Psies.
Ik zei dat ik niet vaak hard reed, hooguit te hard
Maar dan meestal in de leasebak. (Octavia TDi,
ooops vloeken in de kerk).
Wie weet ga ik eind mei even via Germania naar Francia.
Eens kijk hoe dat rijdt bij 90 modulo 100
KB
XM 2.0 CT VSX
Als je een kopbout kan vastdraaien, kan je ook een veerbol losdraaien !!!
Ik heb met de Jaguar ook wel rond 200km/u gereden en dan ga je dus echt vreselijk hard, de wind brult om die auto heen.
Met de XM is het daarmee vergeleken een verademing, het blijft een enorme snelheid, maar de auto blikt of bloost er niet onder, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.
En daar zit een zeker gevaar in, want eigenlijk heb je niet zo in de gaten hoe snel je rijdt en het went ook snel.
Ik reed een tijdje geleden op de A1, met zus en zwager. Op een gegeven moment zegt zus: hoe hard gaan we eigenlijk? Kijk ik op de meter, gaan we 170. Was wel in de nacht, maar geeft wel aan dat die auto dat niet zo laat merken. Het blijft opletten met deze dame.
Ik heb ooit wel eens meegereden in een Jag Sovereign
uit ik meen eind 80’. Ik kan er naast zitten.
Alleen als passagier, en dat was erg comforatable.
Maar een Jag uit de flodder film (ik meen XJ ofzo) die vind
ik wel erg fraai.
Een XJ-S is dat geloof ik ja.
KB
XM 2.0 CT VSX
Als je een kopbout kan vastdraaien, kan je ook een veerbol losdraaien !!!
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
KlaasBaas schreef:
Maar dan meestal in de leasebak. (Octavia TDi,
ooops vloeken in de kerk).
nou…..
Als ik de skoda reclame mag geloven dan weten jullie wel kwaliteit te vinden
Vandaar de XM?
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Ha Mechuccio,
De Skoda is inderdaad most bang for the money.
Goed, degelijk practisch. En het kan lelijker, maw dat
valt ook nog wel mee.
De XM is voor het 100 % genieten. Het model, het comfort etc.
het liefst rij ik elke rit in de XM, maar de baas vergoed de
leasebak, niet een prive auto.
BTW is je BX nog mooi opgepoest in Heusden ?
XM 2.0 CT VSX
Als je een kopbout kan vastdraaien, kan je ook een veerbol losdraaien !!!
Mechuccio schreef:KlaasBaas schreef:
Maar dan meestal in de leasebak. (Octavia TDi,
ooops vloeken in de kerk).nou…..
Als ik de skoda reclame mag geloven dan weten jullie wel kwaliteit te vinden
Vandaar de XM?
Juistem.
Totaal aantal Berichten: 644
Geregistreerd: 07-05-2004
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
KlaasBaas schreef:Ha Mechuccio,
De Skoda is inderdaad most bang for the money.
Goed, degelijk practisch. En het kan lelijker, maw dat
valt ook nog wel mee.De XM is voor het 100 % genieten. Het model, het comfort etc.
het liefst rij ik elke rit in de XM, maar de baas vergoed de
leasebak, niet een prive auto.BTW is je BX nog mooi opgepoest in Heusden ?
Dan lease je toch lekker een C5 of anders een C4?
Of ga http://www.freelance.nl dan mag je wel een XM rijden als Business Car!
3950 voor een XM uit 1994 is VEEEELLLLL te duur. Afzetterij, maffia.
Niet doen.
Kijk eens op autotrack.nl ofzo om een vergelijking te maken en maak een proefrit.
Yeah, de kogel is door de kerk. De deal is rond. Zowel kwalitatief als financieel tot volle tevredenheid.
Nu nog een kleine 2 weken wachten, de auto wordt in perfecte staat gebracht voor aflevering. Afspraak gemaakt dat ik liever heb dat het op z’n gemak en goed gebeurt in plaats van supersnel afleveren.
Als iemand nog een 1997 Xantia 1.9TD Break wil hebben voor de inruilprijs van €3.950 moet-ie maar conatct opnemen
Met de C5 Airscross is de score Mercedes vs Citroën nu 8-8
Hans01 schreef:Als iemand nog een 1997 Xantia 1.9TD Break wil hebben voor de inruilprijs van €3.950 moet-ie maar conatct opnemen
Ik vermoed dat je dit nooit voor je Xantia zult vangen, kijk maar eens op MP waar ze dergelijke auto’s voor aanbieden : http://kopen.marktplaats.nl/search.php?q=xantia+td+break&g=101&postcode=2021HA&distance;=&search=Zoek
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 08-04-2005
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Heb je’m bij Mooyman vandaan toevallig?
See, buy, fly C5 V6
Inderdaad komt-ie bij Mooyman vandaan, kom daar pas een jaar of 25 Heb er dus wederom alle vertrouwen in
enne @ Bram: Heb dat bedrag ervoor gevangen. Wat er aan de auto is verknutseld lees je aan het begin van dit topic, is ook wat waard. Alleen de Radicale velgen 16” zijn al meer waard dan de Citroen dealer wil bieden.
Met de C5 Airscross is de score Mercedes vs Citroën nu 8-8
Hans01 schreef:enne @ Bram: Heb dat bedrag ervoor gevangen. Wat er aan de auto is verknutseld lees je aan het begin van dit topic, is ook wat waard. Alleen de Radicale velgen 16” zijn al meer waard dan de Citroen dealer wil bieden.
Had ik gelezen ja…maar ik bedoelde dan ook dat je dit particulier niet snel zult vangen.
Hij is en blijft 10 jaar oud.
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 08-04-2005
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Hans01 schreef:Inderdaad komt-ie bij Mooyman vandaan, kom daar pas een jaar of 25 Heb er dus wederom alle vertrouwen in
enne @ Bram: Heb dat bedrag ervoor gevangen. Wat er aan de auto is verknutseld lees je aan het begin van dit topic, is ook wat waard. Alleen de Radicale velgen 16” zijn al meer waard dan de Citroen dealer wil bieden.
Heb’m idd zien staan…voorzichtig in de hoek geparkeerd in de werkplaats. Wat een geweldig mooie wagen! Gefeliciteerd!
See, buy, fly C5 V6
Thanks XM, foto’s volgen asap. De auto stond inderdaad goed verdekt opgesteld Moest wel even over een ‘psychologische drempel’ omdat de Xantia toch 3 jaar jonger is, maar lang niet zo mooi (meer) als de XM.
Eerst nog wat extra kleinigheidjes eraan doen. Op het terrein staat nog een slopert met 13e ruit, staat mijn naam nu op Dan moet de auto nog gepoetst worden en een grote beurt. Zoals hij er nu staat is de auto ingeleverd en dat zegt wel wat over de vorige eigenaar.
Zal particulier inderdaad lastig aan de 3950 euri komen voor de TD, maar je weet maar nooit. Ondankt wat lichte parkeerdingetjes, altijd leuk als er weer eens iemand zijn portier tegen je auto aanmikt ziet het er toch wel netjes uit. Technisch is hij in hele goede staat en valt er nu weinig tot niets meer te verwachten aan duur onderhoud.
GreetZ
Hans
Met de C5 Airscross is de score Mercedes vs Citroën nu 8-8