1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

Wat vindt je partner van je Citroën gekte ?
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 09 oktober 2006 02:32 AM

Volgens mij is zo’n beetje idereen die op dit forum post wel een beetje Citroën-gek. Maar vat vindt je partner (of ouders of andere familieleden/vrienden/kennissen) daar van?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 09 oktober 2006 02:35 AM
  [ # 1 ]

Mijn ouders vinden dat ik een goede auto moet kopen. Mijn Eend staat volgens hun te vaak en te lang stil en ik maak teveel gebruik van de garage. Ze hebben zelf een berlingo, maar dat is meer toeval want ze zijn niet Citroën-minded.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 09 oktober 2006 02:37 AM
  [ # 2 ]

Hehe, toch handig om vrijgezel te zijn.

Zo af en toe hoor ik wel van mensen dat ze het leuke auto’s vinden. Zo vond m’n laatste vriendin vooral de Dyane helemaal geweldig, en vond ze de ruimte in de BX geweldig.

Of een toekomstige ex ooit al die BX-onderdelen in dozen leuk gaat vinden…..... Rolling Eyes  Laughing

Profiel  

paso
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 09 oktober 2006 02:42 AM
  [ # 3 ]

wel mijn vrouw kan er mee leven, goedkopere hobby dan de moto Laughing

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 09 oktober 2006 02:45 AM
  [ # 4 ]

Oja, binnen het BX-wereldje zijn ongelooflijk veel mensen vrijgezel.
Zou dat nou door die auto komen…..?

Profiel  

robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

Gepost: 09 oktober 2006 02:46 AM
  [ # 5 ]

Mijn lief vindt het allemaal prima zolang die modellen maar op mijn kamer blijven. Ik heb wel eens voorzichtig geopperd om beneden een kleine vitrine in te richten met bijzondere modellen (ivm ruimtetekort) maar dat is dus verboden.  Crying or Very sad
Ik ben vaak op pad voor CE, maar da’s ook geen probleem. Af en toe op vakantie, als ik wéér stop om een foto te maken, worden de meiden wel eens wat moe van me   Cool
Maar geen probleem verder….....
Ik op mijn beurt zeur ook niet als ze alweer gaat tennissen….

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3833

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 09 oktober 2006 02:54 AM
  [ # 6 ]

Hilde vindt het prima zolang het bij twee blijft. Wel kan ze niet zo goed tegen die enorme berg onderdelen en andere zooi, ook al probeer ik dat zoveel mogelijk op mijn eigen plekken te houden….
Soms besteed ik er ook teveel aandacht aan, maar aan de andere kant, als er plotseling en onverwacht twee gasten komen klussen die ook nog eens twee nachten blijven slapen en tot drie uur ‘s nachts doorgaan gaat ze weer niet piepen.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 09 oktober 2006 03:06 AM
  [ # 7 ]

Mijn vakantievriendin vond die BX maar een knap twijfelachtig apparaat.  Laughing  Laughing  Edoch, die “tractor” doet wel precies wat ie moet doen op vakantie, dus dat geeft dan wel het voordeel van de twijfel.

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 09 oktober 2006 03:09 AM
  [ # 8 ]
XBXG schreef:

Gek genoeg (en no offence offcourse!) zijn het veel homo’s die erin rijden, is het nou zo’n vrouwen auto of ligt het aan mij… Laughing Ik ben niet vrijgezel, even afkloppen.. Rolling Eyes  Laughing

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 09 oktober 2006 03:11 AM
  [ # 9 ]
woutersmits schreef:

Hilde vindt het prima zolang het bij twee blijft. Wel kan ze niet zo goed tegen die enorme berg onderdelen en andere zooi, ook al probeer ik dat zoveel mogelijk op mijn eigen plekken te houden….
Soms besteed ik er ook teveel aandacht aan, maar aan de andere kant, als er plotseling en onverwacht twee gasten komen klussen die ook nog eens twee nachten blijven slapen en tot drie uur ‘s nachts doorgaan gaat ze weer niet piepen.

Ja, daar hoorde ik dus bij. Toen leek ze het allemaal wel leuk op te vatten in ieder geval.  Wink

Ijs schreef:
XBXG schreef:

Gek genoeg (en no offence offcourse!) zijn het veel homo’s die erin rijden, is het nou zo’n vrouwen auto of ligt het aan mij… Laughing Ik ben niet vrijgezel, even afkloppen.. Rolling Eyes  Laughing

Uh, ik ken er maar 1 en die is verdomd aardig. Verder heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat een BX voor homo’s is… Rolling Eyes

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 09 oktober 2006 03:36 AM
  [ # 10 ]
Ijs schreef:

Gek genoeg (en no offence offcourse!) zijn het veel homo’s die erin rijden

Sja, kweenie. Ik weet van 2 van mijn BX-en dat de vorige eigenaar homo was; 3 andere heb ik van gezinnen of huisvaders gekocht. Ik wilde dit niet “statistisch significant” verklaren maar het gaf mij ook te denken.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Pascal
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2864

- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gepost: 09 oktober 2006 10:24 AM
  [ # 11 ]

De Xantia vond mijn vrouw top.
Toen die werd ingeruild voor de DSuper gaf ze toe dat ze zich de eerste tijd schaamde om in ‘zo’n oud wrak’ rond te moeten rijden.
Naarmate de tijd verstreek en ze inzag dat de DS toch wel een bijzondere auto is qua uitstraling,comfort en ruimte vindt ze zichzelf ‘een graag geziene gast’.
Uiteraard klaagde ze weer steen en been toen ik met de AX op de proppen kwam:” van het ene lijk in het andere! Waar houdt het op?”

Zelf rijdt ze Daihatsu Charade…maar ik heb al aangekondigd dat wanneer die aan vervanging toe is we naar een ZX ofzo gaan kijken…zal haar leren Wink

‘Spirit of avant-garde’

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 09 oktober 2006 10:46 AM
  [ # 12 ]

Mijn vrouw vindt de C5 absoluut top Wink
Het is trouwens haar schuld dat we Citroen rijden Laughing
ik wilde destijds een Seat Alhambra en zij vond de Evasion mooier Cool

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 09 oktober 2006 11:48 AM
  [ # 13 ]

Geen problemen bij ons thuis. Mijn vrouw helpt zelfs mee met spotten onderweg en maakt ook foto’s. Dus dat zit wel goed. Ze rijdt ook graag in haar Berlingo, dus wat dat aangaat wordt mij geen strobreed in de weg gelegd.
Alleen mijn zoon (10 jaar) “pest” me nu met elke Opel Astra die hij ziet. Ik moet nog steeds een passende straf verzinnen voor dit gedrag.  Wink
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 09 oktober 2006 12:00 PM
  [ # 14 ]

De Citrofilie heeft bij ons in het hele gezin toegeslagen. Tamara geeft mij opdat gebied veel vrijheid, maar is wel eens gefrustreerd als ik weer eens uren in de garage aanhet door brengen ben. En daar kan ik mij iets bij voorstellen.
Maar ik mag totaal niet mopperen, als ik denk een goede deal te kunnen maken en we hebben de centen er voor, dan is er in principe geen vuiltje aan de lucht. Wel vind ze het zo eerst wel genoeg. Ze wil eigenlijk geen auto’s er meer bij hebben. Maar toen ik 2 weken geleden een leuke DS zag, was er eigenlijk geen discussie. Dus er zit nog wel wat rek in.  Wink

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 09 oktober 2006 12:02 PM
  [ # 15 ]

Mijn kinderen vinden Citroen ook helemaal ok, maar goed ze zijn pas 12 en 9 dus dat kan nog veranderen.
maar op aandringen van mijn oudstezoon ga ik eind ok eens een halvedag C6-en

Profiel  

1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook