ik klik mijn gordel blindelings vast zonder problemen
volgens mij gaat het hier over hadnigheid
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Heren, houden we het een beetje gezellig?
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
wimmert schreef:
Het rijdt als een duitse bak.
En toch geloof ik dat niet. Je zou voor de aardigheid vanuit een Duits blikwerk in een Citroën moeten stappen, dan merk je het verschil.
Ik he dat afgelopen zomer gedaan, ik kwam uit een Picasso en stapte in een Touran. Wat een drama!
de C4 rijdt zeker niet als een duitser
heb al met enkele duitsers gereden
en ben steeds content terug in de C4 te zitten
een 5 of 6 bak tov automaat is tezien waarvoor je deze nodig hebt
rijd je stadsverkeer ok de automaat
rijd je veel autstrade
doe dan maar de 6 bak
enfin ja
de keuze die je maakt moet je maken in de functie dat je hem nodig hebt
MAAR HIJ RIJDT ZEKER NIET DUITS
en kwa schakelen
kom eens naast mij zitten
dan voel je dat het zeker iet stroef zit
hangt af van hoe je hem zelf gewoon maakt
GRTZ
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
wimmert schreef:Ik vond het hard in vergelijking met mijn c5 met hydractief.
Wellicht heb ik wel een gevoelige kont
Ik vind een C5 hard in vergelijking met mijn GS, maar daardoor is het nog geen Duits geveerde bak! Kom op, er zit zeker nog wel een behoorlijk verschil tussen een hapklare brok als een Golf en een C4!
Wellicht is je kont nog niet gevoelig genoeg om enige nuance aan te voelen zodra het geen HP-vering betreft?
Ik vond de C4 ook vrij stug ops:
stugger als de evasion de C3 de Berlingo en zeker de C5.
was wel een VTR uitvoering waar ik mee gereden heb.maar je ziet jij vind t de GS ook zachter als de C5 terwijl ik de C5 weer heerlijk zacht vind (mijn 1e hp auto)