Heeft iemand ervaring met deze online modelwinkel? Ik heb er een paar modelauto’s gezien die ik eventueel wil gaan kopen over een paar maanden want moet eerst nog sparen, maar vroeg mij af of het een betrouwbare shop is?
kijk even in het topic modelautos daar staan wel iets geschreven over modelwinkels enz
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Ha die Autofan
Ken de winkel wel, ben er eens langs geweest,mooien spullen hoor.
Ben je al eens in haarlem en hilversum geweest? is dichter bij kan je zelf langs ,en als je lit bent van een auto club (citroën b.v.) dan kan je korting krijgen?
succes
tot XM
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
je bedoeld autoland in hilversum : doet meer ferrari dan de franse merken
- Xsara Scootertje.
citroenc2 schreef:je bedoeld autoland in hilversum : doet meer ferrari dan de franse merken
Ha die citroenc2
Klopt helemaal was ook maar een voorbeeld.
Ken jij die in alkmaar?
tot XM
hoe heet die in alkmaar
ik kijk altijd via internet naar modelen en prijzen want er zit veel verschil in en mijn vaste modelwinkel heb ik in frankrijk daar is de keuze gewoon beter dan hier
- Xsara Scootertje.
citroenc2 schreef:hoe heet die in alkmaar
ik kijk altijd via internet naar modelen en prijzen want er zit veel verschil in en mijn vaste modelwinkel heb ik in frankrijk daar is de keuze gewoon beter dan hier
Ik heb geen ie idee, een colega van mij sprak er over.
tot XM
Ik vind hem op het gebied van 1 op 43 wel behoorlijk aan de prijs hoor
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Ik vind hem op het gebied van 1 op 43 wel behoorlijk aan de prijs hoor
valt reuze mee gemideld ben je toch 25-35 euro kwijt voor een model
Voorbeeld:
Xantia Type 1 Beige:
Locale hobby winkel doet hem voor 24.95 weg, en ik heb hem ook al ergens gezien voor 19.95…
Bij arnand moeten ze er 29.95 ex verzend kosten voor hebben…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
eXpelliarMus schreef:citroenc2 schreef:hoe heet die in alkmaar
Ik heb geen ie idee, een colega van mij sprak er over.
tot XM
ok op http://modelauto-winkels.startpagina.nl/ staat hij namelijk niet
wat ook een goede zaak is is die in tiel
http://modelcarcenter.biedmeer.nl/website/index.php?TreeItem=5218
En Marpy Toys in Den Haag
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Al die modelwinkels zijn voor mij te ver, dus ben van plan om er 1 of 2 via internet te kopen. Ik heb nu al verschillende shops op internet gekregen, waarvoor BEDANKT!! Ik ga nu kijken welke modeletjes ik ga nemen en bij welke winkel en welke schaal ik had er al een paar op het oog bij armand-modelshop nl. die C6 1:18 en die besteleend blauw met Postes op de zijkant ook 1:18, maar zijn idd vrij prijzig.
- Xsara Scootertje.
Autofan schreef:Al die modelwinkels zijn voor mij te ver, dus ben van plan om er 1 of 2 via internet te kopen. Ik heb nu al verschillende shops op internet gekregen, waarvoor BEDANKT!! Ik ga nu kijken welke modeletjes ik ga nemen en bij welke winkel en welke schaal ik had er al een paar op het oog bij armand-modelshop nl. die C6 1:18 en die besteleend blauw met Postes op de zijkant ook 1:18, maar zijn idd vrij prijzig.
Hai Autofan
Oke dan, succes.
tot XM
Simpele Ziel schreef:En Marpy Toys in Den Haag
Marpytoys in ‘s-Gravenzande dus
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Ja, die bedoel ik…
ik wist dat het geen Den Haag was, maar herinner me dat het iets met ‘s-Graven… was ops:
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI