Hallo,
Ik heb het probleem bij mijn BX 19 Digit dat de dop van de radiateur niet goed afsluit. Als ik ‘m vastdraai, draait ie door.
Nu heb ik vandaag een dop van een XM V6 Break gescoord, omdat ie er identiek uitziet. Nu is mijn vraag of dit soort radiateurdoppen universeel zijn of in ieder geval uitwisselbaar tussen XM en BX.
Alvast dank voor de hulp.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Maar als je ‘m laat zitten op een punt waar de lipjes aangrijpen, heeft ie dan genoeg weerstand? Zolang ie maar niet lekt en de druk op het systeem behoudt…
Volgens mij heb ik nog wel een dop liggen trouwens.
Verschil tussen BX en XM zou kunnen zijn dat die opent bij een andere druk.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Hij zit nu min of meer vast, maar echt een veilig gevoel is dat niet…
Iemand?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
als ik me niet vergis openen de doppen van XM op 1.3bar ofzo, die van BX op 1 bar.
Je gaat dus te veel druk op je systeem zetten als je een XM dop gebruikt
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Sja, de dop paste ook niet, omdat de lipjes langer zijn dan die van de BX.
Topic mag van mij wel op slot.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX