verlopen. Je moet dan weer op vorige klikken en dan zit je weer in het subforum, waarop je opnieuw je zoekterm moet invoeren. Zo wordt het zoeken wel een langdurige geschiedenis. Het valt me de laatste tijden wel vaker op als je op vorige klikt dat je deze foutmelding krijgt. Hoe kan dat?

GRG

.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Profiel  

Ds23man
> 1200 berichten

Gepost: 04 oktober 2006 10:45 PM
  [ # 1 ]

Nee, ik heb over de vorige knop van explorer zelf. Ik wil terug naar mijn zoekresultaten en druk dan op vorige ( in dit geval mijn linker zijknop van mijn muis) en dan krijg ik pagina verlopen. Wat jij bedoelt heb ik ook wel eens na het posten.

GRG

Profiel  

Ds23man
> 1200 berichten

Gepost: 04 oktober 2006 10:45 PM
  [ # 2 ]

Nee, ik heb over de vorige knop van explorer zelf. Ik wil terug naar mijn zoekresultaten en druk dan op vorige ( in dit geval mijn linker zijknop van mijn muis) en dan krijg ik pagina verlopen. Wat jij bedoelt heb ik ook wel eens na het posten.

GRG

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 04 oktober 2006 11:29 PM
  [ # 3 ]

Geef eens een tik op je F5 toets als je die melding krijgt ? Als je gevraagd wordt de informatie weer te versturen dan op ‘ja’ of op ‘ok’ klikken.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 05 oktober 2006 12:21 AM
  [ # 4 ]

Ik heb deze draad even verplaatst naar waar hij hoort. Cool

Profiel  

Ds23man
> 1200 berichten

Gepost: 05 oktober 2006 12:33 AM
  [ # 5 ]
Lelijke Eend schreef:

Geef eens een tik op je F5 toets als je die melding krijgt ? Als je gevraagd wordt de informatie weer te versturen dan op ‘ja’ of op ‘ok’ klikken.

Ja, dat werkt. Maar het is toch niet zoals het zou moeten toch?

GRG

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 26 oktober 2006 09:18 PM
  [ # 6 ]

Dat is gewoon hoe html werkt. Als iets een html post opdracht krijgt dan krijg je altijd die melding met de back knop. Daar kunnen wij niets aan doen behalve phpbb herschrijven zodat hij geen gebruik meer maakt van het html post commando, en ik weet nog niet eens zeker of er een praktisch alternatief is, nog los van de hoeveelheid werk die daar in gaat zitten, en de gevolgen dat de phpbb ondergrond dan niet meer updateable wordt.

Dat wordt mee leven dus.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 26 oktober 2006 09:25 PM
  [ # 7 ]

Als ik een search doe dan open ik een resultaat altijd even in een nieuw scherm. Dan houd je nl je search resultaten Smile

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

Ds23man
> 1200 berichten

Gepost: 26 oktober 2006 09:25 PM
  [ # 8 ]
sans-pareil schreef:

Dat is gewoon hoe html werkt. Als iets een html post opdracht krijgt dan krijg je altijd die melding met de back knop. Daar kunnen wij niets aan doen behalve phpbb herschrijven zodat hij geen gebruik meer maakt van het html post commando, en ik weet nog niet eens zeker of er een praktisch alternatief is, nog los van de hoeveelheid werk die daar in gaat zitten, en de gevolgen dat de phpbb ondergrond dan niet meer updateable wordt.

Dat wordt mee leven dus.

Vreemd, dit verschijnsel doet zich anders nu niet meer voor! We hebben een zelfreparerend forum.

GRG Smile

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook