o ja ! het spatscherm aan de bestuurderskant wil ook ,mits zonder deuken
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Ik heb misschien wel interesse in de hd-pomp.
Ik weet dat de hd pompen niet allemaal gelijk zijn .
Bezit zelf een 2.0 16V en een V6 24 .
Wie kan mij vertellen of de pomp voor mij wel bruikbaar is op een van beide Xmmen ?
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
markV624 schreef:Ik heb misschien wel interesse in de hd-pomp.
Ik weet dat de hd pompen niet allemaal gelijk zijn .
Bezit zelf een 2.0 16V en een V6 24 .
Wie kan mij vertellen of de pomp voor mij wel bruikbaar is op een van beide Xmmen ?Groet ,
Mark
voor welke zoek je
Voor een van beide heb de pomp nu niet nodig koop hem voor reserve .
Xmmen zijn van resp. 1996 en 1998 mocht dat nog wat uitmaken .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
markV624 schreef:Voor een van beide heb de pomp nu niet nodig koop hem voor reserve .
Xmmen zijn van resp. 1996 en 1998 mocht dat nog wat uitmaken .Groet ,
Mark
ik heb hier wel een hd pomp liggen van een xantia weet niet of die past volgens mij komen ze overeen met de 2liter
ik kan wel aan een pomp voor een v6 24v komen maar dat is een 92 met 130000km op de klok als jij weet of hij het zelfde is wil ik wel infomeren voor je
xm'metje schreef:was het die grijze break die op mp stond dan? dan is het nl volgens mij wel etb en ben ik dus geinteresseerd in de bumper,gril ra portier ( van een break kan na enige aanpassing toch ook in een berline? ) en ik denk nog wel meer spul ik ben wel van de partij denk ik
waar wordt het eventueel eigenlijk gehouden? plaats?
Maandag kan ik je meer vertellen over de kleur.
Als de eigenaar van m’n sleutelloods het goed vindt, wordt de afbraakparty gehouden in Leek.
citroenc2 schreef:zonde om zo speciale wagen te slopen een eerste serie break v6 daar zijn er al zo weining van
Dat kan wel zo zijn, maar bij de vorige eigenaar werd nou niet bepaald het erf plat gelopen toen hij de auto in de verkoop deed. Misschien praten we er over 15jaar wel heel anders over, maar momenteel is er geen hond die een XM break V6 uit ‘92 gaat restaureren. Op deze manier worden de onderdelen iig nog benut om andere XM’s fit te houden.
Animal triste post coitum
xm'metje schreef:ra portier ( van een break kan na enige aanpassing toch ook in een berline?
Ik denk het niet; de portieren van een break zijn aan de bovenkant heel anders, die lopen recht met een zwarte rand. Bij een berline krommen ze naar de dakrand.
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Serge schreef:xm'metje schreef:ra portier ( van een break kan na enige aanpassing toch ook in een berline?
Ik denk het niet; de portieren van een break zijn aan de bovenkant heel anders, die lopen recht met een zwarte rand. Bij een berline krommen ze naar de dakrand.
Een deur van een break is het zelfde als van een berline alleen met een plastic opzetstuk. Eerlijk gezegd weet ik niet hoe die strip er op vast zit, als hij alleen gelijmd zit is hij wel te verwijderen.
Groet,
L
Lucas Unger schreef:Een deur van een break is het zelfde als van een berline alleen met een plastic opzetstuk. Eerlijk gezegd weet ik niet hoe die strip er op vast zit, als hij alleen gelijmd zit is hij wel te verwijderen.
Groet,
L
: dat is een verrassing. Dan zit er metname bij de achterdeur een flink stuk plasic op.
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
moete we dan maar zien wil ook de km kabel die van mij tikt heel irritant hoe spreken we het een en ander af mbt tot de prijzen van de onderdelen
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
WYD schreef:Al heb je 10 man dan kun je dat blok nog niet tillen zonder hulpmiddelen.
Je hangt namelijk voorover gebogen over de schermen/front heen, dan kun je geen kracht zetten zonder door je rug te gaan, wat niet echt prettig is (ervaring ).Als je 2 lange stevige balken en touw meeneemt, dan kun je met 10 man de motor er wel uit tillen door de motor aan de balken te hangen
Maar het mooiste is natuurlijk een inklapbare motortakel!
Front kun je er compleet afschroeven , daar heb je dus geen last van.
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Ik heb wel belang bij de versnellingsbak maar dat hangt af of iemand anders de motor hebben wil. Anders moet ik alles er alleen uithalen en dat is me teveel werk alleen.
Tevens wil ik de HD pomp en de HD regelaar graag hebben , en vast nog wel wat meer klein spul.
Dit alles hangt wel af van de sloopdatum en de prijs
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ik wil het stuurhuis hebben en dat kan er bij een XM met DIRAVI pas uit als de motor er uit is. Ben dus bang dat ik je wel moet helpen.
Groet,
L
Lelijke Eend schreef:Afhankelijk waar en wanneer er gesloopt gaat worden wil ik er wel bij zijn. Ik heb interesse in knopjes voor de electrische ruiten. Ik zoek voor iemand nog een knopje waar je 1 keer een druk op geeft waarna het bestuurdersruit uit zichzelf volledig sluit.
Dan moet je ook het besturingskastje erbij hebben wat erachterzit!
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)