de kan altijd iets stuk gaan natuurlijk maar ik denk dat de man redelijk snel geholpen is door het sleep bedrijf normaal in de file duurt het erg lang vaak voordat je weer weg ben
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Een draadbreukje kan al een hele auto lamleggen. Je weet het maar nooit met dat moderne spul.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Ik heb eenmaal de neiging om voor ........... niet voor de handliggende kleuren te kiezen.
Jammer dat veel C6en een donkere “chique” kleur hebben.
Ik wil een C6 in vert wel eens willen zien.
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Da’s ook een vrij donkere tint. Niet veel aan, vind ik.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Totaal aantal Berichten: 871
- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
duo sim
Citroênnetje schreef:Speedybritt schreef:.....
Nee, er is nog een nadeel…Bij een duo cart weet je 2e kaart NIET wie er inbelt. Dit komt omdat de contactlist in de handheld telefoon zit en op basis van de contactlist weet je telefoon “wie er belt”. Als ik zou moeten kiezen dan kies ik voor een BT connectie tussen HH Telefoon en de carkit. Heb je ook nooit last van synchronisatieachterstanden.
Klopt niet.
Op het moment dat je een duo sim kaart koopt worden de gegevens van je oude sim op beide sims gezet.
In de c6 heb je dus ook de beschikking over je contactlijst. Als ik gebeld wordt verschijnt er perfect de naam van de oproeper gebazeerd op sim kaart. Synchronisatie tussen de 2 sim kaarten NA de overzetting is natuurlijk een issue, maar ik meen me te herinneren (moet ik nog eens nakijken) dat hier ook een oplossing voor is.
Blue tooth beveiliging is trouwens zo lek als een zeef. Je bent overal traceerbaar door onbekende omstaanders en beveiliging is hackbaar (en dat wil ik nu net NIETin een auto, laatsstaan een PC, trackball of headset.
etc.)
citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO
Totaal aantal Berichten: 6488
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Tenzij je je contacten in je telefoongeheugen bewaart (ipv in het SIM-geheugen, waar veel minder in kan en je per contact maar 1 nummer kunt opslaan).
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Tegen mij is ook gezegd,dat als je een duokaart hebt,bij proximus toch,dat er een hoofdkaart en een secundaire kaart is. De hoofdkaart steek je in de gsm van de C6,als die uit staat,word er normaliter eerst doorgeschakeld naar de 2de (secundaire kaart),vooraleer de ingestelde doorschakelopties in je mobieltje geactiveerd worden. dit werd me verteld door iemand die bij proximus werkt. Maar blijkbaar is dit weer iets,wat er niet veel weten,want proximus verteld ook niet alle instelmogelijkheden aan hun klanten. En dit zogezegd,om het netwerk niet te overbelasten,als sommigen dit toch niet gebruiken.
Totaal aantal Berichten: 243
- C3 1.4 HDI 16v exclusive
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
- DS 3 1.6 THP Sport&Chic
- Xantia V6 Exclusive
Blooper1963 schreef:Tegen mij is ook gezegd,dat als je een duokaart hebt,bij proximus toch,dat er een hoofdkaart en een secundaire kaart is. De hoofdkaart steek je in de gsm van de C6,als die uit staat,word er normaliter eerst doorgeschakeld naar de 2de (secundaire kaart),vooraleer de ingestelde doorschakelopties in je mobieltje geactiveerd worden. dit werd me verteld door iemand die bij proximus werkt. Maar blijkbaar is dit weer iets,wat er niet veel weten,want proximus verteld ook niet alle instelmogelijkheden aan hun klanten. En dit zogezegd,om het netwerk niet te overbelasten,als sommigen dit toch niet gebruiken.
beste,
in onze picasso gebruik ik ook de duo-kaart van proximus maar toch moet ik telkens mijn gsm uitzetten bij het instappen. heb al verschillende combinaties geprobeerd (sims wisselen voor de zekerheid enzo) maar dit heeft geen effect. als ik mijn gsm laat aanstaan bij het instappen dan gaat soms de autotelefoon over en soms ook de gewone gsm. bij het uistappen gaat de gewone gsm zowiezo niet meer en meot deze terug aangezet worden voordat ik weer oproepen kan ontvangen. Het zou wel fantastisch zijn als het toch met een primaire en secundaire kaart zou kunnen werken. heb je hier meer info over? als dit zo is dan snel ik meteen naar de winkel.
mvg
jawel mijn eerst live encounter!
het is echt een te sterk verhaal (vind ik).
Ik loop te bellen met een vriend van me die ook citrofan is. Wij hebben het over de Xantia waar die nou een opvolger is. Ineens stokt mijn zin… loop ik zo tegen een geparkeerde C6 aan! Stond echt pontificaal vooraan geparkeerd bij de stationsuitgang Utrecht CS jaarbeurs-zijde. Op de invalidenplek nog wel. Jaja… ik zou ook spontaan niet meer kunnen lopen van emotie als ik zo’n voiture zou hebben…
die lijnen! heerlijk!
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
@skremar: je moet inderdaad eens je licht gaan opsteken in een winkel! het word geactiveerd op aanvraag geloof ik.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
1x C6:
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Wij hebben het over de Xantia waar die nou een opvolger is
De C6 een opvolger van de Xantia ??
:
Totaal aantal Berichten: 943
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
ambijajance schreef:Wij hebben het over de Xantia waar die nou een opvolger is
De C6 een opvolger van de Xantia ??
:
en waar heb je die quote vandaan
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Van Guerilla op de vorrige pagina…
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 943
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
aha, maar volgens mij bedoelt ‘ie niet dat de C6 de opvolger van de Xantia is maar hadden ze het over waar de Xantia een opvolger van is….
/offtopic