Onderstaande mail ontving ik vandaag. Ik heb geen 2pktje en zal niet gaan maar wellicht dat iemand hier goesting in heeft?!
Beste Citroen-isten,
Chères Amis Citroenistes,
evenement: Turnhout op zondag 15 Oktober 2006
Hoi allemaal, Bonjour à tous,
Ik kreeg vandaag de vraag van één van de sponsoren van de Plattinnekes-meeting (Clayes remservice en auto-onderdelen te Turnhout) de vraag om zoveel mogelijk van onze geliefde 2-cylindertjes te verzamelen voor de Turnhoutse Knollenmarkt.
De knollenmarkt wordt georganiseerd door Kiwanis (klik op deze link voor wat meer info rond Kiwanis en wat leuke foto’s van de vorige knollenmarkt - http://www.kiwanisturnhout.be/bloemenmarkt.htm)
Kiwanis staat dus voor “Laat zien wie en wat je bent”.
En bref: L’organisation http://www.kiwanisturnhout.be/ voudrait voir des Citroens sur la Grande Marché de Turnhout, le 15 octobre 2006.
Tijdens de knollenmarkt wordt er naar jaarlijkse gewoonte een “static show” van oude voertuigen gehouden, die dan her en der over de Turnhoutse Markt verspreid staan. Normaal had Kiwanis dit jaar het andere franse merk “Peugeot” in de kijkers willen zetten, doch om organisatorische redenen is dit niet kunnen doorgaan.
Claeys Remservice (als Kiwanis-lid) kwam met het voorstel om de Turnhoutse Markt te overspoelen met de 2 PK’tjes.
Ik denk dat dit een mooie aanloop kan vormen naar het 60-jarig bestaan van de 2PK; Huppel zou als club mooi in de kijker kunnen komen (we kunnen Eddy en Bart misschien vragen zich als 2 knolletjes te verkleden ???) en verder zou iedereen kunnen zien welke verbondenheid er bestaat tussen de 2PK-rijders algemeen…
“laten zien wie en wat we zijn”.
Bij deze dus is de oproep gelanceerd : éénieder die zich op zondag 15/10/2006 (vanaf ca. 11 uur tot ca 16 uur) wil en kan vrijmaken om zichzelf en zijn 2PK’tje (mag natuurlijk ook een Dyane, Méhari, Sahara, Amix, AK of Acadyane of een serieuse LED-Lenser woestijncrosser zijn…) in de kijker te zetten : GRAAG een mailtje naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) zodat Kiwanis een idee heeft, hoeveel 2PK’tjes de Turnhoutse markt onveilig zullen maken. Natuurlijk is jullie deelname verbonden aan een kleine attentie, maar daar heb ik op dit moment nog onvoldoende informatie over…volgt zo spoedig mogelijk !
Si vous voulez y aller, envoyez un petit mail à .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Ik hoop dat m’n mailbox overspoeld ...
bicylindrieke groeten
Werner alias “Pistachke”
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.